xtc werkt niet

isa1055

Newbie
hoihoi, ik heb net een felroze punisher doodshoofd geslikt en het is al inmiddels 1 uur verder, en niks. ik voel me alleen wat duizeliger en ik zie wat waziger. mijn pupillen zijn ook niet groter geworden. ik heb al een paar maanden (zeker 3 maanden) geen xtc gebruikt. heeft dit iemand ook meegemaakt?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Heb je in de tussentijd nog andere drugs gebruikt die op serotonine werken? Bijv. 6-apb?

Een volle maag kan er zeker voor zorgen dat het langer duurt voordat het begint te werken. Je beschrijft al effecten die erbij horen.. wazig zien, duizeligheid etc. Een volle maag zorgt ervoor dat de xtc over je maaginhoud verdeeld zal worden. Doordat je maag nog meer dingen te verwerken heeft, is de kans groter dat de xtc meer verspreid wordt opgenomen. Mijn ervaring is dat het dan moeilijker is om op een goed “niveau” te komen.

Op een lege maag gaat het verwerken en opnemen vanzelfsprekend sneller en beter.

Verder is het natuurlijk niet te zeggen voor ons waaraan het kan liggen, gezien de pil niet getest is.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
niet getest maar heb er 2 gehaald dus de 2e ga ik testen, en ja best veel gegeten.
Voortaan je pillen vantevoren laten testen, zodat je weet wat je doseert. Het maakt nogal verschil of je een pil hebt van 57mg (daar kreeg ik laatst de testuitslag van terug) of van 210mg. Pas op overdoseren, je bent nog superjong en je hersens moeten nog een tijdje mee.

isa1055

Newbie
Voortaan je pillen vantevoren laten testen, zodat je weet wat je doseert. Het maakt nogal verschil of je een pil hebt van 57mg (daar kreeg ik laatst de testuitslag van terug) of van 210mg. Pas op overdoseren, je bent nog superjong en je hersens moeten nog een tijdje mee.
de dealer die zei tegen mij dat er 220 mg in zat.. ik had een halve genomen en een uur later voelde ik niks dus heb toch besloten om een hele pil te nemen wat misschien niet al te slim was maar goed.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
de dealer die zei tegen mij dat er 220 mg in zat.. ik had een halve genomen en een uur later voelde ik niks dus heb toch besloten om een hele pil te nemen wat misschien niet al te slim was maar goed.

Nooit geloven wat welke dealer ook zegt en zou in het vervolg gewoon de boel laten testen. Je had ook een uurtje of 2 kunnen wachten, zodat je maag wat leger was.

Dus je hebt nu een halve en een hele pil op of 2x een halve? Zal wel aardig gaan inslaan dan

isa1055

Newbie
Nooit geloven wat welke dealer ook zegt en zou in het vervolg gewoon de boel laten testen. Je had ook een uurtje of 2 kunnen wachten, zodat je maag wat leger was.

Dus je hebt nu een halve en een hele pil op of 2x een halve? Zal wel aardig gaan inslaan dan
ik wist niet dat je geen xtc kon slikken op een volle maag, de laatste keer deed ik het op een hele lege maag en het voelde een beetje raar en niet al te fijn dus ik dacht ik probeer het op een volle maag. ik denk ook niet dat het gaat werken sinds mijn pupillen ook niet groter worden en ik niet echt meer iets voel en ik heb het 2,5 uur geleden al geslikt. ik heb nu een hele pil op.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
ik wist niet dat je geen xtc kon slikken op een volle maag, de laatste keer deed ik het op een hele lege maag en het voelde een beetje raar en niet al te fijn dus ik dacht ik probeer het op een volle maag. ik denk ook niet dat het gaat werken sinds mijn pupillen ook niet groter worden en ik niet echt meer iets voel en ik heb het 2,5 uur geleden al geslikt. ik heb nu een hele pil op.
Het is aan te raden om een uur of 3 van te voren een lichte maaltijd te eten, zodat je wel nog wat voeding binnen hebt gekregen. Na een uur of 3 is zo’n lichte maaltijd wel weg. Een volledig lege maag is, zoals je al aangeeft, vaak niet zo prettig. Hoe minder er in je maag zit hoe sneller de xtc zal werken.

Lijkt erop dat je volle maag inderdaad roet in het eten gooit. Je bent wel wat onder invloed, alleen de afgifte is traag, waardoor je niet over het randje heengaat waarschijnlijk. Helaas niet zoveel aan te doen. Misschien gewoon even wat gaan doen wat je leuk vind? Weet niet of je alleen bent of met iemand kan praten nu? Anders lekker appen/chatten of iets en muziekje aan. Vooral gewoon lekker bezig gaan zijn en niet meer bezig zijn met of het nou goed werkt of niet etc.. best van maken nu :)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Een dealer heeft er nogal baat bij om he te vertellen dat het ruim gedoseerde pillen zijn, als hij zegt 'zit praktisch niks in' koop je ze namelijk niet. Daarom dus vantevoren laten testen.

Als erin zit wat de dealer zegt zou je nu alleen goed gedoseerd hebben als je tussen de 110 en 145 kilo weegt.

Of je er nou wel of niet iets van gaat voelen vanavond, zorg dat je nu weer minimaal drie maanden wacht tot een volgende keer. En zorg dan dat je weet wat je neemt, lees je in over doseringen en voorbereiding. Zo kun je een stuk langer en beter genieten van de wondere wereld van stofjes.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
niet getest maar heb er 2 gehaald dus de 2e ga ik testen, en ja best veel gegeten.
Zijn ze hard gedrukt? Moeilijk te breken?
Zoja wens ik je heel veel sterkte met de tweede.
Zorg dat je niet oververhit (orgaanfalen) en drink voldoende maar niet teveel (water oma). Half glas Aquarius of water per uur.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Zorg dat je niet oververhit (orgaanfalen) en drink voldoende maar niet teveel (water oma). Half glas Aquarius of water per uur.
Je leest het altijd overal over niet teveel drinken. Echter zou ik compleet nuchter op een feestje al meer drinken dan een half glas per uur. Al helemaal als je aan het dansen bent en het is lekker weer.

Met xtc drink ik toch wel een halve liter tot een liter per uur denk ik.. in kleine slokjes. Heb eerder het gevoel dat ik uitdroog als ik dit niet doe i.v.m. het zweten enzo.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Je leest het altijd overal over niet teveel drinken. Echter zou ik compleet nuchter op een feestje al meer drinken dan een half glas per uur. Al helemaal als je aan het dansen bent en het is lekker weer.

Met xtc drink ik toch wel een halve liter tot een liter per uur denk ik.. in kleine slokjes. Heb eerder het gevoel dat ik uitdroog als ik dit niet doe i.v.m. het zweten enzo.
Dat is slechts een vals gevoel van dorst.
Daarom doe ik het ook liever in privé dan buiten. 1L/uur is echt gevaarlijk.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Dat is slechts een vals gevoel van dorst.
Daarom doe ik het ook liever in privé dan buiten. 1L/uur is echt gevaarlijk.
Dat valse gevoel geeft me dan een verdomd grote mond en echte dorst haha..

Je nieren kunnen maximaal 0.7L tot 1L water verwerken per uur. Je lichaam zelf kan maximaal 8L - 10L per dag verwerken.

Ik denk dat ik tijdens een keer xtc/6-apb alleen tijdens de piekuren het meeste drink, dus dat zou dan 3-5 uur zijn waarin ik op het maximale 3L tot 5L drink, maar ik drink niet ieder uur een liter weg.

Voor mijn gevoel en ervaring tot nu toe zit ik veilig. Drinken is zeker iets waar je op moet letten, maar ik vind persoonlijk dat het advies van een half glas of een glas max per uur wel heel erg aan de lage kant.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Dat valse gevoel geeft me dan een verdomd grote mond en echte dorst haha..

Je nieren kunnen maximaal 0.7L tot 1L water verwerken per uur. Je lichaam zelf kan maximaal 8L - 10L per dag verwerken.

Ik denk dat ik tijdens een keer xtc/6-apb alleen tijdens de piekuren het meeste drink, dus dat zou dan 3-5 uur zijn waarin ik op het maximale 3L tot 5L drink, maar ik drink niet ieder uur een liter weg.

Voor mijn gevoel en ervaring tot nu toe zit ik veilig. Drinken is zeker iets waar je op moet letten, maar ik vind persoonlijk dat het advies van een half glas of een glas max per uur wel heel erg aan de lage kant.
M'n vader werkt als EHBO en brandweer op festivals in Nederland en hij zei dat binnen hun team zelfs van 250ml naar 125ml is gevallen. Half glaasje dus. Geloof hem wel, we zijn heel open over drugs en hij heeft dit jaar 52 festivals gedraaid.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
M'n vader werkt als EHBO en brandweer op festivals in Nederland en hij zei dat binnen hun team zelfs van 250ml naar 125ml is gevallen. Half glaasje dus. Geloof hem wel, we zijn heel open over drugs en hij heeft dit jaar 52 festivals gedraaid.
Van hem zou ik het ook wel aannemen..

Volgende keer toch maar nog meer op mn drinkgebruik letten dan. Tot nu toe nog nooit enige klachten gehad, ondanks die hoeveelheden dan.

Ik drink oprecht altijd op een normale dag al meer dan een half glaasje water per uur.

Laatst bewerkt:
Bovenaan