Zeer chaggerijnig na ritalin..

Snackbek

Experimenterende gebruiker
Ik had even een vraagje voor de Ritaliners onder ons..
Hebben jullie veel last van bijwerkingen, zoals o.a. dat je ong. 3/4 u na een Ritalin zeer prikkelbaar en chaggerijnig bent ?

Greetz :stoned:

Snackbek

Experimenterende gebruiker
Flameon zei:
Dat is de comedown van ritalin. Heb je ook bij pep

Ja dat wist ik al, gebruikte ritalin ongeveer 1,5 jaar ben overgestapt naar Concerta (zelfde werking alleen werkt de hele dag)
maar mijn vraag was dus of meer mensen hier last van hadden bij ritalin.

Grt

essiej666

Belezen gebruiker
ja kan echt bijverschijnsel zijn ik heb het af en toe.
ik heb vooral lusteloosheid
eerrg irritand

Marco_TM

Newbie
ik ken t van speed, voral de dag dr na ben ik in staat om iemand te wurgen omdat ie niet binnen een kwart seconde als t stoplicht op groen gaat optrekt.
das een van de 2 redenen waarom ik dr niet zo van hou,
maar nou vraagje terug.
als je in die comedown weer een nieuwe pil slikt, verdwijnt dat gevoel dan, of word t dan juist erger.

ik heb steeds meer t vermoeden dat als je speed in een hele lage dosering slikt, dat je precies t zelfde effect als ritalin hebt. ik denk dat ik t gewoon maar es moet uitproberen.

Bal0n

Badass junkie
Marco_TM zei:
ik heb steeds meer t vermoeden dat als je speed in een hele lage dosering slikt, dat je precies t zelfde effect als ritalin hebt. ik denk dat ik t gewoon maar es moet uitproberen.

Daar is speed ook jaren voor gebruikt, en in Amerika wordt het nog steeds voorgeschreven voor AD(H)D.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ze vinden het daar ook erg leuk om die pilletjes daar te snuiven,, die amerikanen,, whaha ze moeten eens een goede dikke lijn pep proeven :wink:

Bovenaan