• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC Tripreport

Jeller

Badass junkie
Ik had dus nog én pil op zak en woensdagavodn gingen we naar een goafeest.. ik ben deze week redelijk ziek geweest en toen ik die pil pakte voelde ik dat mijn lichaam eigenlijk nog niet volledig klaar was want ik moet een paar keer kotsen.. wel kleine kokhalzingen, geen grootte kotsen.

In het begin viel de pil mij wel goed, maar binnen had ik altijd veel te warm en buiten te koud.. de muziek was gelukkig heel goed dus ik kon wel feesten en naarmate de avond vorderde had ik hier minder last van..

spijtig genoeg was de muziek al gedaan om 6 uur, maar geen nood, er was nog een afterparty op 5 minuten van mijn huis in zijn gekraakte drukkerij. We hebben wel nog even mogen wachten op de muziek, maar om 8 uur schoot het terug in gang. geen goa hier, maar heel vette acid techno/trance :hearteyes: . De sfeer daar was heel leuk, allemaal scheve mensen hehe

tegen 9 uur zijn we gaan nachillen in mijn huis. op straat nog ne maat tegengekomen die juist wakker was en ij is maar meegegaan.. veel jointjes gerookt nog daar en tegen 2 uur smiddags is iedereen weggegaan. De meesten hadden speed binne dus die haden geen nood aan slaap.. ik een beetje door die ene pil.. ik ging gaan slapen en werd pas om 1 uur snachts wakker.. kbleef een uurtje wakker en sliep dan weer tot 11 uur :)

Jeller

Badass junkie
twas weer eens wat anders dan dat zuipen hé.. ook bijna niets van kater gehad wat ik van drank meestal wel heb.. toch blijf ik drank leuker vinden, brengt je in een zorgeloze stemming.. nu stond mijn hoofd soms op ontploffen door de warmte.. xtc verdooft de koude ook niet genoeg :(

maar theeeft ook zijn voordelen hoor, spijtig dat het zo schadelijk voor je koppie is.. tis anders wel goedkope boel :(

Mr.jiho

Wijs gebruiker
was inderdaad een leuk feestje he jeller, spijtig da ik u ni heb gezien, maar mss zaterdag?!
alsde mij ziet zeg keer goeiendag he :grin:
leuk reportje+vet feestje :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
ja spijtig da ge nie naar den afterparty zijt geweest :( ma toch in de kanoclub wast ook zeker cva ze

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
twas weer eens wat anders dan dat zuipen hé.. ook bijna niets van kater gehad wat ik van drank meestal wel heb.. toch blijf ik drank leuker vinden, brengt je in een zorgeloze stemming.. nu stond mijn hoofd soms op ontploffen door de warmte.. xtc verdooft de koude ook niet genoeg :(
maar vind je niet dat xtc veel beter is op een feest dan alcohol?
van xtc krijg ik zin om te feesten, krijg energie, hou van alles en iedereen...
met alcohol verdwijnen remmingen ook wel, maar je wordt er zo schraal van, je zegt dingen waar je later spijt van krijgt, als je echt veel gedronken hebt kun je niet eens meer op je poten blijven staan en sla je wel 20 keer tegen de grond... :flushed:

dallandra

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
Jeller zei:
met alcohol verdwijnen remmingen ook wel, maar je wordt er zo schraal van, je zegt dingen waar je later spijt van krijgt, als je echt veel gedronken hebt kun je niet eens meer op je poten blijven staan en sla je wel 20 keer tegen de grond... :flushed:

haha nou dat had ik van de xtc ook gisteren hoor..gelukkig ben ik optijd gaan zitten.

Jeller

Badass junkie
Jeller zei:
raar genoeg krijg k bij alcohol meer zin om te dansen :confused: bij xtc heb ik zo vlug te warm en voelt het aan alsof ik soms ga neergaan door oververhitting hehe.. bij drank+weed kan ik echt zo in een trance geraken bij het dansen waarbij ik ineens zo wakker word van:"wow kwas even volledig weg".. bij xtc ben je daar gelijk nog te wakker voor..

ik lul ook nog veel tegen mensen op xtc (met alcohol ook tuurlijk), ik denk bij beiden dat iedereen mijn vriend is :)

kvind ze alletwee wel heel leuk eigenlijk.. alleen spijtig van de hersenbeschadigiging bij xtc en de kater bij alcohol

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
tja, drugs zullen niet bij iedereen hetzelfde effect hebben
maar heb je al eens xtc + weed gedaan? dat is pas heftig... :grin:
elke keer ik dat doe kom ik precies in een andere realiteit :openmouth: ,
begin dan helemaal anders te denken, voelen, praten...

fungus

Experimenterende gebruiker
dat was inderdaad een superfeestje daar aant water :wave:

Leuk reportje, tbegint ook weer te kriebelen om nog es een pilletje te nemen, al twee maanden geleden!

Jeller

Badass junkie
kzalt zo zeggen, keb nog nooit xtc zonder weed gebuikt :) das lekker maar van effect voel ik er niet echt iets van.. die morgen dat het uitgewerkt was hebben we nog bij mij thuis veel jointjes gerookt, dan voelde ik het een beetje, maar kwerd er toch niet superloom van

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
kzalt zo zeggen, keb nog nooit xtc zonder weed gebuikt :) das lekker maar van effect voel ik er niet echt iets van.. die morgen dat het uitgewerkt was hebben we nog bij mij thuis veel jointjes gerookt, dan voelde ik het een beetje, maar kwerd er toch niet superloom van
dan zal het bij jou idd een ander effect hebben...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
jointjes horen gewoon bij xtc vind ik, je word er niet stoned/high van maar is gewoon lekker, als de xtc is uitgewerkt rook ik altijd een joint, doet heel erg deugd en dan ben je toch nog ff in die "sfeer" :)

nutsss

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
jointjes horen gewoon bij xtc vind ik, je word er niet stoned/high van maar is gewoon lekker, als de xtc is uitgewerkt rook ik altijd een joint, doet heel erg deugd en dan ben je toch nog ff in die "sfeer" :)

Helemaal mee eens! Als we thuiskomen na het uitgaan, meestal heel bescheiden rond een uur of half vier (we zijn tenslotte bijna bejaard) roken we meestal nog een jointje. Heerlijk zweef je dan. Ook de dag erna is het nog bijzonder lekker. Als de kater begint de dag daarna vind ik persoonlijk het minder, al is het altijd nog prettiger dan zonder joints!

Jeller

Badass junkie
op de kater is het juist nodig vind ik hoor.. maar op het moment zelf voel je er niet zo veel van toch.. loomheid komt er sowieso niet en scheef zijt ge sowieso al dusja..van alcohol voel ik touwnes ook niet zo vele dan, maar nu heb ik praktisch niets gedronken ook

Bovenaan