• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc

Anky

Newbie
Hai,

Ik heb een vraagje. Ik heb nu vier keer xtc/mdma gebruikt. De ene x wat meer, de andere keer wat minder. Een keer een halve pil, een keer een kwart pil maar nooit meer dan een halve pil.
Bij de halve pil sloeg het hard in. Naar gevoel, kleuren heel fel en ja dat inslaan vind ik niet heel fijn.
Maar alle 4 de keren. Een keer met wat uitgaan tijdens koningsnacht, 2 x op een festival en 1 x de laatste x gewoon relaxed thuis.
Maar ik word nooit blij, euforisch energiek enz.
Ik word vaag, loom, wil zitten, alleen zijn en af en toe blijft t voelen in golven zoals het inkick moment. Dat komt in heftigheid en gaat weer.
Ik geniet er niet van….en denk dan vooral; laat dit weg gaan dit gevoel. Hoe kan dit??
Werkt mijn brein anders? Ga ik nooit dit gevoel hebben? Ik ben wel ADD/ADHD achtig. Als ik ritalin slik ga ik daar prima op in de zin van niet t gevoel dat ik strak sta. Ik functioneer prima. Zijn we meer mensen hiero met ADHD die het zelfde ervaren?

Groetjes An

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hoi @Anky ,

Mensen met ADD/ADHD kunnen van (stimulerende) middelen inderdaad andere effecten ervaren dan mensen zonder. Net zoals je vertelt over de Ritalin.

Als je het nu vier keer hebt geprobeerd en je kunt er niet van genieten, dan denk ik dat je er over na kunt denken of het misschien niet voor jou weg is gelegd.

Verder heb ik geen ADD/ADHD, maar misschien zijn er hier anderen die je er iets meer over kunnen vertellen :wink:

Anky

Newbie
Bedankt voor je reactie!!
Helaas voor mij. Vind het zo zo enorm jammer dat ik nooit die mooiste uren van m’n leven ever mee zal maken hahah.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Niet op MDMA misschien, maar wellicht werkt LSD wel voor je? Kun je je ook behoorlijk euforisch op voelen! 😍

Anky

Newbie
Nee nee dat ga ik niet doen. Ik ga echt in m’n broek schijten als ik allerlei shit zie.
Maar ik hoopte dat iemand mij kon vertellen dat ik miss minder xtc moet nemen dat dat miss veel beter werkt voor ADHD’ers.
Ik ken wel mensen met ADHD die er wel goed op gaan….

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Je zou een lage dosis LSD kunnen nemen om aan het effect te wennen, en dan ga je niet ineens gekke dingen zien hoor, als je je een beetje inleest zul je zien dat het helemaal niet zo eng is als je misschien denkt!

Maar als je eigenlijk alleen wil horen dat je toch gewoon XTC moet/kunt nemen is dat jouw keuze natuurlijk!

Anky

Newbie
Nee niet perse. Ik wil gewoon niet hallucineren. Ik wil het fijn op een festivalletje kunnen gebruiken. Hoeveel LSD heb ik dan nodig?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Nee niet perse. Ik wil gewoon niet hallucineren. Ik wil het fijn op een festivalletje kunnen gebruiken. Hoeveel LSD heb ik dan nodig?
Dat hangt af van welk effect je wilt en hoe comfortabel je bent met het middel. Als je bang bent om lsd te gebruiken zal 100 microgram ineens geen slim idee zijn, omdat dat nogal overweldigend kan zijn en lang duurt. Maar experimenteer eens met een microdose, 20 microgram, om te ervaren wat er gebeurt. Daarna een keer 40, 60, wat je wilt.

Natuurlijk is het bij dit middel zo dat je het het beste in een prettige rustige omgeving kunt uitproberen, en het fijn is als je een open instelling hebt, laat het gebeuren, geen angst, alle tijd, en eventueel een tripsitter die kan helpen of je gerust kan stellen. Zodra je ontdekt wat lsd dan voor je in petto kan hebben kun je er echt veel plezier van hebben.

Hallucineren en visuals zijn trouwens verschillende dingen, op lage doseringen lsd zul je geen dingen zien die er niet in werkelijkheid zijn. Hoogstens wat intensere kleuren of lichte beweging in de dingen om je heen, maar je beseft dan goed dat je omgeving niet echt beweegt.

Lees je goed in, hier op het forum is genoeg info te vinden van ervaringsdeskundigen (:

• Like
Waarderingen: Anky
Bovenaan