xtc

Iedereen zou eens XTC moeten gebruiken

• ja

Stemmen: 1 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Mac...

Badass junkie
Omdat XTC zeer zeker een hsrrdrug is zou je het niet iedereen eens moeten voroschotelen. Er zijn te veel mensen die deze ervaring zeer op prijs zullen stellen en ook vast wel eens vaker pillen gaan pakken. Wanneer je dan XTC slikt is het ook niet meer zo erg om eens een keer wat pep te pakken. En dan is het weer niet zo erg om eens een lijn sos te pakken en zo verder gaan met experimenteren. Met paddo's heb ik dat overigens niet. Ik denk dat trippen mensen op een hoger niveau plaatsen en dat mogen dus wel meer mensen wel eens meegemaakt hebben. Mensen zouden elkaar meteen veel beter begrijpen en dat zorgt weer voor een hoop kopzorgen minder.

cunt

Wijs gebruiker
ik denk dat iedereen die loopt te zeiken over drugs hoe slecht het wel niet is en er heeeeel erg tegen zijn terwijl ze het zelf nog nooit gedaan hebben het wel 1x moeten proberen..!

want die mensen weten niet waar ze het over hebben ..

verder ben ik het er ook niet mee eens om de reden die mac al zei :)

spacekonijn

Badass junkie
cunt zei:
ik denk dat iedereen die loopt te zeiken over drugs hoe slecht het wel niet is en er heeeeel erg tegen zijn terwijl ze het zelf nog nooit gedaan hebben het wel 1x moeten proberen..!

ik denk dat dit juist de mensen zijn die verslaafd raken als ze het proberen.

ze hebben angst de controle niet te hebben hierover en misschien is dat gewoon angst misschien is het wel een stukje zelfkennis

Desperado

Newbie
ik vind niet dat iedereen per se moet proberen, maar het zou voor degene die zo n negatieve houding tegenover drugs hebben bijvoorbeeld wel goed zijn misschien. het werkt, bij mij, geestverruimend en dat is goed bij van die bekrompen zielen. wat ik zeker vind is dat je niet moet oordelen over bijv X als je niet weet wat het inhoudt

someone_nl

Belezen gebruiker
Nee; Want iedereen moet zelf beslissen of ie het een keer (of meer dan een keer) gebruikt of gewoon links laat liggen vind ik.

wurmpy

Newbie
ik vin vanwel want nu hebben sommige mensen daar echt zo'n negative comments op maar ze weten niet wat het is ... oké ja hun keuse respecteer ik wel als ze het niet willen doen maar dan moeten ze er ook geen commentaar op geven hé

michielxboxer

Belezen gebruiker
Nee, ik zou nooit een hard-drug slikken. Ik Space hem hard genoeg van wiet en wil liever niet nog meer. Ik ben ook pas 16..., dus nee dus dat nooit. Is gewoon beetje tegen m'n principes. Zo'n gemisch pilletje, joost weet wat er in zit...,

lutz

Krs

Bewuste gebruiker
michielxboxer zei:
Nee, ik zou nooit een hard-drug slikken. Ik Space hem hard genoeg van wiet en wil liever niet nog meer. Ik ben ook pas 16..., dus nee dus dat nooit. Is gewoon beetje tegen m'n principes. Zo'n gemisch pilletje, joost weet wat er in zit...,

lutz

joost waarschijnlijk niet, maar in in zon testlab wel :)

fun

Bewuste gebruiker

lutz

jep zo heeft iedereen er wel tegenaan gekeken vroeger denk ik

Je wordt er mee grootgebracht en ziet altijd alleen de negatieve kanten
"drugs is slecht"

Dat je wel al hier in dit forum je bericht zet geeft al aan dat je er ergens toch wel intresse voor hebt.
Ik denk dat als je wat ouder bent en de positieve verhalen beginnen te overheersen, je nog terugkomt op deze uitspraak :wink:

jacey

Experimenterende gebruiker
Toen ik het de eerste paar keren gebruikte was ik ervan overtuigd dat als iedereen het zou nemen er geen oorlog in de wereld zou zijn. Nu merk ik toch dat naarmate je het vaker gebruikt (wat ik trouwens niet meer doe!), je daar juist agressief van wordt, achterdochtig etc etc.

live fast die Young

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Omdat XTC zeer zeker een hsrrdrug is zou je het niet iedereen eens moeten voroschotelen. Er zijn te veel mensen die deze ervaring zeer op prijs zullen stellen en ook vast wel eens vaker pillen gaan pakken. Wanneer je dan XTC slikt is het ook niet meer zo erg om eens een keer wat pep te pakken. En dan is het weer niet zo erg om eens een lijn sos te pakken en zo verder gaan met experimenteren. Met paddo's heb ik dat overigens niet. Ik denk dat trippen mensen op een hoger niveau plaatsen en dat mogen dus wel meer mensen wel eens meegemaakt hebben. Mensen zouden elkaar meteen veel beter begrijpen en dat zorgt weer voor een hoop kopzorgen minder.

hier ben ik het helemaal mee eens.. alleen nog een aanvulling: mensen die gewoon geen behoefte hebben om het te gebruiken, lijkt me niet dat dat dan goed is

Jeller

Badass junkie
Goh ik denk niet echt dat iedereen eens XTc moet gebruiken maar misschien toch wel eens om verkropte gevoelens tot uiting te brengen. Ik vidn wel dat het maar bij één keer moet blijven ook om te weten wat het is want ik haat het als mensen een verkeerd beeld hebben over drugs en er dan nog het meest van denken te weten ook..

doopie

Bewuste gebruiker
Iedereen voor zich zou ik zeggen.

Wel vind ik mensen die er commetaar op leveren moeten het eerst een keer zelf gedaan hebben anders weet je niet waar je over praat.

Deranged

Badass junkie
Elke keer als ik deze thread zie heb ik zoiets van, welke geur?:confused: Heb aardig wat pillen in mn leven gezien en geslikt maar nog nooit heb ik er ook maar uets van geroken.

dallandra

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Elke keer als ik deze thread zie heb ik zoiets van, welke geur?:confused: Heb aardig wat pillen in mn leven gezien en geslikt maar nog nooit heb ik er ook maar uets van geroken.

nee ik ook niet idd

Mac...

Badass junkie
Deranged zei:

Hoe kom je van iedereen zou eens een pil moeten gebruiken ineens op de geur van pillen terecht? Mss beetje :openmouth:

caatje

Badass junkie
waarom?? ik vind alleen als je echt nieuwsgierig bent. als je er totaal nix om geeft of niets met drugs hebt , moe je t lekker laten staan. MOETEN is zo'n raar woord. Moeten is dwang! :)

Deranged

Badass junkie
Mac... zei:
Deranged zei:

Hoe kom je van iedereen zou eens een pil moeten gebruiken ineens op de geur van pillen terecht? Mss beetje :openmouth:
Haha verkeerde thread. :smoke:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
heb het vroeger zelf veel gedaan, maar doe het niet meer omdat het slecht is voor mijn bloeddruk.
Ik zou zeggen, als je het niet erg vind dat je een paar dagen je slecht voelt achteraf probeer het dan eens uit als je zeker weet dat het goed spul is, want het is toch een mooie ervaring...

Bovenaan