Xtc/Overgeven

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Hoi!
Ik heb nu iets van 4x xtc gehad en die eerste 2x had ik v2'tjes en was er niks aan de hand, die andere 2x had ik blauwe pilletjes met een chinees tekentje erop.. de 1e keer had ik zo'n blauwe geslikt en ik werd na een tijdje vet beroerd en ik moest overgeven.. maar nadat ik had overgegeven voelde ik me weer goed en was ik gewoon lijp.. Ik dacht eerst dat mn maag er misschien geiriteerd van raakte.. maar weekje later had ik zo'n blauwe gesnoven want ik had geen zin om beroerd te worden.. Nouja na een tijdje weer beroerd en overgeven.. en daarna gewoon weer lijp.. Natuurlijk komt er bij het snuiven ook wel wat in je maag maar dat is ook minimaal toch?
Weet iemand hoe dit komt?
(Sorry als hier al een topic over is btw)
groetjes

Frisko

Badass junkie
mjah,kan heel goed zijn als je net als ik een zwakke maag hebt,dat het er snel uitkomt...en typisch voor beginnende xtc gebruikers die zicht in het 1ste uur wat kuttig voelen!!niks om je zorgen over te maken:)
GAAN MET DIE BANAAN :openmouth:

Bal0n

Badass junkie
Misselijkheid is gewoon een bijwerking van MDMA. En zoals je wellicht weet, verergeren bijwerkingen zich als je veel gebruikt.. Zoals wekelijks :(

dennis87

Newbie
ik had da toen ik in het begin gebruikte bijna elk weekend opnieuw een paar maande aan een stuk, zelfs van een half pilleke. toen ben ik met speed begonne, daarna terug pille en vanaf toen geen last meer van gehad....

Jeller

Badass junkie
nooit last van gehad.. kan er mss aan liggen wat je gegetne hebt ook.. komt wel mmeer voor bij capsule dan bij pillen omdat die ineens "openspatten" in je maag

Holy Noise

Hey!
Een tijdje geleden heb ik hier ook een topic over geopend. Ik heb het namelijk ook altijd. De eerste paar keren niet, maar daarna opeens iedere keer.
Je kan er volgens mij vrij weinig aan doen. Alleen maar laten komen en daarna weer vrolijk verder gaan. Het is erg vervelend als je bijvoorbeeld op een feestje bent. Ik ben afgelopen zaterdag naar nightmare geweest en daar was het helaas ook weer zo ver... Maarja, niets aan te doen. Ik ben ff langs de kant wezen staan en daarna weer vrolijk verder gestampt.
Ik heb wel gemerkt als ik xtc combineer met speed dat ik dan niet hoef over te geven. Alleen als het goede speed is hoor, want zaterdag heb ik ook speed gebruikt en dat was echt bagger, ik voelde er niks van.
Maar ik vraag mij wel af of dat overgeven echt alleen een lichamelijke reactie is... Ik heb (bij mezelf) nogal het idee dat het een beetje tussen m'n oren zit. Zodra het de eerste keer gebeurde was ik er de volgende keren weer 'bang' voor en ja...dan gebeurt het juist..
Maar het kan natuurlijk wel zijn dat het een lichamelijke reactie is. Misschien heb je een gevoelige maag ofzo. Het is en blijft natuurlijk troep wat je naar binnen werkt en daar kan je maag behoorlijk agressief op reageren.
xxxx

dallandra

Wijs gebruiker
ja,het is gewoon troep,echt slecht voor je maag.
en t ligt er denk ook aan wat en of je goed gegeten hebt vantevoren.
ik heb t gelukkig nog nooit gehad,maar wel s t gevoel dat er een steen op je maag ligt.
ook niet echt prettig.

Holy Noise

Bij mij ligt het niet aan het eten. Ik eet (bijna) altijd goed van te voren en toch heb ik het altijd. Het is heel irri. Als ik thuis op de bank zit en ik neem lekker een pilletje dan is het niet zo erg, ff naar de wc, tandjes poetsen en klaar. Op een feestje is het altijd wat lastiger. Maar volgens mij zijn er veel meer mensen die dit hebben. Ik heb afgelopen zaterdag aardig wat mensen zien kotsen in Ahoy (hoeft natuurlijk niet door drugs te komen, maar lijkt me wel...)

Jeller

Badass junkie
ik zou het niet meer willen doen moest ik er altijd van overgeven :( mss is het juist dat je vele hebt gegeten van te voren..naart schijnt moet je wel een uurtje of 2 wachten na je eten.. ofwel zit het mss tussen jullie oren.. of wel kan je maag er niet goed tegen

cunt

Wijs gebruiker
ik heb ook best vaak al overgegeven van pillen ..
het is op dat moment wel irritant, helemaal als je in een discotheek bent omdat je er daar op aangekeken word of zelfs als ik de laatste keer eruit gezet word omdat je midden in een loop pad kotst ..

maar de misselijkheid duurt bij mij altijd maar heel kort en als ik eenmaal gekotst heb dan voel ik me gewoon weer lekker en heb nergens last van, kan ik gewoon weer lekker verder feesten.

weet ook niet hoe het komt, ga volgende keer maar wat rustiger aan doen denk ik en kijken of dat helpt ..

Kleine_Tripster

Hoi, in het begin zit ik elke keer thuis en lig ik op bed tv te kijken dus ja.. rustiger aan kan niet toch? en nadat ik heb overgegeven voel ik me ook weer beter.. nouja ik ben niet de enige dus het zal wel zn redenen hebben..

Bal0n

Badass junkie
Mensen met serotonine syndroom zijn ook vaak misselijk, dus kennelijk resulteert abnormale serotonine concentraties tot misselijkheid.

Frisko

Badass junkie
caatje zei:
ik heb t meestal als ik teveel x neem. Dan ga ik zweten en meestal :kots:
idd kan ook zoiets zijn,ik heb het als ik snel achter elkaar neem,meestal ist ook alleen maar schuim(van de pil wss) altijd na/tijdens ik het opkomend gevoel heb... :openmouth:

spacekonijn

Badass junkie
ik voel als hij opkomt soms een soort chemisch aanvoelende rillingen door mn lichaam en daarna ben ik space en heb ik nergens last meer van.
kotsen wel gezien bij vrienden en idd altijd meteen weer vrolijk verder , echt gewoon zo van w8 ff *kots kots en water drinken en er is niks gebeurd ,best maf

Benn

nog nooit last gehad van misselijkheid of iets dergelijks .. gewoon zeker eerste keren niet combineren met alcohol als je je er niet goed bij voelt. en gewoon je lichaam zijn werk laten doen. En ook al kots je, je wordt toch wel vaag :P

boy

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Mensen met serotonine syndroom zijn ook vaak misselijk, dus kennelijk resulteert abnormale serotonine concentraties tot misselijkheid.

Waarschijnlijk is het ook gewoon omdat je dan misschien teveel neemt. Je maag / lichaam kan het misschien niet in een keer aan, en dus probeert het zich er van te ontdoen. De een doet dat door extreem te zweten, de ander door een kwartiertje veel te hard te trippen, en de ander weer door te kotsen... is speculatie hoor, heb geen flauw idee hoe het echt zit.

Ik heb zelf een keer veel teveel genomen, en toen zweette ik een paar minuten echt super, en toen ging ik weer gewoon door.

cunt

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ik voel als hij opkomt soms een soort chemisch aanvoelende rillingen door mn lichaam en daarna ben ik space en heb ik nergens last meer van.
kotsen wel gezien bij vrienden en idd altijd meteen weer vrolijk verder , echt gewoon zo van w8 ff *kots kots en water drinken en er is niks gebeurd ,best maf
ja klopt .. is echt raar!
want kotsen is dan echt niet erg .. je voelt je gewoon heel normaal maar moet alleen ff nekken .. en dan idd slokje water om de smaak weg te krijgen en je gaat gewoon verder waar je gebleven was. echt totaal anders dan kotsen van alcohol!

Obsessed

Belezen gebruiker
I kheb er ook gehad met ee nchinees tekentje erop , een paar vrienden ook en zy werden allemaal ziek net zoals mij , alleen moest ik overgeven en zij niet

Kleine_Tripster

Ja van die blauwe dingen kregen 2 vrienden van mij ook een raar gevoel in hun maag 1 daarvan moest kotsen en de ander moest een dikke boer laten :P maar ik neem gewoon eerst altijd een halfje.. en bij andere pilletjes heb ik het niet dus ik denk dat ik er uit ben: die blauwen neem ik niet meer :P

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
ja zoiets heb ik ook ongeveer, en ook de hlee tijd het gevoel dat ik kleien boertjes moet laten maar kotsen doe ik niet

cunt

Wijs gebruiker
Jeller zei:
spacekonijn zei:
ja zoiets heb ik ook ongeveer, en ook de hlee tijd het gevoel dat ik kleien boertjes moet laten maar kotsen doe ik niet
ik liet ook altijd van die kleine boertjes, en vond ik irritant. toen heb ik 1x m'n vingers in m'n keel gedaan en gaan nekken, toen kwam er heel veel uit. en daarna was het over en voelde ik me weer heel fijn!

Jeller

Badass junkie
ik niet hoor.. het is niet zo vuil en het duurt niet lang.. het zijn gewoon boertjes maar ik voel me er verder niet slecht bij dus ik moet niet kotsen

Jeller

Badass junkie
Als jullie moeten kotsen altijd is het mss teken dat je er nog niet oud genoeg voor bent en beter afblijft :tongueout:

Benn

begin de dag met een lach,

want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag :)

Leeftijd heeft daar volgens mij idd weinig mee te maken heur :P

Jeller

Badass junkie
Ik was maar aant zeveren hoor.. trouwens leeftijd heeft er toch wel iets mee te maken.. voordat je volgroeit ben zou je best geen xtc gebruiken, kan voor complicaties zorgen

Jeller

Badass junkie
tja is je eigen keuze hé.. als je er maar niet mee overdrijft zal het niet zo vele invloed hebben zeker

Bovenaan