Yopo

stoney

Newbie
Hey ik heb ff een vraagje, ik heb laatst maar is wat yopozaadjes besteld,
na een hoop leuke ervaringen met salvia(extracten) leek dit mij een mooi
vervolg :) . dus nu mijn vraag : hoe kan ik het nu het beste gebruiken?

ik heb er al veel over gelezen, maar er worden een hoop manieren genoemd (puur snuifen, met kalk snuifen, verbranden op een stuk alu folie, gewoon roken, etc etc) als iemand dit al eens gedaan heeft pls vertel me de goede manier, want het zou natuurlijk zonde zijn om de zaadje te verkloten :P

mzzl

spacekonijn

Badass junkie
ik heb gehoord dat het leuke gedeelte van de trip wegvalt in het kots en lijp gedeelte van het begin en dat het het allemaal niet waard is maar dat kan natuurlijk volledig aan die persoon liggen..

stoney

Newbie
k bedankt voor de reply maar heb je ook ergens een bron over dat kotsen?

want over yopo ben ik het maar in een paar verslagen tegen gekomen.

en verwar je het niet met lsa zaden want daar lees je wel veel kots berichten over?

mzzl

spacekonijn

Badass junkie
wat ik hoorde was eerst door een soort hel gaan en dan keihard spacen zoals bij wel meer natuurlijke drugs maar ik weet er verder niks van sorry

stoney

Newbie
hey ik heb laats ff naar dat kotsen en door een hel gaan gezocht, maar er lijkt een groot verschil te zijn tussen het snuifen en roken. de meeste verslagen van mensen die het roken zijn gewoon lekkere trips, en de meeste snuif verslagen eindigen in een hel.

weet niet of er een verband tussen is dus dat zoek ik nog wel ff uit.

maar snuifen valt dus af, leek me zowiezo al niet echt fijn
nu nog weten of ik het wel of niet met kalk ga roken :grin:

maar als niemand hier er ervaring mee heeft?

zal ik kijken of ik een trip verslag kan maken (is niet echt een sterk punt van me maar ik zal het proberen :P )

mzzl :wave:

ps yopo is op basis van DTM kan ook in ayahuasca gebruikt worden (maar dat lijkt me nog net ff wat te heftig :P )

Mr.jiho

Wijs gebruiker
weet er iemand hoeveel zaadjes je nodig hebt om 1gr te hebben?
want ik heb yopo gekregen, maar het is al poeder... en om de juiste dosering te doen moet ik dit weten :) tx

pepito

Bewuste gebruiker
Heb geen weet van hoeveelheden/gewicht, wel een keer genomen. Het middel was reeds versneden met kalk (oesterkalk) en heb toen twee lijnen genomen, gelijktijdig ieder neusgat, korte dikke lijn, min o,5 gram als ik vergelijk met sos. Was nog hele kunst alles binnen te krijgen. Had direct felle pijn in neus, later ook voorhoofd. Veel (groene) slijmvorming in/uit neus, speekselvloed. Onprettige start. Kort daarop gevoel van andere entiteiten,slechts erg kort. Wazig, kon nauwelijks iets reproduceren achteraf, was korte trip, niet te sturen. Veel dromerige hallucinaties;visueel en auditief, maar nogmaals herinnerde me er later weinig van. Had zelf relatief kleine hoeveelheid genomen, toch stevige onprettige bijwerking met kort tripmoment waarbij ik erg bezig werd gehouden door slijm en binnenhouden van maaginhoud...Had daarvoor flink geblowt wat ook mee kan spelen. Zou t niet weer doen, iig niet meer snuiven.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ok thx :) wss gaan we deze gr met 2opsnuiven, dit moet normaal voor een rustige trip worden met mss kleine hallucinaties... we zien wel
en ik laat het jullie wel weten :sunglasses:

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Ik ben wel erg benieuwd hoe je dit is bevallen? Hoeveel emmers had je klaarstaan ? :wink:

En zou je het nogmaals proberen of is je nieuwsgierigheid bevredigd ? :)

Heb de yopo hier ready for use liggen , moet alleen nog een keer er de tijd voor hebben/vrijmaken :).
Uiteraard ook ervoor zorgen dat de omstandigheden optimaal zijn en last but defo not least niet overdoseren.
Je leest regelmatig bad trips die dan vaak door overdoseren gecreeert worden.

Ondanks dat je er idd zeer wss (kots)misselijk van zult worden , schrikt het me niet af. Heb wel eens 3 uur de wc omarmt na veel alcohol/xtc/hash , maar vond het toen niet eens erg om over te geven. Was zo happy op dat moment dat het niet vervelend was lol.

MindTraveler

Belezen gebruiker
Dat moet je echt niet snuiven, brand als een hel en in 50% van de gevallen beland je boven de wc-bril. Roken ga je veel harder van en ook geen last van het branden/kotsen/misselijkheid/buikpijn, maar dat werkt niet altijd en je moet het goed doen maar van de 10 keer ga je toch zeker 1 keer echt lekker weg.

Tazzie

Ik heb genoeg om het meerdere keren te kunnen proberen , dus zal het eerst eens proberen te roken.

Mindtraveler , Gebruik je het wel eens vaker of is het bij 1 keer gebleven ?

Hopen dat de Bufotenine niet al te veel roet in het eten gooit als ik het probeer :)

Bengt

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
ok thx :) wss gaan we deze gr met 2opsnuiven, dit moet normaal voor een rustige trip worden met mss kleine hallucinaties... we zien wel

Fout.

1 gr per persoon.
Anders ga je er geen effecten van hebben.
Als je het goed wil doen moet je 1gr op je 1tje doen.

MindTraveler

Belezen gebruiker
Mindtraveler , Gebruik je het wel eens vaker of is het bij 1 keer gebleven ?
een keer 10 gram yopo van azarius besteld, daar ben ik 2x echt goed op gegaan. Daarsna niet meer bezig gehouden met yopo alleen met dmt zonder troep

Tazzie

Bengt zei:
Mr.jiho zei:

Fout.

1 gr per persoon.
Anders ga je er geen effecten van hebben.
Als je het goed wil doen moet je 1gr op je 1tje doen.

Trip report van Mr.jiho staat er al ff op , had em zelf ook over het hoofd gezien , gelukkig was Saivy er nog :wink:
Deze dus

Denk dat ik begin met 2 gepofte zaadjes met klein beetje CaOH. Weet zo niet of dat rond de 1gr ligt , maar denk het niet.
Liever wat te weinig de 1e keer dan teveel.

Bengt

Bewuste gebruiker
Mmm..
Ik ben meer van het principe, beter genoeg en zekerder van je trip.
Dan een duidelijk te kleine hoeveelheid te nemen en niets te voelen.

Meld zeker je ervaring, pm me desnoods.

hypersnap

Bewuste gebruiker
Ik raad het af om te snuiven. Soma heeft in men bijzijn 3 zaadjes gesnoven met het limepowder erbij en hij heeft zwaar liggen kotsen nog maar een minuut na hij het ingesnoven had. Het smaakt mega gortig! Je kan het ook roken natuurlijk en daar wordt je niet misselijk van (ondervinding) en het werkt ook wel maar niet zo hard en lang als het snuiven. Als je het echt wil snuiven raad ik je aan: zet een emmer naast je :wink: :kots:

Bovenaan