Zombieface

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ik zie er na een nacht doorhalen de volgende dag (zelfde dag) altijd uit als een zombie. Hebbben jullie wat tips om dit zo veel mogelijk te voorkomen. ?

Thx!

atbboy

Bewuste gebruiker
Gewoon je gezicht wassen met een washndje of gewoon met water, ik ga er daarvan een stuk beter uit zien na een nacht of meerdere nachten doorhalen.

Darah

Newbie
Doe 2 lepels van gelijk formaat in de vriezer -een paar uur-.
Leg ze daarna met de onderkant tegen je wallen aan -> de kou stimuleert bloedsomloop,
waardoor je weer gezonde roze wangetjes krijgt (:
(Ijsklontjes in een zakje werkt ook)
succes !

W.F.L.

Badass junkie
Darah zei:
Doe 2 lepels van gelijk formaat in de vriezer -een paar uur-.
Leg ze daarna met de onderkant tegen je wallen aan -> de kou stimuleert bloedsomloop

Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.

Ik heb zelf geen last van m'n zombieface (doe er wel water op gewoon omdat dat lekker fris voelt). Eigenlijk heb/had ik meestal wel een zombieface, dus met pep op valt het niet speciaal op ofzo. Enkel mijn ogen worden groter.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Een zonnebankje doet bij mij wonderen.

Als je wat bruiner bent vallen een wit gezicht met rode vlekken, wallen en donkere kringen onder je ogen minder op :tearsofjoy:

Beeeb

it'sme

Belezen gebruiker
Tja, make up en foundation doen wonderen ja :) Dat is nou het voordeel dat wij vrouwen hebben, goed laagje erover en het valt al minder op. Voordat ik ga slapen pak ik meestal wat multivitaminen, bouillion en eet me wat. Hierdoor voel ik me wel beter en gaat het slapen ietsje beter. Eenmaal wakker (meestal helaas maar net 2 uurtjes slaap, wordt overal wakker van :confused: ) lekker een warme douche. Hoef ik nergens naartoe crash ik gewoon lekker op de matras in de woonkamer. Moet ik wel weg dan gaat de make-up erover :)

Als ik moet werken pak ik nooit de dag van tevoren. Werk in de zorg, dus ja, liever niet dat cliënten, collega' s of baas te weten komen dat ik zo met momenten nogal strak sta :P Liefst blijf ik dag na pep ook gewoon binnen en geen bezoek, behalve van mensen die mogen weten dat ik weleens pak :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zonnebankje, welness centrumpje, .... beetje LSD ... o nee het ging over gezichten he.

Een echte pepjunk daar zie je helemaal niets aan in mijn opinie.
Als mensen mij zien denken ze dat ik gelukkig ben en net terug kom van vakantie.

:wave:

SperSIZEboon

Badass junkie
Beeeb zei:
Een zonnebankje doet bij mij wonderen.

Als je wat bruiner bent vallen een wit gezicht met rode vlekken, wallen en donkere kringen onder je ogen minder op :tearsofjoy:

Beeeb
precies, in de winter gewoon af en toe zonnebankje pakken

Darah

Newbie
W.F.L. zei:
Darah zei:
Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.

Hoe verklaar je dan rode wangen van de kou? dat is toch kou na warmte?
verder heb je gelijk (:
Volgens mij is het dus een combinatie, een warm-koud-warm-koud bad/douche etc. het beste; zo zet je je lichaam aan het werk..
Dus; sauna en daarna een koude douche/

Drientje

DF-koning
Darah zei:
W.F.L. zei:
Darah zei:

Hoe verklaar je dan rode wangen van de kou? dat is toch kou na warmte?
verder heb je gelijk (:
Volgens mij is het dus een combinatie, een warm-koud-warm-koud bad/douche etc. het beste; zo zet je je lichaam aan het werk..
Dus; sauna en daarna een koude douche/
Dat dus. Kou stimuleert de bloedsomloop niet. Denk maar aan de stijfheid van je handen als je in de regen en kou in de winter naar huis fietst. Wisseling van kou stimuleert dus wel.

Als je er als een zombieface uitziet helpt het ook heel erg om in beweging te gaan. Ruim je huis op (goed plan en werkt als een trein), maak een wandeling of doe iets anders waardoor je hele lijf bezig is. Zo komt de blos op je wangen vanzelf weer terug.

1percent

Belezen gebruiker
Gewoon een lekker broodje kebab met een flesje turkse melk :wave:

(niet proberen als je nuchter bent, dan smaakt t naar iets vies)

Beeeb

Bewuste gebruiker
Heeft smiley gevonden: --> :kots:

Ps. Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.

WTF? :confused:

Irezz

Bewuste gebruiker
Zombie na één dag? Wat heb jij een pech met je lichaam voor pep :d
Koude dingen onder je ogen helpen sowieso. een ijskoude lepel tegen je wallen drukken. Zonnebanken if necessary. Invallende kaken heb ik ook wel last van, maar kan je wel even in de spiegel oefenen. Blaas je kaken gewoon subtiel en lichtjes op. Droogheid van haar, tsjah. ontzettend veel conditioner voor droog haar, any thing dat je haar vetter maakt helpt wel.

Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.

En last but not least: op pep denk je er vaak slechter uit te zien dan je er werkelijk uitziet. Probeer alle paranoia uit je kop te krijgen, één nachtje doorhalen kan écht niet zo'n ramp veroorzaken aan je gezicht yo. Tenzij je, zoals ik al zei: echt brute pech met je lichaam hebt :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Irezz zei:
Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.

Dat is niet zo gek. Wiet verlaagt je bloeddruk/oogboldruk. Lage oogboldruk = dichthangende ogen. :P

Alcohol doet dat trouwens ook. Daarom wil ik weleens een paar biertjes drinken na pep. Met GHB heb ik dat gek genoeg niet, daar ga ik alleen maar meer van staren.

Dreuge

Badass junkie
Aan het eind van de nacht ff met je ogen dicht op bed liggen, alles ff laten uitrusten, na een paar uur op staan en fruit eten (goedemorgen of hero drinkontbijt!!!) en dan douchen. Je ziet er mischien wat moe uit, maar als mensen je niet sowieso al verdenken van drugs gebruik zoeken ze daar toch niet zomaar wat achter??

it'sme

Belezen gebruiker
Inderdaad gewoon ff zorgen voor rust. Ik heb ook al enkele keren me vergist in het nemen van het laatste lijntje. Dan denk ik van "oh dat kan nog wel 1tjes" DIkke pech, lig je hele nacht wakker en nog met stijve kaken :confused: Gewoon lekker wat uitrusten met ogen dicht. s'morgens wat extra fruit. Voor het slapen vitaminepilletje en wat bouillion. Niemand die iets aan mij ziet :wink: Scheelt misschien ook dat niemand het van mij verwacht :wink:

Irezz

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Aan het eind van de nacht ff met je ogen dicht op bed liggen, alles ff laten uitrusten, na een paar uur op staan en fruit eten (goedemorgen of hero drinkontbijt!!!) en dan douchen. Je ziet er mischien wat moe uit, maar als mensen je niet sowieso al verdenken van drugs gebruik zoeken ze daar toch niet zomaar wat achter??

Pep valt idd niet zo op. Mensen die het kennen zullen het wel merken, bepaalde tics kun je nu eenmaal niet echt controleren. maar het verschil met ''gewoon goedgezind'' zijn is niet zo groot. kom je altijd wel mee weg. ook, hoe langer, hoe meer para. en da's wel gek. iedereen kijkt op een of andere manier, maar zolang je het probeert te negeren gebeurd er niets... op'n familiefeesje zo 's loeiharde ruzie gehad met stiefvader. hij gebruikt ook, en het maakt hem niet uit wat of hoe ik iets doe, aangezien het hypocriet zou zijn. maar die ene keer fluisterde hij met m'n moeder. ze keken gemeen, lachten me uit, bleven staren. nadat ik was uitgevlogen bleken ze gewoon over de tuin te praten. het doet je op 'n manier dingen zien die er niet zijn. en toen ik dat de eerste keer ervaarde had ik er wel paar maandjes genoeg van. ik had alles verpest :rolleyes: pep is leuk, maar heel dubbel.

Octogonapus

Belezen gebruiker
met pep krijg ik noujuist geen zombieface (behalve grote doppen, maar die heb ik ook als ik 3-4 dage nuchter ben en kijk overdag in de spiegel). na de eerste keer pep, nachtje doorgehaald tot 5 uur gefeest flink wat gefietst en gewandelt kom 11 uur thuis keek in de spiegel en ik zag er bijna gezonder uit dan normaal haha

mijn ouders vonden het ook geweldig dat ik een keer niet brak thuis kwam en heel enthousiast de plante water gaf en de keuke opruimde :tearsofjoy:

it'sme

Belezen gebruiker
Zolang ik nog stijf sta valt dat gezicht wel mee, begint pas zombie-achtig te worden als het begint uit te werken... :openmouth:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Irezz zei:

Dat is niet zo gek. Wiet verlaagt je bloeddruk/oogboldruk. Lage oogboldruk = dichthangende ogen. :P

Alcohol doet dat trouwens ook. Daarom wil ik weleens een paar biertjes drinken na pep. Met GHB heb ik dat gek genoeg niet, daar ga ik alleen maar meer van staren.

ik ken de dichthangende ogen, maar naar een tijdje pep gebruiken hangt er bij mij nog wel is 1 oog half dicht, en afgelopen weekend met aardig wat Mdma op had ik precies het zelfde.

Het "zombieface" op een zondag heb ik ook wel is,, Meestal neem ik een goeie hete douche en wat eten naar binnen zien te werken. meestal kleur ik daar wel van op.
en zo niet,,,dan ga je tog niet de deur uit?

Flameon

Badass junkie
Eten! Erg belangrijk. Neemt je zombieface niet helemaal weg natuurlijk, maar goed eten en rusten / slapen trekt je gezicht weer in het gareel op den duur

White Smoke

Ik neem de dag na een nachtje doorhalen, gewoon een frisse douch, en drink zo goed/gezond mogelijk. Dan valt het meestal wel mee eigenlijk.

counterstrikert

Ik wil er uit zien als een zombie. Lekker een dagje wakker blijven en de volgende dag echt zo facking graag mijn bed in kruipen.. Zonder pep ga ik niet graag slapen en ben ik niet graag wakker echt wondermiddel is het.

Bovenaan