• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC reportje 1 pil --> 140mg.

Wortel

Bewuste gebruiker
We stonden gister avond buiten en toen kwam er iemand aanzetten: Iemand ff een snoepje testen? Keb te horen gekregen dat ze zijn getest op 140mg. (Dit was rond 20:00) Ik bood me aan en nam het pilletje in. Na 20 min begon ik me al licht anders te voelen. Dit gevoel bleef zo tot een uur na inname toen sloeg tie in 1x kei hard in. Ik sprong in de lucht en zei: Deze snoepjes zijn GOED! Hier gaan we der meer van kopen hehe. We zaten in een park en ik ging even alleen een rondje lopen. Toen ik terug kwam had ik het steenkoud dus ging even opwarmen in de auto van een bekende. Daarna gingen we weer terug naar het park. Toen we daar weer een tijdje zaten kwam ik op het idee om ergens warm te gaan zitten in een soort cafe waar je ook kan poolen, darten etc. we hebben daar de rest van de avond binnen gezeten. Rond half 2 begon tie uit te werken en heb me echt de hele avond vet relaxt gevoeld, ik ben toen naar huis toe gegaan en toen ik thuis zat sloeg tie weer terug in. Heb tot 3 uur nog lekker op de bank liggen spacen. Ben daarna gaan slapen. Toen ik net wakker werd voelde ik me nog steeds licht anders. Dit snoepje was echt heeerlijk. Zo lang doorgaan op 1 snoepje heb ik echt nog nooit gehad. Nu weet ik ook het verschil tussen 140mg mdma en 140mg mdma bij een andere dealer hehe. Weet je meteen wat dealerpraatjes zijn en wat niet. Al met al een leuke avond en hier ga ik der meer van inslaan.

*Admin: Gebruik voortaan a.u.b. Alinea's zodat het ook een beetje leesbaar is :)

A

Anonymous

Gast
Ik heb het nou allemaal wel gezien met die pillen. Is gewoon troep.

caatje

Badass junkie
dat ws echt een goeike, 5,5 u op 1tje. Ik heb met de pilletjes die ik op dit moment heb ongeveer een uur of 3 plezier en dan moet ik er echt 1 bij pakken om het niveau hoog te houden

Wortel

Bewuste gebruiker
Dit was echt REUZE goed die witte hartjes die ik tijd terug had vond ik al masterlijk en die had ik zo allemaal verkocht. Maar deze zijn gewoon NOG beter. Echt heerlijk :hearteyes: Als ik er binnekort meer heb stuk of 5 - 10 appart leggen.

Bovenaan