cunt zei:ik denk dat iedereen die loopt te zeiken over drugs hoe slecht het wel niet is en er heeeeel erg tegen zijn terwijl ze het zelf nog nooit gedaan hebben het wel 1x moeten proberen..!
michielxboxer zei:Nee, ik zou nooit een hard-drug slikken. Ik Space hem hard genoeg van wiet en wil liever niet nog meer. Ik ben ook pas 16..., dus nee dus dat nooit. Is gewoon beetje tegen m'n principes. Zo'n gemisch pilletje, joost weet wat er in zit...,
lutz
Nee, ik zou nooit een hard-drug slikken. Ik Space hem hard genoeg van wiet en wil liever niet nog meer. Ik ben ook pas 16..., dus nee dus dat nooit. Is gewoon beetje tegen m'n principes. Zo'n gemisch pilletje, joost weet wat er in zit...,
lutz
Mac... zei:Omdat XTC zeer zeker een hsrrdrug is zou je het niet iedereen eens moeten voroschotelen. Er zijn te veel mensen die deze ervaring zeer op prijs zullen stellen en ook vast wel eens vaker pillen gaan pakken. Wanneer je dan XTC slikt is het ook niet meer zo erg om eens een keer wat pep te pakken. En dan is het weer niet zo erg om eens een lijn sos te pakken en zo verder gaan met experimenteren. Met paddo's heb ik dat overigens niet. Ik denk dat trippen mensen op een hoger niveau plaatsen en dat mogen dus wel meer mensen wel eens meegemaakt hebben. Mensen zouden elkaar meteen veel beter begrijpen en dat zorgt weer voor een hoop kopzorgen minder.
michielxboxer zei:Bah! XTC, kmoet er niet aan denken sorry...,

Mchammer zei:michielxboxer zei:Bah! XTC, kmoet er niet aan denken sorry...,
ge mot er ook niet op sabbelen he, echt lekker is dat namelijk niet![]()
Deranged zei:Elke keer als ik deze thread zie heb ik zoiets van, welke geur?Heb aardig wat pillen in mn leven gezien en geslikt maar nog nooit heb ik er ook maar uets van geroken.
Deranged zei:Elke keer als ik deze thread zie heb ik zoiets van, welke geur?Heb aardig wat pillen in mn leven gezien en geslikt maar nog nooit heb ik er ook maar uets van geroken.
Haha verkeerde thread.Mac... zei:Deranged zei:Elke keer als ik deze thread zie heb ik zoiets van, welke geur?Heb aardig wat pillen in mn leven gezien en geslikt maar nog nooit heb ik er ook maar uets van geroken.
Hoe kom je van iedereen zou eens een pil moeten gebruiken ineens op de geur van pillen terecht? Mss beetje![]()