Yopo

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Laats is mijn pakketje van azarius binnengekomen met daarin oa 10 gram yopo zaden + wat eetbare kalk.

Het schijnt dat je hier enorm op kan trippen en dat je er erg misselijk van kan worden. Dus hebben jullie nog tips voor het gebruik of anekdotes erover?

Adreno

Adrenochroom

Wijs gebruiker
thx, dat je ze in een pan moest doen wist ik al :)

Heeft iemand ze wel eens gerookt? En is het handig om wat extra eetbare kalk erbij te doen voor het effect? En is er iets te doen tegen de misselijkheid?

Adreno

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Ik heb laatst 3 zaadjes gemengd met wat CaOH opgesnoven.

Het effect is echt razend snel en knap heftig. Helaas ontkwam ik niet aan de misselijkheid , maar na een minuut of 10 zakte die af tot ik er niets meer van voelde.
Ik dacht gelezen te hebben dat als je ze rookt , dat je dan niet of nauwelijks misselijk wordt. De trip wordt dan ook wat langer en minder heftig meen ik.

Daarna een klein uurtje getript , welke erg moeilijk te sturen was.
Ook de visuals waren erg intens , maar wel erg mooi.

Volgende yopo-trip , die er zeker gaat komen , ga ik voor 4 zaadjes. Eens kijken hoe ik die ervaar :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ok bedankt, ik wou meteen 4 gaan doen maar misschien houdt ik het toch even bij 3. Of ben jij misschien heel gevoelig ervoor? Ik had namelijk gelezen dat 3 zaadjes een redelijk lichte trip gaven.

liquid state

Belezen gebruiker
Hm yopo ze verkopen het nu ook bij de health store in rotterdam. misschien toch maar eens proberen. Alhoewel ik misschien eerst met salvia moet beginnen.

Ik heb vaak zat paddos gedaan maar toch. DMT is iets compleet anders.

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Adrenochroom zei:
Ok bedankt, ik wou meteen 4 gaan doen maar misschien houdt ik het toch even bij 3. Of ben jij misschien heel gevoelig ervoor? Ik had namelijk gelezen dat 3 zaadjes een redelijk lichte trip gaven.

Ik ben begonnen met 3 omdat je met 2 mss niet aan het trippen komt en met 4 wellicht te heavy voor een 1e ervaring.
Over het algemeen ben ik niet echt gevoelig voor drugs , heb vaak zelfs een aardige dosis nodig om iets goed te merken , maar ik zou met dmt wat voorzichtig beginnen :).
Het is idd wel wat anders dan paddo's zoals Liquid State ook al zegt.

Bovenaan