XTC + PEP + SOS (Coke)

k0isk0

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik ga zaterdag naar Intens en ben van plan om 3 pillen van 200 MG MDMA te gebruiken.
Van ongeveer 20:00 tot 7:00 s'ochtends.

Daarnaast wil ik ook nog wat lijnen pep en sos erbij maar ik hoor de laatste tijd steeds meer dat dit heel slecht is voor je hersenen.

Wat is hier van waar?

Pillen en Coke is niet echt een aan te raden combinatie. Door de coke verlies je namelijk het hele effect van de pillen en dat is ook maar zonde.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ja, is waar, plus dat je je xtc space met de pep en sos knap hard omzeep helpt.
Houdt het dus gewoon bij de X

X en pep op een avond krijg ik echt een mega kater from hell van in de week erna.

Hendroid

Kijk weet je wat het is.. Als je begint met X werkt het ongeveer 6 uur, als je daarna nog bijpakt zul je alleen maar vaag in je kop worden en krijg je alleen nog de ''speedy'' effecten en niet meer dat lekkere zweverige mdma gevoel. Als ik jou was zou ik gewoon de eerste 6 uur X doen en daarna overgaan op speed, voor een avondje kan dat niet zoveel kwaad. Ohja en als je pep neemt terwijl je nog lekker gaat op xtc dan overheerst het gevoel van de speed heel erg en zal je ''love'' gevoel grotendeels verdwijnen

harry123

Bewuste gebruiker
Speed en x kan wel degelijk kwaad! Zelfs als er een dag tussen zit. Ben geen neuroloog ofzo, maar mensen die er verstand van hebben, hebbebn mij het een keer proberen uit te leggen. Je serotonine en dopamine kunnen dan in de war raken, je serotonine kan in het dopamine "vaatje" terecht komen en andersom, en als dat gebeurt ben je de lul. Neem dan gewoon wat later een pil, rond een uurtje of 11/12 en kwartje bijnemen wordt je echt niet vaag van hoor!

onlypills

Moet toch even gezegd worden, maar jij neemt wel een hele grote dosis dope om een avond door te komen..... Verder zou ik als ik zo'n lange avond heb, starten met niks. Vanaf uur of 22.00 pas het eerste naar binnen werken, aangezien het feest anders zo'n matig einde kent. En ik ken persoonlijk wel een betere combi dan xtc + pep of coke om zo'n lange avond vol te houden, maar die is waarschijnlijk net zo ongezond.

Bovenaan