xtc Sublinguaal

takedown84

Belezen gebruiker
B: Sublinguaal:
Dit houdt in de pil onder je tong leggen zodat deze oplost en door de adertjes onder je tong opgenomen wordt, door de vieze smaak is dit een erg onaangename methode. Echter, doordat de mdma in eerste instantie niet door je verteringsstelsel gaat zijn de effecten sterker.

heb ik ergens gelezen, ik zou deze manier willen uittesten deze avond, maar weet iemand hoelang die vieze smaak ongeveer in m'n mond blijft? en na hoelang de pil is opgelost en of het effect veel verschil heeft?
ik weet wel dat anaal 'n groot verschil heeft, maar deze manier wil ik gewoon niet testen :)

erwin krol

Bewuste gebruiker
Dit lijkt me niet goed mogelijk met een hele pil. Je zult hem moeten vermalen en dan heb je een mond vol poeder. ALS het werkt zou ik aanraden om het met mdma kristallen te doen, dat scheelt je allerlei bindmiddelen.

takedown84

Belezen gebruiker
erwin krol zei:
Dit lijkt me niet goed mogelijk met een hele pil. Je zult hem moeten vermalen en dan heb je een mond vol poeder. ALS het werkt zou ik aanraden om het met mdma kristallen te doen, dat scheelt je allerlei bindmiddelen.

kan ik niet aan komen tegen vanavond, het is wel zo dat ik de witte versaces heb en deze pille heel los zijn :)

Delirium

Badass junkie
takedown84 zei:
erwin krol zei:

kan ik niet aan komen tegen vanavond, het is wel zo dat ik de witte versaces heb en deze pille heel los zijn :)

Dus? Dan zit je alsnog met een hele zooi poeder in je mond, wat waarschijnlijk niet allemaal onder je tong past.

Denk niet dat dit idee gaat lukken :P

takedown84

Belezen gebruiker
Delirium zei:
takedown84 zei:
erwin krol zei:

Dus? Dan zit je alsnog met een hele zooi poeder in je mond, wat waarschijnlijk niet allemaal onder je tong past.

Denk niet dat dit idee gaat lukken :P

mjah, mss toch maar gewoon slikke :), ben ook bang dat ik het ga uit tuffen of te hard gaat branden ofzo... :)

troebadoer

Bewuste gebruiker
onder je tong? pure mdma? in je glas doen en afslikken is al slecht voor je gebit, laat staan een kwartier die zooi in je mond houden, volgens mij vreet dat letterlijk je hele mond weg

Djo

Badass junkie
Ja, goed zal het in elk geval niet zijn voor je mond en tanden. Om over de lugubere smaak die zich in je mond verspreid en nog lekker lang op je tong blijft hangen. Mdma blijft bij mij wel paar dagen in de meest gore smaakvorm hangen. Mdma poeder op je tong leggen is eigenlijk echt te smerig. Maar een hele pil! Tong raakt vaak nog opgezet, hoe goed ik ook drink.
En als je al wat zachtere pillen hebt, lijkt mij, dat het helemaal afschuwelijk zal zijn. Heel melig goedje lijkt me dat, maar goed, je kunt het altijd gaan uitproberen of het waar is wat er verteld word over de effecten. Die smaak verdwijnt ook weer. En dan weet je gelijk wat het met je doet!
We lezen het wel wat je besloten hebt!? :wave:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik had vaker mdma kristallen, das wat anders als poeder toch ?

Ik deed in het begin de 'lik/dip methode' oftewel pinkie nat likken, in je zak mdma, en dan achter op je tong afsmeren, glaasje water erachteraan. Ik vond de smaak wel meevallen, alleen het begin is even vies. Na het glas water blijft die smaak heel even hange, maar als je wat erachteraan eet of je neemt een kauwgom ( sowieso heel handig ) is die smaak snel verdwenen

troebadoer

Bewuste gebruiker
ah ok dus precies hetzelfde..

Dan vraag ik mij dit af delirium:

mdma is 1 grote brok waar men stukjes 'afschraapt'

Dan krijg je dus kleine kristalletjes,

Maar.. ik heb nu 4 x mdma gedaan, en stuk of 10 verschillende zakjes gezien die allemaal bij dezelfde dealer vandaan kwamen ( 1 persoon van de bron af dus ). Die persoon is overigens collega, dus meer een kennis als vriend.

Nou.. heb ik nog nooit een zakje gezien waar dus alleen die kristalletjes in zaten, altijd zat onderin het zakje hele kleine puntjes ( poeder dus)

Is dit nou gewoon dezelfde kwaliteit ? Of is dat poeder iets waarmee het gemixt is ? En is het normaal bij kristallen, dat je dus echt alleen maar van die kristallen in je zakje heb zitten ipv kristalletjes + die poeder..

thx Gr

Delirium

Badass junkie
troebadoer zei:

Dan vraag ik mij dit af delirium:

mdma is 1 grote brok waar men stukjes 'afschraapt'

Dan krijg je dus kleine kristalletjes,

Maar.. ik heb nu 4 x mdma gedaan, en stuk of 10 verschillende zakjes gezien die allemaal bij dezelfde dealer vandaan kwamen ( 1 persoon van de bron af dus ). Die persoon is overigens collega, dus meer een kennis als vriend.

Nou.. heb ik nog nooit een zakje gezien waar dus alleen die kristalletjes in zaten, altijd zat onderin het zakje hele kleine puntjes ( poeder dus)

Is dit nou gewoon dezelfde kwaliteit ? Of is dat poeder iets waarmee het gemixt is ? En is het normaal bij kristallen, dat je dus echt alleen maar van die kristallen in je zakje heb zitten ipv kristalletjes + die poeder..

thx Gr

Het lijkt mij nog al logisch dat, wanneer je een zakje met kristallen hebt, de kristalletjes sowieso wel fijngeduwd worden, als je het meeneemt in je zak of portomonnee ofzo. Dan ontstaat er vanzelf wat poeder in het zakje.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Het is mij wel eens gebeurt. Ik moest een pil doorbijten, maar had geen water bij de hand dus dacht: ik wacht wel even tot ik weer boven ben, ga hem niet zonder drinken doorslikken. Echter, voordat ik het toilet uitwas, was de pil al opgelost in mijn mond. Natuurlijk smaakt het vies, maar ik vond die smaak niet zo lang duren. Misschien net zolang als met poeder wat je in drinken gooit en dan opdrinkt. En qua effect, niet zo veel anders van gemerkt als normaal eigenlijk.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ooit een keer gedaan, het was goor en het effect was niet merkbaar beter (het zou logisch zijn dat dat wel is, reden schreef je zelf al). En pubertjes, als je 1x een pilletje in je murf houdt gaan je tanden er echt niet aan hoor. Die kunnen echt wel wat hebben

zaagmans

Bewuste gebruiker
troebadoer zei:

thx Gr

Kan dezelfde kwaliteit zijn, het zijn waarschijnlijk gewoon gecrushte kristallen. Er is echter wel een verschil tussen MDMA kristallen en MDMA poeder. MDMA poeder zijn kristallen met een versnijmiddel. Je hebt dan een gedeelte poeder en een gedeelte mdma kristallen. De enige reden waarom je dit zou kunnen doen is omdat je meer wilt verdienen (als dealer). Maar let op, als je wit poeder hebt KAN dat ook hele pure MDMA zijn, want de puurste vorm is wit. De bruine kleur komt door MDP2P een voorsynthese van MDMA

Bovenaan