XTC lijkt legaal

Feline

Belezen gebruiker
Hai mensen!

Ik ga binnenkort weer xtc gebruiken.
Ik doe het eigenlijk altijd op hetzelfde feestje, en tot nu toe is het nog niet saai, maar het begint wel wat eentonig te worden. ons plan was dan om tijdens het eerste halfje ergens anders te zijn dan op het feest.
Weet iemand van jullie een leuke plek?(buiten ofzo)
Of iets leuks dat je écht gedaan moet hebben op xtc?
Zet het hier neer, alvast bedankt voor de tips!
:rock:

Anarchy

Newbie
Met GOEDE vrienden, buiten in de natuur. Pak een mooi plekje, wij hadden in een bos, bij een open plek. Vantevoren bbq om in de sfeer te komen, we hadden ook goede speakers(Voor muziek meegenomen) Dit in combinatie met je beste maten, geweldig. Als niet beter dan op een feest.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou eigenlijk zeggen, gewoon bij iemand thuis. Gordijnen dicht, sfeerverlichting aan, lekkere muziek op en eventueel wat pc visuals, en je hebt een geweldige tijd met je vrienden waarbij de band echt versterkt wordt. Dat vind ik zelf de allerbeste setting :hearteyes: van alle gemakken voorzien en heel vertrouwd, knus en gezellig.

gregory94

Experimenterende gebruiker
maar het lijkt idd wel legaal......
lijkt wel of iedereen minstens 2 mensen kennen die het doen....

is ook zeer easy to get , kost relatief weinig, en het duurt maar 2 seconden en het is binnen.
spijtige is dat sommigen ook niet weten hoe ermee om te gaan , en zich eerst niet een beetje informeren voor gebruik.

Het wordt ook steeds meer "aanvaard" door festivals door invoering van het "gedoogbeleid" , of zoals we nu al zien in Amerika waar ze in doodgewone clubs , en fuifjes , kleine kraampjes zetten met gratis water , en folders voor veilig gebruik, en chill-rooms installeren voor als het slecht gaat met iemand waar ze tot rust kunnen komen en eventueel geholpen worden door getrainde mensen.

idd XTC lijkt legaal.

Tufnut

Badass junkie
Als je het zo bekijkt... het aanhalen van een Amerikaans voorbeeld om iets hier duidelijk te maken maakt het alleen wat twijfelachtig. Zeker als hier de situatie juist is dat er steeds minder getolereerd word.

gregory94

Experimenterende gebruiker
Tufnut zei:
Als je het zo bekijkt... het aanhalen van een Amerikaans voorbeeld om iets hier duidelijk te maken maakt het alleen wat twijfelachtig. Zeker als hier de situatie juist is dat er steeds minder getolereerd word.

ja , true. er wordt steeds minder getolereerd, maar wordt het dan ook effectief doorgevoerd? Voor mij lijkt het alsof steeds minder mag , maar het steeds meer gedaan wordt , en er steeds minder wordt aan gedaan. (niet dat ik et erg vind)

Bovenaan