xtc werkt beter bij warmte

Steph

Experimenterende gebruiker
hoe je xtc inkickt is natuurlijk afhankelijk van de omgeving en alles waar in je je bevind.

maar heeft iemand al eens opgemerkt of xtc veel harder inkickt bij warmte? als ik thuis namelijk met de openhaard aan een pilletje neem voelt die veel lekkerder dan als ik nu buiten iets zou nemen.

Blyatman

Badass junkie
Dat is logisch, omdat bij koudere omstandigheden je lichaam meer energie nodig heeft.
alles slaat harder in bij warmte ivm bloedcirculatie.

wapboy

Wijs gebruiker
Dat klopt gewoon.....bij deze temperaturen koel ik ook wel eens af in bijkeuken/schuur en daarna weer de warmte in en je voelt hem zo weer

Levensgenieter🌈

Badass junkie
"XTC verhoogt de lichaamstemperatuur. Door de combinatie van XTC-gebruik, een warme omgeving, lang dansen en te weinig drinken kan oververhitting ontstaan. Hoe hoger de dosering MDMA in XTC, hoe groter de kans op oververhitting. Sommige mensen zijn zo gevoelig voor XTC dat kleine hoeveelheden bij hen al voor oververhitting zorgen.

Als iemand door XTC-gebruik overlijdt, is er meestal sprake van oververhitting. Het gebruik van XTC is nooit zonder risico. Wanneer men geen risico wilt lopen, gebruik dan niet."

Bron:

Bovenaan