• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc--Vlindertjes (vanaaf testen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denhaagg_15

Experimenterende gebruiker
heeyheeyyy..
dalijk komt een vriend van mij 3 Vlindertjes brengen (hij zegt dat ze best goed zijn) Eerst zelf testen.. dan pas zien ja toch :rolleyes: Maar goed.
Vanavond ga ik ze live hierzo testen in dit onderwerpje.. Ben benieuwd.. zit nu al 3 weken ofzo onwijs zin te hebben om een snoeppie te nemen en vanavond gaat het eraan komen .. ghehe :beer: maaja.. ik zit te twijfelen.. zal ik nah 2 bewaren voor zaterdag of zal ik ze allemaal lekker in me mik douwen.. :confused: aan jullie de keus .. is jullie tripreport :P

ik denk ik hou het bij 1tje .. maar dat weet ik nog niet zeker :P

latah :wave:

frapannn

Bewuste gebruiker
Denhaagg_15 zei:
heeyheeyyy..
dalijk komt een vriend van mij 3 Vlindertjes brengen (hij zegt dat ze best goed zijn) Eerst zelf testen.. dan pas zien ja toch :rolleyes: Maar goed.
Vanavond ga ik ze live hierzo testen in dit onderwerpje.. Ben benieuwd.. zit nu al 3 weken ofzo onwijs zin te hebben om een snoeppie te nemen en vanavond gaat het eraan komen .. ghehe :beer: maaja.. ik zit te twijfelen.. zal ik nah 2 bewaren voor zaterdag of zal ik ze allemaal lekker in me mik douwen.. :confused: aan jullie de keus .. is jullie tripreport :P

ik denk ik hou het bij 1tje .. maar dat weet ik nog niet zeker :P

latah :wave:

Ik ben erg nieuwsgierig... :grin:
Pak er hoeveel je zelf wil

Denhaagg_15

ga je live mee maken of naderhand lezen ? :P

ja trouwens.. ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig :P

Denhaagg_15

ik denk rond 10 uur ofzo.. me pa n ma zijn gwn thuis dus dan schrijf k om kwartiertje ofzo Post :P pff heb nu echt zin in vanaafff.. lekker spacen... :rolleyes: alleen wel jammer dat er geen jointje bij is.. :stoned:

frapannn

Bewuste gebruiker
Denhaagg_15 zei:
ik denk rond 10 uur ofzo.. me pa n ma zijn gwn thuis dus dan schrijf k om kwartiertje ofzo Post :P pff heb nu echt zin in vanaafff.. lekker spacen... :rolleyes: alleen wel jammer dat er geen jointje bij is.. :stoned:

Dan zal ik het live en stoned meemaken :grin:

Denhaagg_15

whahaha jaa ik hoop het.. die gozer zegt nu ineens jaa geen zin om te brengen .. maah ik ga hem overhalen .. beter brengt ie het zit al weken genietend aan het mellow gevoel te denken... iedere keer kan iemand niet regelen ofzo .. heb er nu voor betaald en die gozer heeft ze thuis liggen voor mij .. pff.. iedere keer heb ik dat heh.. :confused: beter komt ie brengennn

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
oke geweldig denhaag ik heb vanaaf niks te doen dus ik ga het zeker volgen :mrgreen: :mrgreen: :wave: ga nu ff een paar pirkies hosselen en dan achter me pc'tje :P Hoiiii

Denhaagg_15

gezelliggg... nog meer mensen geintresseerd in trip report.. moeten jullie vanavond komennnn .. :sunglasses:

Whaaaaaaa beter brengt die gooz die snoep dalijk.. :rolleyes:

denk t wel dat ik hem overhaal hoor .. :beer:

ff slikken en wer doorgaan :wink: gwhehe

Denhaagg_15

Owjaa en voor de mense die t nog nie weten.. mijn naam is NIET den haag maar Roosss :P of Rosa :rolleyes: :P hahaha

Jeller

Badass junkie
kan je niet gewoon wachten tot een beter moment en dan een leuk reportje schrijven ipv zo'n livetripreport thuis dat wss door je space niet echt goed gaat overkomen en vrij inhoudsloos zal zijn

Denhaagg_15

nee man heb niet die gozer reageert nie op msn maah ik ga zaterdag hem space met een kk lekkere gozertje dus ik geef report dan wel hierin !!! zondag ofzo heb je het report! :wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan