Zuiveren van speed

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik was op internet op zoek naar een methode om speed zuiverder te krijgen en vond een vrij eenvoudige methode. Misschien hebben meer mensen interesse :)

Nog een methode is om je amfetamine te 'wassen' met watervrij aceton. Deze methode is veel eenvoudiger maar je houdt minder pure amfetamine over dan met de A/B methode.

1. Doe je amfetamine op een filtreerpapiertje(koffiefilter volstaat ook maar is vaak wat groffer zodat er kleine stukjes mee naar buiten kunnen gaan, maar dit is bijna nihiel lijkt me.)

2. Spoel nu je amfetamine met aceton d.m.v. een spuitfles of een spuitje. De onzuiverheden zullen oplossen in de aceton en de amfetamine blijft achter in het filter.

3. Nu GOED laten drogen(aceton is nogal slecht voor je) todat je geen aceton meer ruikt.

4. Klaar voor consumptie.

Zorg er wel voor dat je aceton watervrij is omdat amfetamine(sulfaat) oplost in water en zo amfetamine zult verspillen. Als je niet aan watervrij aceton kunt komen, kun je het zelf drogen d.m.v. watervrij kopersulfaat, makkelijk zelf te maken door koper te laten reageren met zwavelzuur en in laten dampen, vervolgens je kopersulfaat langzaam verwarmen todat de kleur van blauw naar wit gaat, en je kopersulfaat is watervrij. Dit bij je aceton doen todat de kleur van je watervrije kopersulfaat niet meer blauw wordt, de kopersulfaat affiltreren(kun je desnoods hergebruiken door het weer te drogen) en je hebt watervrij aceton.

Lijkt mij vrij simpel. Ik ben benieuwd of iemand dit al eens gedaan heeft en of het effectief was ?
Verder commentaar/tips zijn ook welkom !

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Nou morgen ga ik het zelf eens proberen.
Even kijken of ik ergens droge Aceton kan scoren.
Mocht het lukken breng ik het naar een test centrum om de hoeveelheid amf. te laten testen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb zojuist 64 mg speed "gezuiverd". Helaas kan ik het pas donderdag naar een testcentrum brengen. Zodra de resultaten bekend zijn zal ik het laten weten. :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Typ foutje van mij ik heb 0,64 GRAM gezuiverd, waar uiteindelijk nog iets minder dan 200 mg van over is. (gezuiverd)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
puur betekent niet altijd maximale sterkte, zonder versnijdings middelen.

36% wijst erop dat er ook 36% non psyactieve versnijdings middelen in zitten, zoals manitol of insonitol.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Dat ligt er helemaal aan waar het mee versneden is. Volgens mij is het grootste gedeelte vaak minimaal 50% Cafeine. En Cafeine lost op in Aceton.
Dus geen Cafeine meer er in is "zuiverdere" speed :)
Correct me if i'm wrong

Wacky

Badass junkie
heeft iemand ook een idee wat die 26% is die er zowieso altijd nog ever is bij de maximum zuiverheid van 74%, en zijn die 26% er ook nog uit te zuiveren ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Lake zei:
Sulfaat die nodig is om het uberhaupt snuifbaar te maken Wacky..

Als het 100% amfetamine is heb je geloof ik een olie achtige substantie.

Ohja dat is waar zelfde als bij mdma. Daar kan echter 84% puur gehaad worden.

Funky Monkey

Badass junkie
Gelukkig word water ook olieachtig als het 100% puur is... het klopt wel wat je zegt, maar ik snap de vergelijking niet helemaal :beer:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
DonnieDark0 zei:
Dat ligt er helemaal aan waar het mee versneden is. Volgens mij is het grootste gedeelte vaak minimaal 50% Cafeine. En Cafeine lost op in Aceton.
Correct me if i'm wrong

Het maakt geen reet uit waar je het mee versnijdt, ik weet 100% zeker dat het amfetamine gehalte nooit meer kan worden dan 36% als het al 36% is.

Dat je de cafeine eruit haalt zou best kunnen maar je claimde eerst dat het al zuiver was !! Dus cafeine vrij, wat je er nu uit haalt is dus iets anders, kan bakpoeder of iets anders zijn.

:mrgreen:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
DonnieDark0 zei:
Correct me if i'm wrong

Het maakt geen reet uit waar je het mee versnijdt, ik weet 100% zeker dat het amfetamine gehalte nooit meer kan worden dan 36% als het al 36% is.

Dat je de cafeine eruit haalt zou best kunnen maar je claimde eerst dat het al zuiver was !! Dus cafeine vrij, wat je er nu uit haalt is dus iets anders, kan bakpoeder of iets anders zijn.

:mrgreen:

OOOOHW begrijp me nou eens :P
(Volgens mij heb trouwens nergens geclaimt dat het zuiver is en er geen Cafeine in zit, dat zit er altijd in)

DE UITLEG:

Stel je hebt 1 gram speed welke zo zuiver als mogelijk is (we nemen 74%) Dan heb je dus 740 mg pure amfetmine en 260 mg sulfaat.

Het sulfaat is er niet uit te halen, want daarmee is de vloeibare amfetamine gerageerd en verbonden, zodat je het je neus in kan stofzuigen.

Ik heb hier b.w.v.s. 1 gram speed welke getest is op ten minste 36% amfetamine. Dit is 360 mg pure amfetamine en 640 mg andere dingen.

De andere dingen zijn dus i.i.g. een deel sulfaat waarmee de pure amfetmine is gereageerd en verder versnijdingsmiddelen zoals i.i.g cafeine en misschien manitol of weet ik wat nog meer.

Stel ik ga de cafeine eruit zuiveren door eerder beschreven methode. Dan heb ik speed waarin de hoeveelheid Cafeine is afgenomen. Als ik dus een hoeveelheid zuiver waarvan uiteindelijk weer 1 gram speed overblijft is het percentage amfetamine hierin hoger dan 1 gram van te voren was.

cobhc

Belezen gebruiker
ben je nou zo dom ?
als je een biertje neemt van 5% en daarna nog een zit er toch ook geen 10% alcohol in je bloed
die procenten blijven hetzelfde alleen zit er gewoon meer van in je bloed snap je ?

Tostini

Belezen gebruiker
cobhc zei:
ben je nou zo dom ?
als je een biertje neemt van 5% en daarna nog een zit er toch ook geen 10% alcohol in je bloed
die procenten blijven hetzelfde alleen zit er gewoon meer van in je bloed snap je ?

in dat hele flesje bier zit 5% alcohol, als je het zuivert heb je dus alleen de alcohol, dan is het toch 100% alcohol of ben ik nou gek?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
cobhc zei:
ben je nou zo dom ?

Kan ik ook aan jou vragen.

Als je 2 biertjes van 100cl, 5% alcohol bij elkaar gooit, alle andere dingen er gelijkmatig uithaalt (de alcohol niet dus) tot je weer 100cl hebt, dan heb je toch gewoon 10% alcohol?

Of ben ik nou zo wazug? :rolleyes:

Taat

Bewuste gebruiker
Het gaat er hier om dat je die andere rommel niet mee snuift..
Als je een lijn legt, en je filtert de pure pep eruit en snuift alleen dat, hou je een kleine lijn over..Maar gewoon zonder de rommel

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Taat zei:
Het gaat er hier om dat je die andere rommel niet mee snuift..
Als je een lijn legt, en je filtert de pure pep eruit en snuift alleen dat, hou je een kleine lijn over..Maar gewoon zonder de rommel

Exactly

Als ik cafeine wil drink ik wel koffie.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
cobhc zei:
ben je nou zo dom ?

Nee, jij bent het die dom is in dit geval.
Lees het nog maar een keer en als je het wel begrijpt reageer je maar weer. :wave:

Inmiddels heb ik het spulletje naar het testcentrum gebracht en donderdag avond kan ik bellen voor de uitslag.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vandaag kon ik bellen voor de uitslag (tussen 18:00 en 20:00)
Alleen is het zo dat het vandaag Hemelvaartsdag is.
Dat wordt dus nog een week op de uitslag wachten......... :cry:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Nope, je kan helaas alleen donderdag bellen tussen 18:00 en 20:00. Aangezien het vorige week donderdag hemelvaartsdag was ga ik morgenavond bellen.
De uitslag zal ik hier morgen even posten.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
pfff ze houden het wel spannend. Vanwege de drukke dagen en een technisch mankement in het lab was de uitslag er nog steeds niet. Morgen na 17:00 kan ik bellen voor de uitslag. :)

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Al eens bij stilgestaan wat dat met je neus gaat doen? Als je speed aanmaakt dan kies je voor een recept/methode waarbij je tot een eindprodukt komt dat liefst zo puur mogelijk is, en toch moet er sulfaat inzitten, dat heeft zijn reden.
Ik heb iemand pasta zien snuiven die klaar was om verder aan te lengen met een sulfaat. Resultaat: onmiddelijk een bloedsnuit en kermen van de pijn.
Meth is in veel opzichten hetzelfde als onze speed, maar wel 3 keer sterker, en het is zelden dat iemand niet overstapt op ice of shotten. Je neus trekt het gewoon niet wanneer het te zuiver is.

3970

Wijs gebruiker
quotethemadraven zei:
Al eens bij stilgestaan wat dat met je neus gaat doen? Als je speed aanmaaktJe neus trekt het gewoon niet wanneer het te zuiver is.

Ik moet zeggen dat ik zelden speed heb gesnoven, maar de keer dat ik 70% zuivere speed heb gesnoven, was toch wel de minst pijnlijke keer....

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
k, ik heb geen idee hoeveel % die pasta in de keuken was.
Maar ik had wel de indruk dat de kok niet aan zijn proefstuk toe was, en verdomd goed wist wat er gebeurt als je tè zuiver/krachtig spul aan je neus injaagt.
En dan weer zoiets, wat er daar gemaakt werd leek sterk op preludine of pervetrine heb ik me laten wijsmaken. Bij mijn weten zijn dat allebei merknamen van vroeger uit de pharma industrie.
Als je bedenkt dat er bijna zoveel verschillende soorten speed zijn, als dat je verschilllende benzo's kan laten voorschrijven, hoe weet je dan of die manier van zuiveren wel geschikt is?
Is het spul vanaf rode fosfor gemaakt of van pseudo-efedrine?
T'is en blijft een gok vind ik.
Zelf ben ik nooit verder gekomen dan mijn eigen "Uncle Fester Secrets of...."
copy te lezen. Daarin staan verschillende recepten die tot het eindprodukt speed komen. En elke andere methode geeft een miniem of een levensgroot verschil. Moeilijke materie als je geen chemie hebt gestudeerd.

peppie

Belezen gebruiker
Belangrijkste is ook dat de troep er uitgaat, die alleen maar gebruikt is om van 1 gram 1 1/2 of zelfs 2 te maken.
Waarshijnlijk zal alleen de cafeine er uitgezuiverd worden.

Ben wel benieuwd naar de uitslag

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@ quotethemadraven
Ik begrijp wel wat je bedoelt en er zit een kern van waarheid in, maar de beste amfetamine is 74% zuiver en verder sulfaat. Zo zou ik hem het liefste hebben.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Net gebeld en de uitslag is redelijk positief.

De tegenvaller van het geheel is dat de speed welke ik had gekocht (mij was verteld dat deze 36% zou zijn) getest is op slechts 19 % Amf en 49% Caf. De gezuiverde vorm kwam op 35 % Amf en 11 % Caf. (ik heb dus van het orgineel en de gezuiverde versie een monster ingeleverd)

(Ik maak even een nieuw topic aan betreft de resultaten en mogelijke verklaringen)

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Tja je bent erop vooruit gegaan das toch al mooi. Voor hetzelfde geld hield je alleen maar smurrie over. Maar lijkt me niet dat dit idee zomaar op een toevallige ingeving gebaseerd is. Je weet waar je mee bezig bent. RESPECT
Het snuiven kan elk kuiken, begrijpen maar dan ook echt begrijpen hoe je tot zo een reactie komt is maar voor enkele weggelegd. Ik ben nog steeds zoekende naar het inzicht.

Off topic: Wil mijn (pdf) e-boeken van oa Fester graag ruilen tegen een pikhal e-book. Redelijk wat zoekwerk geweest.

Hier een aantal e-books waarvan ik in ieder geval veel heb
opgestoken.

Anti-beveiliging.

Improvised Lock Picks (Formerly Police Guide To
Lockpicking)- Jelly
Lock Picking
Misc - Paladin Press - Illustrated Secrets Of Lockpicking
Paladin Press - Expedient B&E_ Tactics and Techniques for
Bypassing Alarms and Defeating Locks (H
The Complete Guide To Lockpicking Loompanics
THe National Locksmith - Guide to Manipulation

Als er ooit stront aan de knikker komt.

Dangerous Plants and Animals
Food and Water
Shelter
Survival - FM 21-76 Supplemental Photos and Diagrams
Survival Library
11 Steps to Survival -
Canada Emergency Measurses Organization
AIDS TO SURVIVAL
Civil Preparedness Guide - FEMA 1-10
You Will Survive Doomsday - Bruce Beach (file version 2)
antidote
Be Your Own Bodyguard - Peaceful Paths
Breath
Bushcraft (Canadian Scout Manual)
Camplife in the bush and the trick of trapping
Captain Dave's Survival guide
Citizen's Homeland Defense Guide I - The Art of Survival
Homeland Defense Guide II - The Art of Survival
Civil Preparedness Guide - FEMA 1-10
Combat Survival and Evasion
Common Sense Guide to Being Prepared - Time Magazine
Disinfecting After the Flood
Don't Leave Home Without Your Brain
Essential Underground Handbook (P M L Publishing)
Extension Agent's Handbook for Emergency Preparation and
Response
Fieldcraft - B-GL-392-009-FP-001
Free_Hot_Tips_on_Survival_by_Ex-Green_Beret_Don_Paul
Handbook_of_Knots_&_Splices_-_Charles_Gibson
Injurious Plants GTA 08-05-055
Mormon Emergency Preperation
Providence Cooperative Survival FAQ - Threat Analysis
Risks & hazards - A State by State Guide - FEMA196
Survival - MCRP 3-02F FM 21-76
Summaries of Soviet Civil Defense Research Reports - FEMA
RR-27
Survival Evasion and Recovery - MCRP 3-02H
US Marine Corps MWTC Summer Survival Course Handbook -
MSVX.02.01
Wilderness Survival Techniques And Tips
You Will Survive Doomsday - Bruce Beach
You Will Survive Doomsday - Bruce Beach (file version 2)

Voor alle l33t wannabe's zoals ik.

Hacker's black book
Hackers survival guide
Hacking for dummies
Hacking into computersystems
How to make a key generator
Maximum security A hackers guide
Upgrading and Repairing Pcs, 17th Edition By Scott Muelle

De Recepten! Stap voor stap in relatief begrijpbare taal.

101 Spy Gadgets for the Evil Genius - By Brad Graham &
Kathy McGowan (McGraw-Hill - 2006) 260s.pdf
Secrets Of Methamphetamine Manufacture - Uncle Fester
Uncle Fester - Home Workshop ExplosivesUncle Fester -
Silent Death - Revised & Expanded 2nd Edition
Uncle_Festers_LSD

Ben dus bereid om de boeken te zippen en door te mailen maar vor wat hoort wat. Pikhal vind ik nog steeds niet net als een nederlandstalige farmacopee. Ook boeken over scheikunde (met een laag instapniveau zijn welkom).

Bovenaan