DonnieDark0
Bewuste gebruiker
Ik was op internet op zoek naar een methode om speed zuiverder te krijgen en vond een vrij eenvoudige methode. Misschien hebben meer mensen interesse
Lijkt mij vrij simpel. Ik ben benieuwd of iemand dit al eens gedaan heeft en of het effectief was ?
Verder commentaar/tips zijn ook welkom !
Nog een methode is om je amfetamine te 'wassen' met watervrij aceton. Deze methode is veel eenvoudiger maar je houdt minder pure amfetamine over dan met de A/B methode.
1. Doe je amfetamine op een filtreerpapiertje(koffiefilter volstaat ook maar is vaak wat groffer zodat er kleine stukjes mee naar buiten kunnen gaan, maar dit is bijna nihiel lijkt me.)
2. Spoel nu je amfetamine met aceton d.m.v. een spuitfles of een spuitje. De onzuiverheden zullen oplossen in de aceton en de amfetamine blijft achter in het filter.
3. Nu GOED laten drogen(aceton is nogal slecht voor je) todat je geen aceton meer ruikt.
4. Klaar voor consumptie.
Zorg er wel voor dat je aceton watervrij is omdat amfetamine(sulfaat) oplost in water en zo amfetamine zult verspillen. Als je niet aan watervrij aceton kunt komen, kun je het zelf drogen d.m.v. watervrij kopersulfaat, makkelijk zelf te maken door koper te laten reageren met zwavelzuur en in laten dampen, vervolgens je kopersulfaat langzaam verwarmen todat de kleur van blauw naar wit gaat, en je kopersulfaat is watervrij. Dit bij je aceton doen todat de kleur van je watervrije kopersulfaat niet meer blauw wordt, de kopersulfaat affiltreren(kun je desnoods hergebruiken door het weer te drogen) en je hebt watervrij aceton.
Lijkt mij vrij simpel. Ik ben benieuwd of iemand dit al eens gedaan heeft en of het effectief was ?
Verder commentaar/tips zijn ook welkom !