Xtc smaakt naar niks

Aron Kurwa777

Experimenterende gebruiker
Hallo,

ik heb al een paar keer bij dezelfde persoon gehad dat xtc naar niks smaakte , alleen naar parfum een beetje. Ik heb 1 keer eerder een xtc gehad met een parfum smaak.
Maar de pillen die ik nu heb (die naar niks smaken) doen ook niet zo veel. Een andere pil had wel effect, Heeft iemand weleens eerder gehad dat er vrijwel geen mdma in hun pillen zat?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Het enige zinnige antwoord dat ik kan geven is dat je alleen uitsluitsel kan krijgen door je pillen te laten testen.

Ik kan je wel vertellen dat een goed pil zo ranzig bitter smaakt dat menig gebruiker er van moet kokhalzen.

Dirkdirk

DF-koning
Hallo,

ik heb al een paar keer bij dezelfde persoon gehad dat xtc naar niks smaakte , alleen naar parfum een beetje. Ik heb 1 keer eerder een xtc gehad met een parfum smaak.
Maar de pillen die ik nu heb (die naar niks smaken) doen ook niet zo veel. Een andere pil had wel effect, Heeft iemand weleens eerder gehad dat er vrijwel geen mdma in hun pillen zat?
Smaak is nooit een factor die mag bepalen welke drug je in je mond stopt, alleen laten testen kan een juiste uitslag geven. Maar, om er toch even op in te gaan, de smaak van pure goed gesynthetiseerde MDMA (en vrijwel alle andere drugs) is zo verschrikkelijk goor dat wanneer je het één keer hebt geproefd je de volgende keer alles maar dan ook alles eraan doet om te zorgen dat je het niet nog een keer proeft. Als je het objectief bekijkt is het puur vergif. Een vergif dat jou centrale zenuwstelsel "hackt". Het zou raar zijn als dat naar parfum of appeltjes met kaneel zou smaken.

Maar het is wel een fantastische drug wanneer je het goed weet te gebruiken.

Bovenaan