Tussen honderden mensen lig ik langs een spoorweg en word ik door een agente gesommeerd niet met me hoofd OP het spoort te gaan liggen. "Awh I just wanna lie here man..". Ik kruip een stukje naar achter en ga daar liggen. Op dat moment word ik wakker omdat ik in me bed ook een stukje naar achter kroop. 07:00 op de wekker.
Ben er maar uit gebleven aangezien ik vaak erg gaar word als ik uit mezelf zo vroeg wakker word en dan toch weer probeer te slapen om vervolgens 3 uur lang weer wakker worden, weer slapen, weer wakker worden etc. etc.
Dus ja, conclusie... Ik denk dat als ik gewoon was gaan liggen, ik misschien wel zonder die Temazepam in slaap gevallen was maar dat idee had ik op het moment zelf niet. Weet overigens na het broodje kroket niks meer. Maar ik kan hier terug zien dat ik dat rond 00:20 aan het doen was en dat ik om 00:45 naar bed ben gegaan en me kleren lagen netjes op de stoel waar ik ze altijd neerleg dus ik heb geen rare dingen lopen doen. Na die kroket herinner ik me trouwens nog wel dat me ouders me vroegen om de frituurpan buiten af te laten koelen maar dat ik ze een beetje mompelend vertelde dat het niet zo'n goed idee was om mij dat te laten doen.
Het zal toch de combinatie Zopiclon en Temazepam geweest moeten zijn die me echt naar bed heeft geschopt. Dus over de Zopiclon als slaapmiddel ben ik niet tevreden.