• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC report

Denhaagg_15

Experimenterende gebruiker
Samen met mijn beste vriendin aan de snoep..!

Mijn beste vriendin belde me op Donderdagavond helemaal in paniek op dat ze weggegaan was met ruzie bij haar moeder en dat ze onderweg naar mij was. In eerste stantie zei ik dat dat niet kon omdat het 11 uur was en omdat ik al in bed lag, en de volgende ochtend vroeg naar school moest, en dat mijn moeder het er niet mee eens zou zijn dat ze naar ons toe zou komen en bij ons zou blijven slapen.
Ik me ma uit bed getrokken.. En de telefoon aan haar gegeven..
Uiteindelijk mocht het en ging ik haar rond 12 uur van de bus afhalen snel op de fiets.
Onderweg naar huis lopend snel Jointje draaien om haar beetje tot rust laten komen, zodat ze fun er weer een beetje in kwam! :stoned: Wij liepen in mijn straat.. Een zo marokkaan : jaa komen jullie gezellig Jointje roken bij mij?
Ik : Ben je helemaal k*nk*h wauhs in juh hoofd ofzo? We hebben zelf al een jointje en dan gaan we geen tijd verspillen om bij jou te chillen! Massooll..
Marokkaan : Ach kom op dames kom gezellig hier heen.. en je hoeft niet zo aanvallerig te doen hoor..
Ik : kk op we gaan naar huis..

Dus wij lopen rustig gezellig door.. Uiteindelijk waren we bij mijn huis en hebben we zitten praten.. ze had mij wat brieven laten lezen die ze wel eens heeft geschreven toen ze in een crisis opvang zat.. toen ik dat las was ik zelf in tranen uitgebarsten.. Uiteindelijk gingen we rond 1 uur half 2 slapen.. want zij heeft geen school! maar ik had de volgende ochtend gewoon weer les ja!

Volgende dag! :rolleyes:

Ik moeilijk uit mijn bed gekomen.. gelukkig maar kort dagje op school tot half 1.. Ik op fiets naar school, zij ging lopen.. ze had toch geen les en ze zal dan op mij wachten totdat ik vrij was.
Iedereen in het Oranje op school! Vetgaaf man! Rood-wit-blauwe vlaggetjes op de wangen! (was voor WK voetbal!)

Half 1 vrij...
Wij nog op de ORANJE foto :mrgreen:

Wij lopen naar huis en beetje praten.. IK: noujaa wat gaan we doen vanavond?? Slaap jij thuis of hier??
M.J : Naahh iik weet nie liefst bij jou als het nog van je pa en ma mag.
Ik : ik reken er niet op maar ik ga zeuren dus mag wel denk ik!
M.J : Jointje roken dalijk op jou balkon? Er is toch niemand thuis
Ik : Jahtoggg :stoned:

Wij gechilled op balkon.. En ik over mijn XTC ervaringe vertelle.. Dat ik het 1 keer gedaan had met een vriend.. en dat t heel gaaf is enzo hoe je je voelt..
Ze zei jaa ik wil het wel proberen maar wanneer weet ik niet.. Als je een keer kan regelen
Ik : Jaaaa vanavond ?? Dan ga ik dalijk F. bellen en dan kijken of hij wat kan regelen voor ons! Maar moeten we wel wat geld hebben .. Ik heb 5 euro.. 2.50 erbij en dan is het 7.50 en hebbe we allebei anderhalf snoepjuh...
Ik F. Bellen
Heeeyyy ken je wat regelen dan??
Ja tog na het kom ik het wel ergens bij school in buurt brengen. Gaan jullie naar voetbal kijken op school dan?
Ik : Ja denk het wel, hebben we ook wat te doen vanavond, Maar had nog niets erover gehoord?

*pieppiep* (SMSJE)
Iedereen is vanavond welkom op school om het voetbal van Nederland tegen Ivoorkust te kijken.

IK: Lolll.. Check dat smsje whahahahhaahah! Zullen we gaan? Want dan halen we ook die snoep op!
M.J: Ja is goed. Maar eerst eten dan :rolleyes:

Na het eten wij onderweg naar school .. snoep opgehaald .. En voordat we voetbal ginge kijke jointje roken met paar mensjes. We mochten bijna niet meer naar binnen omdat het te laat was. Maar dat had ons weinig kunnen schelen!

Voetbal afgelopen.. Nederland gewonnen! wij blij :mrgreen:

Nog even buiten geweest ergens gezeten.. Komen kleine meisjes ons pesten .. We hebben plat gelegen dat waren kleine meisjes van 5 jaar ofzo .. die heel kapsones deden enzo en ons probeerde uit te lachen.. Wij lol natuurlijk ..Ze even laten schrikken door 20 meter naast hun een rotje te gooien en toen zeiden ze dat we hun broertje geraakt hadden (die er niet eens bij was :P)

Thuis... Thuis wachten en wachten .. tot pa en ma naar bed gaan.. Even prison Break binnen gekeken .. Vette serie..

Rond half 12 omkleden enz..!

Kwart voor 12...
Snoep gepakt... (het waren Hartjes) :xtc:
M.J Heeelll zenuwachtig..
Ik : Kijk zo moet dat
*Hup gooit het pilletje erin slok water erbij en weg was die*
M.J : :openmouth: Ik durf niet
Ik : ja je durft wel anders eet ik ze op :P
M.J : Oke.. Maar ik neem een halve eerst oke?
Ik : ok jou feestje dus neem maar halve..!

20 min later.....
Ik: Voel je em al???
M.J: .....
Ik: K voel m al gekkk.. alles klinkt zo wazig man...!!
M.J.: Praat ff nie tege me...
* Ik denk : ohnee... tgaat tog nie zo werken bij dr he.. dat ze hele avond kk saggo zit en still Fukcc...*
...
...
...
M.J komt heel snel overeind..
M.J : whaaahaaaa ik voel niets meer whiwhiwihw is kk grappig AAaaa je bent me beste vriendin heejjj egt voor altijdddd
Ik : Knuffel? :P
M.J : Jaa tuurlijk voor jou altijdddd!
We zaten ondertussen DVD te kyken.. (raise your voice met hilary duff)
Ik : Pff.. die film gaat snel man alles beweegtzo snel dat ik het nie meer volg ik ga even 5 minuutjes op de computerr..
M.J : okeeee
Ik heel lief tegen mensjes op msn doen en ze vroegen me allemaal of t wel goed met mij ging.. (ik lol hebbe natuurlijk)
Kijk op klok .. Whejoo 5 minuten op msn.. half uur gewoon voorbij.. Ik van Pc en weer op bed bij M.J gaan zitten.. Film was al afgelopen..

Ik had bij elkaar 1 ¾ en zij had dan 1 ¼ op.

Ik : hahaha die film duurde kwartiertje nog nooit zo korte film gezien!

Ik sta op grond.. Begin heel raar te doen .. een heel raar dansje ofzo armen overelkaar heen en blazen.. (MJ lag in een deuk!)

Nog heel goed zitten praten ook met elkaar over geheimen die we nog niet wisten van elkaar en hoe we ons voelden enzo etc. etc.

Rond 6 uur zijn we gaan proberen te slapen.. lukte niet natuurlijk..
Toen begon MJ af en toe ineens : Jaaa of neee..
En toen vertelde me ze dat ze een man in een geel/oranje peren onderbroek zag ofzo met een meisje heel echt leek het.. Ik in een deuk gelegen en weer proberen te slapen..
En toen zag ik heel duidelijk een Blauwe computer stekker (vaaaaagg..:P)

Volgende dag om 12 uur moest ik werken en onderweg naar mijn werk liep M.J nog mee.. ik werd ineens heel misselijk en toen midden op we weg gekotst.. OEPS..

Noujaa.. Dat was mijn Report.. Heeeeeelll Langdradig .. Maar volgensmij wel grappig om te lezen..!!!

:wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Denhaagg_15 zei:
Samen met mijn beste vriendin aan de snoep..!
Noujaa.. Dat was mijn Report.. Heeeeeelll Langdradig .. Maar volgensmij wel grappig om te lezen..!!!
:wave:

erg leuk hoor. Kan mij niet langdradig genoeg zijn dit soort ervaringen. Die eerste keren zijn zo bijzonder, dat schept ook een band met je vriendin dan waar je lang aan terug kan denken.

Denhaagg_15

Geef ik je groot gelijk in, vind het zelf ook leuk om ervaringen van anderen te lezen :)
En ja dat klopt zeker, zaterdag ga ik met ene jongen.. die ik heel leukvind.. en hij mij ook wel.. maarja we gaan dus snoepen en ik denk dat we daarna een hele hechte band misschien hebben (misschien wel relatie ofzo :hearteyes: ) Lijkt me echt cool als dat gaat gebeuren.. Als zaterdag doorgaat dan krijgen jullie die tripreport ook nog, schrijf ik hem hier wel bij en anders open ik nieuwe topic .. Kusjeeee :wave: :wave:

Freezing

Bewuste gebruiker
Leuk! (:

Ik ben ook 15 ( als jij dat bent :P ) en ik ben van plan binnekort xtc te gaan proberen

whaha, vet report

lijkt me ook wel relax een keer met een vriendin knetteren
ik ben alleen zo bang dat als ik het haar aanbied en als het dan
fout zou uitpakken dat ik me echt voor altijd kut voel

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ach xtc zal niet echt verkeerd uitpakken.
Maarja, als je het 1 keer gedaan hebt, zullen er waarschijnlijk nog wel meerdere keren komen. Dus je moet je afvragen of je iemand eraan wil helpen (xtc is wel heel makkelijk namelijk).

Denhaagg_15

daar geef ik je gelijk in ik dacht eerst jaa mijn eerste en laatste keer maar als je het eenmaal gedaan heb wil je het gewoon alsnog weer een keer doen en daarna weer maar je moet het niet te vaak doen .. max. 1 x per maand ofzo.. tenminste zo probeer ik t nu vol te houde... ik ga zaterdag weer na een maandje :grin:

Brandon

Bewuste gebruiker
leuk reportje is wel herkenbaar dat je zo'n band krijgt met je vrienden. Mijn vrienden zijn er niet zo voor in om dat thuis te gaan doen maar mischien als ik ze dit laat lezen dat ze dan wel overtehalen zijn. Zelf als ik heb gebruikt op een feest en hun niet kan ik ook weleens lang met hun lullen over vanalles en nog wat waarna ik zoiets heb van ja dat was een goed gesprek terwijl die maat van mij echt het idee heeft van hoe diep gaat hij erop in :P

Jeller

Badass junkie
thuis xtc doen vind ik het nuttelooste wat er is (behalve voor de 1ste keer, voor de veiligheid).. als xtc voor 1 ding goed is, dan is het om wakker blijven, dus doe dat dan op een fuif of zoiets

maar gewoon xtc om het effect is maar stom.. tuurlijk is het leuk, kheb het zelf ook al 2 keer thuis gedaan, maar er zijn nuttigere dingen aan xtc

Deranged

Badass junkie
Thuis met je geliefde bijvoorbeeld, is niet zinloos. Met een paar vrienden kan het ook heel gezellig zijn.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
de helft van de repport heeft niks met xtc mee te maken vooral die begin enzo, die mensen hier hoeven echt niet te weten dat je vriendin in problemen zit

Jeller

Badass junkie
Deranged zei:
Thuis met je geliefde bijvoorbeeld, is niet zinloos. Met een paar vrienden kan het ook heel gezellig zijn.
met een geliefde mss ja, maar thuis vind ik het maar zinloos, dan kan je even goed paddo's nemen..

als er een feestje thuis is met een man of 20, das wat anders.. maar gewoon thuis stuiken komt het niet tot zijn recht imo.. tuurlijk is het leuk, xtc is altidj leuk, maar zinloos is het wel

Bovenaan