Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Methamfetamine ('meth') is een amfetamine. Het heeft een extra methylgroep en werkt sterker dan "gewone" amfetamine.

Maar als je van 1 fucking mini-lijntje 2-3 dagen wakker ligt en langzaam paranoia word ligt het voor mij wat anders..esth0r zei:lolz, wat hypocriet!
alle drugs zijn fucking slecht voor je! de een slechter dan de ander, deze is wel heel slecht ja, maar van gewone speed word je ook niet gezonder!

jcutter123 zei:Ach, het is mooi spul om de laatste puf echt optimaal te benutten als een dead walking man![]()
Taat zei:Maar als je van 1 fucking mini-lijntje 2-3 dagen wakker ligt en langzaam paranoia word ligt het voor mij wat anders..
jcutter123 zei:Hitler drug= PCP Aka Angel Dust![]()
tomz0r zei:jcutter123 zei:Hitler drug= PCP Aka Angel Dust![]()
Wat is dat PCP precies dan? Nooit van gehoord.

Volgens mij zijn het wel echte foto's van gebruikers, maar dat krijg je ook als je x aantal jaar gewone amphetamine snuift zonder je te verzorgen. Ice wordt ook gerookt en gespoten, vandaar zijn grote verslavingsfactor ook volgens mij.Taat zei:Die onzinnige foto's uit Amerika die laten zien hoe mensen eruit gaan zien vind ik onzin (gewoon photoshop)
Er is veel (Amerikaanse) propaganda tegen meth, dus er zal vast wel enigzins overdreven worden..Maar dan nog lijkt het mij gewoon dikke rommel![]()

pfoeeh!! wat een kutstofje zeg!!.. geef mij maar lekkere echte ''amfetamine'' inplaats van ''methamfetamine'' behalve als methamfetamine in het stofjeswoord: methyleendioxymethamfetamine staat..

geox zei:Taat zei:Hier heb je Amerikaanse reportage gemaakt door NGC, zijn wel extreme gevallen! Lekker Amerikaans
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... jQLXs7iXBw
In de oostblok landen maakt het ook een grote opmars, het noemt daar niet meth maar Pervin.