Xtc in griekenland?

jajaxtc

Experimenterende gebruiker
Heeey mensen.

Mijn vraag is, is er makkelijk aan te komen in griekenland?
En wat kost het daar gemiddeld?

Thanks

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
in griekeland lijkt het me heel moeilijk te kunnen krijgen of je moet gewoon het geluk hebben en de juiste tegenkomen...

Flameon

Badass junkie
Waar ga je naar toe in Griekenland?
Ik ben een aantal weken geleden ook in griekenland geweest, en ze lopen daar niet te koop met drugs. Ook niet in de uitgaansplaatsen.
Als je goed zoekt of de juiste mensen kent dan kun je er misschien wel aankomen, maar makkelijk zal het niet zijn denk ik. Maargoed, nu was ik er ook niet op uit tijdens mijn vakantie!

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Worstenjongen zei:
in griekeland lijkt het me heel moeilijk te kunnen krijgen of je moet gewoon het geluk hebben en de juiste tegenkomen...
Wat weet jij daarvan?
Commentaar op een ander?
Dan weet je het zelf toch veel beter joh!?

Maar wel raar dat we hier geen uitleg zien hoe die gast eraan kan komen? :confused:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
flipkonijn zei:
Debris zei:
Worstenjongen zei:
Wat weet jij daarvan?
Commentaar op een ander?
Dan weet je het zelf toch veel beter joh!?

Maar wel raar dat we hier geen uitleg zien hoe die gast eraan kan komen? :confused:

die laatste zin is grapje tog?? :mrgreen: :tearsofjoy:

pillreports.com :rock: check waar te wereld ze wat voor n snoepgoed verkopen en waarje voor moet uitkijken :stoned:

geox

Bewuste gebruiker
Een grammetje kristallen luchtdicht verpakt ( strijkzak ) bij je ballen steken en zo meenemen is volgens mij de engiste oplossing :P

Immo

Badass junkie
psychopsychedelic zei:
gewoon lekker vakantie vieren joh!! daar heb je geen xtc bij nodig!!

Helemaal mee eens, Ik snap echt niet dat mensen zo veel risico willen lopen in het buitenland omdat ze daar zonodig drugs willen gebruiken.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jatog,, ikbedoel,, xtc hoor je zoizo al niet vaak te slikken ofzo,, dus kan dat best tot na je vakantie wachten,, kijk ik neem mischien wel altijd wiet mee, maar dat komt omdat ik waar dan ook gewoon rustig mn jointje wil roken zoals anderen hun biertje drinken :wink: maar pillen of andere harddrugs zou ik lekker in nederland bewaren :stoned:

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Als je het adres weet van het hotel waar je zit kun je ook wat mdma-poeder opsturen, per post. Is ook de truc die veel wordt toegepast door mensen die naar Ibizi gaan. Kans is redelijk klein dat ze je 'briefkaart' onderscheppen :wink: Vind t zelf echt een geniale manier! :sunglasses:

Bovenaan