Arizona zei:Het geheel in een vaporizer stoppen en alles inhaleren![]()
Dreuge zei:mag vloei ook?
nee maar als je gewoon een joint wilt draaien.. Strak draaien zodat de joint langzaam brand? Lang de rook binnen houden en zo weinig mogelijk opnieuw aansteken. Oja, beetje tabak voor de tip zodat je geen wiet weg gooit en ook een beetje aan het begin zodat je geen wiet verbrand met aansteken.
als ik dit zo lees is dit eigenlijk het tegenovergestelde van hoe ik draai/blow :P
KoxBox zei:Of: Gravity Bongen die shit!
Stap 1:
oke pak een 1.5 liter fles cola of sinas of wat dan ook..
Stap 2:
zaag deze fles net iets boven de onderkant doormidden (of knip of breek ofzo).
Stap 3:
pak een emmer met water, vul deze emmer totdat het waterlevel net niet de dop van de fles raakt (anders verzuipt je joint of zuig je water)
Stap 4:
Maak een gat in de dop van de fles.. (kan met een priem, of een scherpe schaar, gat in branden etc..) zorg ervoor dat het gat precies groot genoeg is om je joint stevig in te duwen..
Stap 5:
rol een jointje (de tip moet in de dop passen, hoe dik hij is maakt niet uit..)
Stap 6:
Duw de fles in de emmer naar beneden, zorg dat hij zich goed vult met water..
Stap 7:
Doe de joint in de dop, en trek de fles weer naar boven (NIET UIT HET WATER HALEN!), hij trekt als het goed is nu vaccuum..
Laat de fles zich vullen met rook!
Stap 8:
Haal de joint eruit.. zet je mond op de dop van de fles, duw hem weer onder water en zuig tegelijk de rook eruit (doe dit geleidelijk en zorg ervoor dat je geen water naar binnen sabbelt..)

Noemt nochtans een Gravity Bong...Oom Klaas zei:Gravity bongen![]()
wij noemen dat emmeren
edit:
En dat is best hard, niet lekker maar leuk om te doen als je echt idioot veel binnen wilt krijgen.

SmokeMe zei:Gewoon de hele dag niks eten en 's avonds je joint roken
En dan gewoon het braken zolang mogelijk uitstellen
SmokeMe zei:Gewoon de hele dag niks eten en 's avonds je joint roken

Irezz zei:SmokeMe zei:Gewoon de hele dag niks eten en 's avonds je joint roken
Braken? Van wiet, ookal is het op lege maag? Hmm... Kan'k me niet voorstellen.
Vigilante zei:Irezz zei:SmokeMe zei:Gewoon de hele dag niks eten en 's avonds je joint roken
Braken? Van wiet, ookal is het op lege maag? Hmm... Kan'k me niet voorstellen.
Heb ik nog nooit gehad maar wel vaker zien gebeuren ja :P Mensen die teveel roken en na 5 min opeens te knetter worden![]()
mmm
Dat zei ik toch al...Toad zei:Gravity Bong makenenjoy
![]()
Irezz zei:Die thc vormt na 2 voordeelpacks mix wel een (erg) dikke laag. Kut is dat thc zo aan je vingers kleeft, altijd heel gedoe om het in het vloeitje te krijgen.
OnderDeEik zei:Werkt ook wel ja :P
Ohja, en om lekker veel te voelen van een joint kan je ook Hasjolie gebruiken... Laatst een keer geprobeerd en dat was dus echt heeeerlijk![]()
Jeller zei:de helft snuiven, andere helft in je reet![]()
nee kdenk als je van 1 joint al niet meer stoned wordt, dat je beter stopt met blowen.. ik had vroeger na 1 joint direct al het gevoel dat ik nog wil, beetje fout en nu al meer als 3 maand niet meer geblowed en als ik er nu op terug kijk toch blij dat het niet meer in mijn leven voortkomt
boesjwoelie zei:Draai in plaats van een joint twee lichte, dan lijkt het in elk geval meer![]()
placebo-effect ftw!