zoo7

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik hoor steeds vaker positieve dingen over dit goedje, en hoewel ik eerst heel sceptisch was naar de meeste smartshop zooi, ben ik nu toch benieuwd. Wat voor effect geeft het? Wat kan ik er ongeveer van verwachten als ik het neem, waar is het mee te vergelijken, en is het de moeite waard?

Heeft iemand het al eerder gehad?

P.S: Kom AUB niet met chemische uitleg, ik weet dat het BZP en TFMPP bevat =).

TrippyShit

Badass junkie
Jij blijft topics openen voor elk wissewasje. Je zei laatst nog in een topic dat het goed spul was tegen iemand. Je kan ook gewoon via zoekfunctie ofzo zoeken. Zijn meer dan genoeg mensen die het er al over gehad hebben. Krijg het idee dat jij de topics niet voor de vragen opent maar omdat je gewoon een topic wilt openen :rolleyes:

Ik heb zelf geen ervaring met zoo7.

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
Jij blijft topics openen voor elk wissewasje. Je zei laatst nog in een topic dat het goed spul was tegen iemand. Je kan ook gewoon via zoekfunctie ofzo zoeken. Zijn meer dan genoeg mensen die het er al over gehad hebben. Krijg het idee dat jij de topics niet voor de vragen opent maar omdat je gewoon een topic wilt openen :rolleyes:

Ik heb zelf geen ervaring met zoo7.

Ik heb dat gezegd op basis van wat ik heb gehoord en omdat het geen herbal zooi is; Hij vroeg wat "werkte"; Ik weet dat het "werkt", maar wat doet het eigenlijk? En als je niks positiefs toe te voegen hebt, zeg dan helemaal niks.

tomz0r

Badass junkie
Dit moet in het Research chemical topic.
En het schijt op MDMA te lijken, alleen dan minder en met misselijkheid erbij. En een onduidelijke risicofactor en een hoge prijs.
De moeite dus niet waard wat mij betreft.

TrippyShit

Badass junkie
Ik zeg wat ik zeggen wilt. 3kwart van jouw topics voegen niks positiefs toe dus open ze dan ook niet.. Jij opent 9vande10 topics niet om iets te vragen maar omdat je een topic wilt openen. Dat is hoe ik er over denk en als ik dat wil zeggen, dan zeg ik dat gewoon..

tomz0r zei:
Dit moet in het Research chemical topic.
En het schijt op MDMA te lijken, alleen dan minder en met misselijkheid erbij. En een onduidelijke risicofactor en een hoge prijs.
De moeite dus niet waard wat mij betreft.
Klopt voor een deel. Het is wat euforisch en wat trippy. Sommige merken er weinig van sommige hebben er een leuke tijd op. Het kan misselijkheid enzo geven. Qua positieve en negatieve effecten en de prijs is het de moeite idd niet waard..

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het toch een best leuk goedje, maar dan moet je wel 2 capsules nemen. Het geeft me een speedy/ vaag/ licht tripperig gevoel. De muziek vind ik er mooier op worden, en ik word er niet misselijk van. Alleen 12,5 voor een trip is toch best prijzig :rolleyes: .

Het is best leuk om het eens te doen, veel mensen onderschatten dit goedje.

TrippyShit

Badass junkie
Onderschatten is misschien niet het juiste woord. Maar je zegt het zelf eigenlijk al. 12,50 voor zo'n minimaal effect? Daar kocht je een prima portie paddo's van. Het is gewoon wat te duur voor zulke effecten vind ik. 12,50 kan je leukere tripmiddelen van halen. 2c's, lsd noem maar op. Het is het niet echt waard lijkt me..

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
ik heb het vorig jaar gedaan maar ik vond het helemaal niets
ik werd er juist heel sloom van en ik was gewoon helemaal weg
onderschatten deed ik het eerst ook maar nu dus echt niet meer
maar kheb idd ook gehoord dat mensen het leuk vinden
dus gewoon keer proberen maar wel eerst 1 capsule

Kigh

Bewuste gebruiker
undercover zei:
ik heb het vorig jaar gedaan maar ik vond het helemaal niets
ik werd er juist heel sloom van en ik was gewoon helemaal weg

Dit is denk ik een effect dat mensen zullen waarderen, helemaal de weg kwijt te zijn :wink:.
Tenminste, ik zou de drug daarvoor met alle plezier nemen. Het onderschatten is idd gevaarlijk.

TrippyShit

Badass junkie
Maar onderschatten is bij elke drug gevaarlijk. Helemaal bij psychedelica. Dat veroorzaakte mn allereerste badtrip..

takala

Bewuste gebruiker
Ik heb het vorig jaar met m'n vriendin meegesmokkeld naar Roemenië. We vonden het allebei best lachen. We werden er wat wazig/spacy van en enorm sociaal. Ik vind het, ondanks de hoge prijs, best de moeite een keer te proberen.
Waarschuwing echter: 2 keer hebben we na een goeie 3 uur er wat MDMA achterna gegooid en dat resulteerde in een ongemakkelijk, misselijk gevoel.
Veel plezier dermee

takala

Bewuste gebruiker
in holle containertjes die eruit zien als een batterij :grin:
5 trips, een paar rommel herbal xtc's en 4 zoo7's. Het enige wat ze ons meerdere malen op de trein kwamen om vragen waren onze paspoorten. en ff stressen is altijd wel leuk! Bleek dat op het festival zelf alles voorzien was: massa's mdma, mda, een aantal 2c's, vloeibare lsd, paddo's, speed, hash, .......... en dat op een klein festival 50km in de bergen.

Bovenaan