YawningMan zei:Nou gefeliciteerd. Lekkere overkill genomen. Maar goed, dat je er vervolgens ook nog eens flurazepam bij pakt én dat notabene snuift, wat absoluut geen toegevoegde waarde is bij benzo's, integendeel, zegt dan ook wel genoeg.
YawningMan zei:Mensen die benzo's snuiven frustreren me, dus ben ik momenteel op het juiste adres om deze frustratie te uiten.
Het is overigens een drugs-forum, niet het forum van de Libelle waar we allemaal lief moeten doen. Daarbij komt dat ik je niet onnodig bash maar gewoon twee feiten verkondig.

heheheh vet kicken moest hard lahen hierom, hij bedoelt het vat goed...hitlerbedoelde het ook goed whahaha flauwe verglijking, maar prinz, ze zijn nu eenmaal soms wat lomp hier, ik ken er ook wel van, mits nodig, maar ben meer voor love and peace naar mekaar toePrinz zei:YawningMan zei:Mensen die benzo's snuiven frustreren me, dus ben ik momenteel op het juiste adres om deze frustratie te uiten.
Het is overigens een drugs-forum, niet het forum van de Libelle waar we allemaal lief moeten doen. Daarbij komt dat ik je niet onnodig bash maar gewoon twee feiten verkondig.
Gezien je posting history zeik je wel vaker. Er staan wel degelijk goeie posts tussen, maar wat jou frustreert boeit net zo weinig als wat mij frustreert. Dus zinloos!En nee.. op het onzinforum ben je op het juiste adres om je frustraties te uiten.
Wat voor jou feiten zijn, kan in een ander geval totaal niet relevant zijn. Dus, dan heb je geen objectief commentaar, en is het geen feit te noemen!
Misschien moet je eens een paar strippen van je avatar innemen![]()