XTC 'Pluggen'

kunlan

Belezen gebruiker
Uit de XTC FAQ
Code:
De effectiefste manier van gebruk is 'Pluggen', in andere woorden. Een pil in je reet steken. 
Zo slaat hij snel in(iets slomer dan snuiven) en blijft het redelijk lang werken(iets korter dan slikken).

Is al die moeite van zo'n pil in je kont duwen echt de moeite of toch maar gewoon slikken, of snuiven (?)

En heeft iemand hier dan eventueel ervaring mee.. gebruik je glijmiddel en neem je best een darmspoeling etc..

Alvast bedankt

pieter-b

Wijs gebruiker
snuifen van xtc moet je Nooit doen..wat anderen ook mogen zeggen..het is gewoon marteling.
verder geen ervaring met pluggen, maar houdt er rekening mee dat als je dit doet er een deel vd pil niet langs je lever gaat. Eventueel aanwezige onzuiverheden belanden dus ook in je bloed, netzoals bij spuiten. Wel eerst ff laten testen dus..maar zoek eerst ff uit of xtc in je poepertje uberhaubt een optie is:wink:

DjTrips

Bewuste gebruiker
waarom altijd anders willen doen :openmouth: volg gewoon de eeuwenoude manieren !

xtc slik je
speed snuif je
mdma slik je best :tongueout: ( snuiven hier)
marihuana rook je normaal
etc etc

kunlan

Belezen gebruiker
Wel in de XTC FAQ iets hoger in dit forum wordt benadrukt dat dit de effectiefste manier zou zijn.

Maar goed ik ben Belg en heb dus het privélege niet om te gaan testen, ik slik dan maar gewoon lekker verder :wave:

kunlan

Belezen gebruiker
caatje zei:
kunlan zei:
Maar goed ik ben Belg en heb dus het privélege niet om te gaan testen, ik slik dan maar gewoon lekker verder :wave:

Heb jij geen kontje dan?
verder geen ervaring met pluggen, maar houdt er rekening mee dat als je dit doet er een deel vd pil niet langs je lever gaat. Eventueel aanwezige onzuiverheden belanden dus ook in je bloed, netzoals bij spuiten. Wel eerst ff laten testen dus..

Ik had het over het testen van de pillen :rolleyes:

Bovenaan