(XTC/Speed) en Keta

Stimulus

Newbie
Hallo allemaal!

Al een tijdje stiekem door de gordijntjes aan het gluren wat hier zoal besproken wordt en natuurlijk proberen zoveel mogelijk info tot me te nemen, voordat ik andere dingen tot me neem.

Een klein stukje geschiedenis:
Ik ben nog niet zo heel ervaren met drugs. In m'n tienerjaren hier en daar een jointje (want 'stoer') maar dat is echt totaal mijn ding niet.

Een paar jaar geleden mijn vuurdoop gehad met 4F en dat was echt fantastisch. Daarna nog 2 keer 4F gebruikt en hoewel ik het echt tof vond heb ik dit na wat meer en beter inlezen toch maar afgezworen. Plus, ik 'ontdekte' MDMA/XTC..!

De eerste keer MDMA was zoals velen zullen beamen de aller, aller, ALLERleukste! Zelfs ondanks dat ik in het begin een klein beetje in paniek raakte (wtf is happening to me?!). Gelukkig goede mensen om me heen en na even gezeten te hebben om het gevoel te laten bezinken een topfeestje gehad.

Een aantal maanden geleden eens coke geprobeerd. In het begin merkte ik er zelf niets van (mijn vrienden wel aan mij, zij het maar een klein beetje), dat kwam waarschijnlijk omdat ik gewoon wat huiverig was voor het effect en daardoor maar heel weinig nam. Inmiddels wat vaker gedaan maar weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Niet verkeerd, maar zeker niet een party-drug zoals ik mij deze voorstel.

Inmiddels al vaker XTC gebruikt (ook eens 3 weekenden achter elkaar, leermomentje..) en hoewe het me goed bevalt wil ik mijn horizon wat gaan verbreden.

Heden:
Volgende week een feestje (gek hè?) en wil daar voor het eerst Keta gaan doen. Niet te gek uiteraard en lekker in mijn eigen 'dit voelt wel/niet goed tempo. Geen groepsdruk bij ons maar als dat er al zou zijn trek ik mij daar niets van aan, IK moet het nemen en IK moet me er lekker bij voelen. Heb me volgens mij best goed ingelezen over Keta maar sommige dingen zijn mij nog onduidelijk.

Ik wil het namelijk gaan combineren met iets en mijn voorkeur gaat uit naar speed. Het probleem is echter dat ook speed mijn eerste keer zou zijn. Ook hierover heb ik mij ingelezen maar ik kan helaas weinig vinden over de combi speed+keta. Mijn vraag is dus eigenlijk, wat vinden de ervaringsdeskundigen hier van deze combi?

XTC en Keta heb ik wel veel over gelezen en gezien de hoeveelheid positieve verhalen wil ik dit ook zeker eens proberen, echter heb ik zelf 3 weken geleden nog een pilletje gedaan. Een lichte (ga ik veel lekkerder op dan een zware welke er ineens in klapt) maar XTC = XTC en een lichte pil of een zware, beiden putten je serotonine voorraad gewoon uit.

Nog een reden waarom ik neig naar Speed icm Keta: XTC laat mij altijd (zwaar) crashen. Wanneer het feestje over is en ik in de trein naar huis zit (ruim 2 uur reizen) knap ik totaal af en kan ik met moeite wakker blijven..

Mijn vraag dus; what would DF do..?

KetaKech

Belezen gebruiker
Goedemiddag,

Ik ga er vanuit dat je feestje al is geweest en ik te laat ben met reageren. Ik weet niet of je de combi hebt gedaan, maar als beide drugs je eerste keer zijn wordt de combi over het algemeen afgeraden. Dit heeft meerdere factoren maar de grootste is natuurlijk het onbekendheid met beide gevoelens.

Nu heb ik zelf wel eens een beetje keta en pep gemengd en beviel het me wel omdat je de spierkrampen van pep wat verdooft met de keta en de loomheid van keta wat verminderd wordt door de pep ^.^.

Ik ben erg benieuwd naar wat je nou uiteindelijk hebt gedaan en hoe je ervaring was!

Mvg Alexander

Bovenaan