• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc op Hardbass

Arnhem013

Newbie
Hallo ik wil graag mijn tripreport delen en heb daar uiteindelijk wat vragen bij.
Leeftijd : 20
Lengte : 192
Gewicht : 80k
Setting : Hardbass (Hardstyle feestje)

Ik woon in Arnhem en Tilburg en kwam vanuit Tilburg, dus gingen we met de bus via een organisator. Ik had ;s avonds goed gegeten en bij het eten een paar biertjes op. Ik heb al zo;n 15x eerder Xtc gebruikt dus weet ongeveer wel wat ik aankan.

Heb het op de heenweg bij een paar biertjes gelaten en toen we om 22:30 bij Hardbass waren nog wat biertjes gedronken, een stuk of 4.

Ik had 2 witte speakers en 2 rode eekhoorntjes.

Rond 23.30 heb ik samen met de rest van de groep een half eekhoorntje gepakt om er rustig in te komen. Na een half uurtje begon ik het te voelen maar het duurde heel lang voor hij er echt opklapte, Ik heb toen 1 hele eekhoorn genomen rond 00:30. Na een tijdje voelde ik hem erg goed en misschien wel iets te goed, het was er erg warm en erg druk, ik ben toen even met een flesje water op de tribune gaan zitten om even alles onder controle te krijgen.

Eenmaal onder controle het heerlijke gevoel , praten met andere mensen op de tribune, genieten van de muziek, lasershows en sigaretjes.

Af en toe naar de WC wat zoals gewoonlijk erg lastig was.

Ik heb rond 02:00 een halve Witte speaker gepakt en bleef lekker gaan. Af en toe een biertje gedronken maar verder deed ik het met water.

Ik heb toen om 03:00 , 04:00 nog 2x een halve Witte speaker gepakt. Had toen nog een halve Witte speaker en halve Eekhoorn over. Stond lekker los te gaan op de muziek en zag om mij heen al mijn maten ook lekker gaan, we hadden een plek afgesproken zodat je ook af en toe alleen weg kon om te pissen, even te zitten of lekker te spacen. Ik ging boven op de tribune zitten en toen ik naar de 20.000 man op het veld keek zag ik vage vlekken, alsof de mensen op hun knien in elkaar zaten en als golven op en neer gingen. Even concentreren en dan was het weer normaal, maar wel lekker.

Rond 05:-00 merkte ik op dat mijn portomonnee weg was, waarschijnlijk ben ik die in mijn vaagheid ergens kwijtgeraakt. Gelukkig had ik mijn geld en munten los in mijn broekzak. Maar omdat er verder alles inzat zoals ID kaart, bankpas en buskaart schrok ik er wel erg van. Ik was op dat moment ook spontaan nuchter voor mijn gevoel, het fijne gevoel was weg en het leek of de speed uit de pillen nog wel werkte. Ik heb toen tot het einde niets meer gevoeld ( feest duurde tot 07:00). Om 06:30 pakte ik nog een halve speaker in de hoop nog wat te kunnen spacen, deze heeft er voor mijn gevoel niet meer opgeklapt.

Toen het feest afgelopen was en we na een uur zoeken eindelijk de bus hadden gevonden heb ik in de bus gewoon een half uur diep liggen slapen voor mijn gevoel ( iedereen was vd pad en maakte veel geluid, dus in mijn ogen raar ) en na dat half uur was ik weer op en top fit en thuis aangekomen nog tot 13:00 smiddags wakker gelegen, om vervolgens rond 14:30 weer wakker te worden. Al met al tot 05:00 weer een fantastische trip.

De uitvinder van XTC verdient een nobelprijs.

wat vraagjes : Komt het door een negatieve gebeurtenis dat de MDMA opeens uitwerkt en niet meer terugkomt?
Zijn er tips om het plassen wat makkelijker te laten gaan ?
Hoe kan het dat ik eerst een half uur goed kan slapen in de bus, en daarna niet meer kon slapen ? Ik had dus maar 2 uur slaap gehad in 30 uur..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
wat vraagjes : Komt het door een negatieve gebeurtenis dat de MDMA opeens uitwerkt en niet meer terugkomt?
Zijn er tips om het plassen wat makkelijker te laten gaan ?
Hoe kan het dat ik eerst een half uur goed kan slapen in de bus, en daarna niet meer kon slapen ? Ik had dus maar 2 uur slaap gehad in 30 uur.

Nee kan van alles zijn, het werkt gewoon uit en soms op vreemde momenten :P
Voor het toilet heb ik maar 1 tip
ontspannen die zaak en dan komt het echt vanzelf wel.

Vragje 4 heb geen idee hoeveel je van tevoren had mischien was je net wakker en een kleine power nap nodig ofzo :)

Arnhem013

Newbie
Nee kan van alles zijn, het werkt gewoon uit en soms op vreemde momenten

is dat niet raar dat het om 0500 precies dan uitwekt, terwijl ik om 4u nog halve witte speaker heb gepakt ( 110mg ) en het uur daarvoor ook 110mg

jaapi

Belezen gebruiker
ok, ik heb weleens gehad dat iemand bad ging op de pillen hier (thuis), en voelde me opeens nuchter. Ik denk (maar kan niet sluitend onderbouwen) dat wanneer er een duidelijk ernstig iets gebeurd (je portomonee kwijtraken ook) je lichaam je een adrenalineboost geeft.

klinkt als een logische verklaring, maar er zijn mensen op dit forum die er meer van weten als ik :)

Paperplane.

Wijs gebruiker
@Jaapi, dit klopt, (nor)adrenaline verminderd het serotogene effect wat mdma teweeg brengt, hierom is het zo zonder speed te gebruiken bij xtc.

@arnehm, na een tijdje is je serotonine op, en heeft bijpakken geen zin meer.

LytseTerror

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel eens gehad dat ik schrok van een hallucinatie, ik zag een vriend van me die er helemaal niet meer was toen ik er heen liep. Daarna werd ik in vlagen weer nuchter, maar het kon ook toeval zijn.

En een tip bij het plassen: Ga op de wc zitten, (bij jou misschien staan) en doe je oren dicht. Concentreer je niet te veel op het 'Pis verdomme, pis!'. Ga lekker rustig 5 minuten zo zitten/staan en realiseer je hoe lekker je voelt. Dan komen de drupjes vanzelf en ben je aant pissen, helpt bij mij meestal wel. :grin: Behalve dan op de top..

walnootje

Belezen gebruiker
Nice report, Ik heb het zelf wel eens meegemaakt dat ik stomdronken op de stoep klapten en mn tanden kwijtraakte, ik was toen zelf ook in 1 klap nuchter heel raar allemaal Het feit dat je het kut blijft vinden over die portomonee kan de oorzaak zijn dat je nuchter blijft, en idd met plassen gewoon ontspannen , het is hetzelfde als een moeras hoe meer je je verzet hoe sneller je ziet dat het niet lukt, en dat met dat slaapprobleem heb ik zelf ook onlangs meegemaakt na een xtc trip, ik denk ik gewoon de nog aanwezige werking van de mdma :wink:

flankz

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
goeie report! Als er iets gebeurd waarvan ik wel een beetje schrik (net iets te hard tegen iemand oplopen, vallen of bijvoorbeeld je portomonnee kwijtraken) ben ik wel gelijk even helemaal bij zinnen, ik denk gelijk even na wat ik moet doen enzo. En omdat ik dan in een keer zo helder ben lukt het meestal ook allemaal. Om terug in de space te gaan pak ik niet bij, maar focus ik op de muziek. ik stamp er lekker op los dan en dan komt het vanzelf weer (+- een kleine 10 min). Is bij iedereen anders... maar misschien ook een keer proberen? :)

Bovenaan