• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

xtc - onverwacht heftig effect + vraag

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
De laatste tijd gebruik niet zo heel veel xtc meer, maar ik heb er door de jaren heen wel heel wat achter de kiezen. Uiteindelijk tot tolerantie je naar 5 of meer pillen op een nachtje brengt, maar dat is lang geleden.

Onlangs had ik nog twee pillen gepakt, lekkere flashers, orgasme doorheen het hele lichaam, volledig weg in mijn hoofd, was heerlijk.

Nu toevallig wat op de kop kunnen tikken, het zijn hele dikke, wit-gespikkelde pillen, zonder logo, plat aan de onderkant en met een punt aan de bovenkant en sterke anijs-geur en bittere smaak.

Al na een kwartier kreeg ik kloppen in mijn hoofd, en na nog geen half uur was het volledige effect er, maar onverwacht heftig, en het bleef de komende twee uur enkel maar heftiger worden, daarna stabiliseerde het effect.

Ik heb er eentje van genomen dus, en ze nog niet laten testen, maar zoals ik al zei heb ik in mijn leven echt al heel wat pillen geslikt, en deze zijn toch wel extreem.

Eerst kwamen de kloppen in mijn hoofd, alsof je ineens wegdraait, daarna het orgasme dat door mijn lichaam begon te stromen, een heerlijk gevoel, maar wel helemaal de weg kwijt - niet meer kunnen denken, heel moe ook.

Daarna begonnen de eerste lichte hallucinaties te komen, en niet veel later was ik volledig aan het trippen - dat je flasht van mdma en in de wind bent heb ik vaak, maar echt zwaar trippen van xtc? Heb ik nooit gehad, en dan nog van eentje.

De trip was op een feestje bij mij thuis, en de hele kamer werd uit perspectief getrokken, verschillende felle kleuren die hevig flitsten, objecten die begonnen te bewegen en vloeibaar werden, dan heftige storingen in mijn gezichtsveld en om de paar minuten geloof ik een heftige klop in mijn hoofd waar ik telkens bijna knock-out van ging. Daarna dingen beginnen zien die er niet waren, je zou het met een lsd-trip kunnen vergelijken maar toch anders: wat ik nog herinner is bv een rugzak dat plots een vrouwelijk afrikaans uit hout gesneden gezicht werd.

Ik weet niet wat ik genomen heb, maar alvast geen 2cb, daar heb ik heel wat ervaring mee en ik kan met zekerheid zeggen dat het geen 2cb was, maar of het mdma was, dat vraag ik me echt af, als het mdma was dan moet het wel een heel heftige hoeveelheid zijn geweest.

Volgens mij geen mdma.

In totaal denk ik dat de effecten op hun hoogtepunt zo'n vier uur hebben aangehouden, maar in totaal ben ik wel meer dan 8 uur lang helemaal van de kaart geweest.

Daarna wat sterke drank met slaappillen naar binnen gekapt, in slaap gevallen, knock-out gegaan of gewoon helemaal weg van dat spul, ik weet het niet, maar ik werd wakker, echt maar heel even geslapen, en voelde me best goed, helemaal niet slecht of zo.

Onverwacht, maar wel lekkere ervaring. :hearteyes:

Maar wat denken jullie, rotpillen, of net heftig goede pillen? En iemand deze soort al eens tegengekomen?

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ja, ze zijn getest, enkel niet door mij, maar als ik kan afgaan op de informatie die ik heb doorgekregen zou het om het volgende gaan:

(het zou trouwens gaan om een nieuwe pil, waar in mijn regio wat over te doen is geweest omwille van een waarschuwing voor hoge dosis)

Komt eigenlijk neer op het volgende:

- MDMA +/- 240mg
- MDxx High
- 6mm/11mm
- gewicht 0.38 gr

Blijkbaar wel heavy dus... Als ik hierop kan vertrouwen...

Maar mijn interesse is wel gewekt, en ik ga toch van de kans gebruik maken nu ze hier de ronde doen en ze dan eerst zelf eens laten testen voor alle zekerheid...

Misschien toch maar eens met een halfje beginnen volgende keer lol :) enkele jaren geleden lag het gemiddelde ergens rond de 50 tot 90 mg MDMA als ik mij niet vergis...

Maar toch, ik herinner mij vroeger, voor dat de pillen-markt in elkaar zakte, dat er pillen met zulke of hogere dosis MDMA bestonden, en dat was toch heel anders dan dit - dat zal door die 'xx' komen zeker?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Mananas zei:
Misschien toch maar eens met een halfje beginnen volgende keer lol enkele jaren geleden lag het gemiddelde ergens rond de 50 tot 90 mg MDMA als ik mij niet vergis...

klopt het was jarenlang gemiddeld 80mg, tegenwoordig ligt het gemiddelde véél hoger.

Mananas zei:
Maar toch, ik herinner mij vroeger, voor dat de pillen-markt in elkaar zakte, dat er pillen met zulke of hogere dosis MDMA bestonden, en dat was toch heel anders dan dit - dat zal door die 'xx' komen zeker?

Zolang we niet weten waar die xx in MDxx voor staat kunnen we er niks over zeggen, laten testen dan kun je betere antwoorden verwachten...

Kijk maar eens hoeveel derivaten er in de MD familie bekend zijn:
http://en.wikipedia.org/wiki/Substitute ... thylamines

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Jeps, ik weet het, ze veranderen altijd iets aan de formule zodat het een drug is die niet verboden is (aangezien de drug tot op een bepaald moment nog niet is aangetroffen) en tot dat moment die nieuwe drug dus ook niet strafbaar is eh...

Maar dit zijn wel knallers, maar met zulke knallers beter safe spelen.

Bovenaan