• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC trip report

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
normaal gesproken zou ik geen xtc report schrijven, maar wat ik afgelopen vrijdagavond/zaterdagochtend heb gezien :openmouth:

k had 14 roze kangaroetjes, waarvan 4 voor mij, vier voor een maat (K), en nog 3 per persoon voor 2 andere vrienden (E en F), die we later pas ophaalden

Op het begin kregen we ineens het idee om naar de duinen te gaan, dus ik haalde ff me ipod op om wat muziek te hebben daar. Dus ik loop mijn huis binnen, probeer zo normaal mogelijk langs te lopen, doe ik de trap deur open, loop ik er vervolgens met me lijpe harses vol tegenaan, volgend door een luid 'AU!'
me ouders zullen wel gedacht hebben... :rolleyes:

Maar toch, met nog geen 20 sec was ik weer weg, en waren we op weg naar de duinen. Daar was het natuurlijk stikdonker, en meermaals waren we bijna verdwaald.. in het donker ziet het er echt heel anders uit dan overdag :P
We hadden een tas mee met halve liter blikken, maar die zijn we voor het grootste gedeelte kwijtgeraakt. We zaten dus op het landje van K, alleen dan steeds trokken we er eentje open, zette m ergens neer, en dan even later konden we m niet meer vinden ..oftewel we trokken er weer een open :stoned:
...later toen we weggingen zagen we ineens allemaal omgevallen blikken liggen :rolleyes:
De terugweg was nog moeilijker dan de heenweg, want nu schenen de lichten van het dorp (flats enzo) ook nog eens lekker in onze ogen, waardoor we helemaal niks meer zagen, en ik nog zo van een heuvel af een struik in stortte, en net ook wel weer een met extra veel doorns eraan..

Maargoed, toen gingen we dus naar alkmaar, en vanaf dat moment werd het vaag...
We fietsten over de hoeverweg heen, en dat is echt zo'n lang eind met her en der een boerderij.
Toen er dus weer eentje in zicht zag komen zag ik er ineens een vrij hoog, vierkantig gebouw bij staan wat er eerst nooit was. Ik had al zowiets van 'wat doet dat daar ineens :confused: ' Toen we dichterbijkwamen kon ik zelfs de tegels en ramen zien zitten, maar later bleek het dus licht van een lantaarnpaal te zijn wat door de mist heen scheen :openmouth:
Dat was niet de enige hallucinatie op die rit, maar helaas weet ik daar verder niet meer bijster veel van.
Maargoed, we hadden dus E opgehaald, en we gingen nog even naar de kroeg, alleen was het 2 uur toen we er waren, dus met een half uurtje konden we al weer weg. We hadden nog lang geen zin naar huis te gaan, dus we gingen nog ff naar E's huis, dus weer een stuk fietsen, langs de ontelbare grachtjes en slootjes, waar we dus bijna een keer zijn ingereden, en op een ander stuk zag ik een vrachtwagen met zo'n oplegger waar allemaal auto's op staan, dwars over de weg staan in een smal straatje, waar wij dus langs moesten. ik zeg zo tegen de anderen 'Wat doet die vrachtwagen daar?' en ze keken me echt aan van huh waar heb jij het over :confused: het bleek dus gewoon een rijtjeshuis te zijn :beer:

Toen we dus eindelijk aangekomen waren hebben we alleen maar lulgesprekken zitten houden die niet langer dan 5 minuten duurden, want dan waren we al weer kwijt waar het over ging :mrgreen:
Ook tijdens het roken van een sigaret zag ik een soort zwarte sliertjes uit het brandende stuk komen, t leken wel een soort slangetjes ofzo, echt heel vaag. Toen gingen we om 6 uur nog ff mee het krantewijkie lopen van E en F, waar we dus 2 uur over gedaan hebben, ipv 1 wat ze er normaal over doen, en nu waren we dus met zn vieren :stoned:

het vaagste was nog wel toen K en ik om 10 uur 's ochtends maar eens naar huis gingen. toen we op de fiets zaten leek ineens al het licht wat er was 4x sterker dan normaal ofzo :openmouth: ik keek bv naar een huis waar een denneboom voorstond, en de lucht zag dan echt gewoon straal wit/heel licht groenig, en de randen van het huis waren niet te zien, en de bovenste takken van die boom leken ook echt te verdwijnen in het licht. t zag er supervaag uit maar het was wel vet :sunglasses:

en eenmaal thuis kon ik ook niet slapen. Ik heb het geprobeerd, maar verder dan in een soort half wakker staat ben ik niet gekomen, en dat was rond een uur of half 11 's ochtends, terwijl we de laatste pil om 4 uur hadden genomen. De rest van de dag was ik ook meer opgewekt dan moe, dus heb ik die avond nog ff fijn lopen zuipen tot een uur of 3 's nachts, om daarna nog een bats te roken, en toen eindelijk na 38 uur ofzo weer eens in me bed te duiken :P

het is jammer dat ik alles niet meer precies weet van die avond, maar daar doe je toch niks tegen :rolleyes:

Hopelijk vonden jullie leuk het te lezen :mrgreen:

nutsss

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
k had 14 roze kangaroetjes, waarvan 4 voor mij, vier voor een maat (K), en nog 3 per persoon voor 2 andere vrienden (E en F), die we later pas ophaalden ... terwijl we de laatste pil om 4 uur hadden genomen. De rest van de dag was ik ook meer opgewekt dan moe, dus heb ik die avond nog ff fijn lopen zuipen tot een uur of 3 's nachts, om daarna nog een bats te roken, en toen eindelijk na 38 uur ofzo weer eens in me bed te duiken :P

het is jammer dat ik alles niet meer precies weet van die avond, maar daar doe je toch niks tegen

Nou ja! Ik snap ook niet waarom je niet alles precies nog weet. :beer:

Ik vind wel dat je zo ontzettend weinig plezier hebt van de XTC. Erbij 'zuipen' maakt het ook niet beter. Ga dan een keer met zn allen uit of zo.

Voor een trip-report vindt ik het niet zo informatief. Eerder een kamp-verslag.

Radeon915 zei:
Toen we dus eindelijk aangekomen waren hebben we alleen maar lulgesprekken zitten houden die niet langer dan 5 minuten duurden, want dan waren we al weer kwijt waar het over ging :mrgreen:

dat vind ik wel heel herkenbaar... maar ik heb niet het idee dat je er zo van genoten hebt :rolleyes:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
nutsss zei:
Radeon915 zei:
Voor een trip-report vindt ik het niet zo informatief. Eerder een kamp-verslag.

Het was ook meer over wat ik had gezien in de trip :)

En ik heb er gerust wel van genoten hoor, alleen je merkt toch wel hoe slecht het voor je is door dat je alles steeds vergeet, en door de rare dingen die je zie :openmouth:

K denk dat ik het voorlopig wel ff bij de paddestoeltjes hou :rolleyes:

Bovenaan