XTC na besnijdenis

Hallo,
Vanavond ben ik van plan om XTC te nemen en afgelopen woensdag ben ik besneden. Ik zit er een beetje mee dat op het moment mijn eikel erg opgezwollen en gevoelig is en dat de penis waarschijnlijk zal gaan krimpen waardoor het verbinden erg lastig wordt. Heeft iemand hier ervaring mee of mogelijk advies?

Lemmy

Badass junkie

ljuv

DF-koningin
Niet uit ervaring, maar t klinkt wel als een slecht idee inderdaad. Zou het persoonlijk niet doen tot je wond helemaal genezen is… Drugsgebruik gaat in elk geval de genezing vertragen. Ennnn je vergroot de kans dat je ontstekingen krijgt. Als je op dit moment nog klachten hebt, is de kans wel groot dat die versterkt worden. En behalve dat het verbinden moeilijker wordt, lijkt het me sowieso heel pijnlijk als je piemel krimpt door welke upper dan ook als er nog hechtingen inzitten… Seks wordt zeker 2 weken afgeraden toch? Tot de wond genezen is? Ik zou dat zeker aanhouden voor drugsgebruik ook.

MetalGuy

Badass junkie
Niet uit ervaring, maar t klinkt wel als een slecht idee inderdaad. Zou het persoonlijk niet doen tot je wond helemaal genezen is… Drugsgebruik gaat in elk geval de genezing vertragen. Ennnn je vergroot de kans dat je ontstekingen krijgt. Als je op dit moment nog klachten hebt, is de kans wel groot dat die versterkt worden. En behalve dat het verbinden moeilijker wordt, lijkt het me sowieso heel pijnlijk als je piemel krimpt door welke upper dan ook als er nog hechtingen inzitten… Seks wordt zeker 2 weken afgeraden toch? Tot de wond genezen is? Ik zou dat zeker aanhouden voor drugsgebruik ook.
Precies dit!

En TS zegt het eigenlijk zelf al:

XTC doet de piele tot het formaat van een bierworstje krimpen door de vasoconstrictie. Wat ervoor zorgt dat de bloedtoevoer niet optimaal is en dus langer/moeilijker herstel.

Dus het advies: wacht er nog maar even mee totdat je volledig bent hersteld.

Beterschap gewenst! :sunglasses::shamrock:

• Like
Waarderingen: ljuv

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo,
Vanavond ben ik van plan om XTC te nemen en afgelopen woensdag ben ik besneden. Ik zit er een beetje mee dat op het moment mijn eikel erg opgezwollen en gevoelig is en dat de penis waarschijnlijk zal gaan krimpen waardoor het verbinden erg lastig wordt. Heeft iemand hier ervaring mee of mogelijk advies?
Even geen stimulerende middelen voor jou vriend. Goed dat je het vraagt wel.

Maar MDMA (en andere stimulerende middelen) gaan de wondheling om allerlei redenen ingewikkeld maken. Je raakt op andere zaken gefocust (waardoor je minder goed voor jezelf zorgt), de bloeddruk gaat omhoog (wat bloedingen kan veroorzaken), de afweer daalt, inderdaad kiest je lichaam om het bloed eerder naar de spieren te sturen dan naar je geslachtsdeel (waardoor ook weer de genezing wordt bemoeilijkt, nog even naast problemen met het verband).

De meeste mannen die ik ken zijn vrij gehecht aan hun geslachtdeel. En ik krijg al automatisch paniekaanvallen bij het idee van een ontstoken jongeheer.

Neem liever middelen die geen impact hebben op wondgenezing, zoals cannabis. Die tip krijg je nu ff van me cadeau. Als je per se wat sterkers nodig hebt, neem dan misschien een disso zoals ketamine ofzo. Zolang je maar niet struikelt en voorover kukelt. Bij psychedelica ga je je hyperfocussen op je pik, waardoor de kans dat je niet zo lekker gaat of tics (zoals krabben, strelen of tikken op je lul) ontwikkelt tijdens de trip. En alcohol verdunt het bloed en veroorzaakt ontstekingsreacties. Benzo's recreatief gebruiken raadt ik in het algemeen af omdat er gewoon echt veel te veel bijwerkingen bij komen kijken (bovendien heeft de come-down van benzo's weer veel van dezelfde nadelen als stimulerende middelen gebruiken, zoals hoge bloeddruk en impulsiviteit waardoor je minder goed voor jezelf zorgt).

Houd gewoon je gebruikslijstje de komende 6 weken heel kort.
De toekomstige jij zal erg blij met je zijn.

Bovenaan