Zelfde dosis = lekker + outgaan

Qbaas

Newbie
Beste forumleden,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want zelf komen we er niet goed meer uit.

Mijn vriendin gebruikt sinds kort ook af en toe G. Zelf gebruik ik het al wat langer en weet door veel opgedane ervaring en verhalen van vrienden/kennissen hoe het wél en ook vooral hoe het niet moet. Ik doseer altijd van tevoren, met buisjes en/of ml spuitje. Voldoende tijd tussen de doseringen. Weet precies hoe sterk mijn G is, komt altijd van dezelfde maker. Ben zelf ook overigens nog nooit out gegaan.

Mijn vriendin heeft een aantal weken geleden G geprobeerd op een feest (netjes afgemeten 3,8ml) voelde ze niks van. Oke prima, 2 uur gewacht tot het 'uitgewerkt' was en nu 4 ml gegeven. Dit ging in het begin goed, maar na 3 kwartier tot een uur begon ze steeds weg te vallen. Ze noemde het zelf zgn mircoslaapjes. Ik bezorgd bij haar gebleven, en proberen wakker te houden, na een uur of wat ging het weer.
Moet er wel even bij zeggen dat ze een aantal uur hiervoor (ik geloof +/- 3 uur) XTC genomen had.

Maar nu, vorige week weer naar een feestje, ze wou geen XTC of andere uppers. Dus oke laten we nog eens voorzichtig proberen hoe het dit keer gaat met GHB.
Netjes van tevoren buisjes gemaakt, met dit keer 3,9 ml. Op het feest Gtje genomen, ging ze prima op. Voelde heel chill. Netjes wekker gezet op 2 uur. Drinken gehaald en nog eentje van 3,9 genomen. Dit ging al heftiger zei ze. Op een gegeven moment wou ze alleen maar tegen me aanhangen (opzich niet erg, had zelf ook G op :P ). Maar ze viel steeds weg, kon met moeite 'wakker' blijven. Even gaan zitten, na een uur of wat ging het weer oke. Besloten om wat langer te wachten dit keer en even geen GHB te nemen.
Na zeker 3 uur wachten haar laatste buisje genomen,weer 3,9, maar nu voor de zekerheid iets in het buisje gelaten (later nagekeken, dit was iets minder dan 0,5 ml wat er achter bleef). Weer na zo'n 3 kwartier viel ze steeds weg, dit keer nog erger dan ervoor. Moest haar echt knijpen af en toe om wakker te houden. Dit bleef ook vrij lang aan, bijna 2 uur. Toen ging het eindelijk weer goed en viel ze niet meer in slaap.

Bij mijzelf zit er veel meer (zeker een halve ml) tussen iets voelen--> lekker gaan-->out gaan (steeds minstens 0.5). En ook in mijn omgeving komt dit niet voor. Ook het lekker gaan op dezelfde dosis als bijna out gaan is mij onbekend.

Rara hoe kan dit?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
G is nou eenmaal moeilijk te doseren, voor iedereen anders en afhankelijk van een hoop factoren welke per keer anders zijn, zoals voeding, gesteldheid, enz. Na 2 uur voel je de effecten van het eerste gtje misschien niet meer, dat wil niet zeggen dat het geheel uit je lijf is. Doseer je de 2e keer hetzelfde, of zelfs hoger, dan stapelt dit op datgene wat je nog in je lijf hebt. Doseer daarom 2e keer lager bij dan de startdosis. Begin je bv met 4, doseer 2e dosis dan bijvoorbeeld op 3, dan blijft het beter behapbaar

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Beter experimenteer je eerst paar keer thuis zodat je vriendin haar manier van doseren onder de knie krijgt. Scheelt een hoop genante vertoningen voor wanneer microslaapjes ineens megaslaapje wordt. Zelf ben ik sowieso niet zo'n voorstander van g buiten de voordeur gebruiken, omdat doseren een vrij instabiel en onbetrouwbaar is.

Qbaas

Newbie
Dank voor je reactie, maar dat wist ik dus al. :P

Het gaat er juist om dat een zelfde dosis de ene keer goed gaat en de andere keer niet. Dit ken ik zelf niet in zo'n extreme vorm.
Natuurlijk is G gevaarlijk, moeilijk te doseren en is niet alles uit je lichaam na 2 uur. Maar, zoals ik al schreef in mn openingspost, ga ik (we) er zeer verstandig mee om en weet ik echt wel wat ik doe. Vandaar dat ik het hier ook vraag in plaats van maar wat te experimenteren.

Bovenaan