XTC + verkoudheid

-house-

Experimenterende gebruiker
Is het verstandig om x te nemen als je beetje verkouden bent, heb er namelijk last van droge keel, snotneus, spier pijn.

iemand ervaringen
:confused: :confused:

Biertje

Bewuste gebruiker
gewoon doen, zolang je de dag erna maar lekker thuisblijft en sinaasappelsap drinkt! hehe(H)

-house-

dus kan gwn ?, kvroeg het me af vanwege beetje moeheid en last van beetje benauwheid

afraidtech

Bewuste gebruiker
nou die moeheid ben je dan mooi vanaf :P tsja als je niet met hevige griep op bed ligt en alleen maar verkouden tuurlijk kan het dan :grin:

Mike

Bewuste gebruiker
Gaat prima hoor, ik heb zelfs wel eens gehad dat mijn verkoudheid over was na een avondje x...

afraidtech

Bewuste gebruiker
hoeveel mg zijn ze getest?

vroeger gebruikte ik altijd had toen weinig interesse in mijn lichaam, gebruikte met griep/koorst etc.. en heb het ook overleeft dus een verkoudheidje moet zeker gaan :P

-house-

heb er een paar van 130 en van 85/90 , was van plan 1 van 130 en een van 85/90 te doen maarja denk nu alleen een van 85/90.

afraidtech

Bewuste gebruiker
maakt toch niet uit, is dit je eerste keer? vast wel want anders had je ze wel gepakt.

beginnen met eentje daarna kun je nog altijd nog beslissen om de 2de te pakken ( ik zou het wel doen :grin:) liever een lange avond flink knijter dan 2 keer kort.

maar das mijn mening

-house-

nee is niet de eerste keer maar 3e keer :tongueout:
ik zie wel hoe die eerste valt en wat ik dan verder doe komt vast wel goed enige waar k btje over in zit is benauwdheid

afraidtech

Bewuste gebruiker
-house- zei:
nee is niet de eerste keer maar 3e keer :tongueout:
ik zie wel hoe die eerste valt en wat ik dan verder doe komt vast wel goed enige waar k btje over in zit is benauwdheid

je bent niet astmatisch toch?

Dopezilla

Badass junkie
Mike64 zei:
Gaat prima hoor, ik heb zelfs wel eens gehad dat mijn verkoudheid over was na een avondje x...
Heh, meestal moet ik na x-gebruik als 'n malle aan de vitaminepillen, en zelfs dan word ik vaak nog verkouden van die troep. :P

Olle

aviced

bij mij werkt t best positief
volgens mij heb ik dan zo'n droge mond/keel/neus dat mn gesnotter daarna verdwenen is :)

Bovenaan