XTC hoelang houdbaar??

hoeveel joints op een avond

• 3

Stemmen: 0 0,0%
  • 4

• 6

• 5gr of meer

• Totaal aantal stemmers
    0

snobbie

Newbie
mogge ik heb 2 pillen diej al iets langer dan een jaar in me kast liggen et zijn road runners verstandig om ze te verkopen of weg gooien??? hoor et wel :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :) :) :grin: :grin: :grin: :openmouth: :openmouth: :sunglasses: :sunglasses: :confused: :confused: :confused: :beer: :beer: :beer: :P :P :P :P :P :P :P :P :wink: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :smoke: :smoke: :wave: :wave: :wave:

snobbie

Newbie
lol

3 4 6 joints of meer als 5gr tja space als garnaa; :stoned: :stoned: :stoned: dus ja foutje mot kunnen maar me vraag iss niiejje beaantwoordd

Mac...

Badass junkie
Als het gaat om een gemiddelde rook ik minder, maar vind de vraag voor het topic en de poll een beetje vreemde combo. Maar mss vind je dat wel lekker vreemde combo's. En pillen zijn zo goed als onbeperkt houdbaar, mits ze droog worden bewaard.

gbl-er

Newbie
een bekende van me had i.v.m.omstandigheden de pillen een jaartje of 2/3 ergens weggestopt.
Het bleken zeer aangename dikke diamanten te zijn en deze werden dan ook door veel mensen gewaardeert!Kortom een paar jaar is geen enkel probleem!

Bal0n

Badass junkie
"Alexander Shulgin has remarked that if MDMA had existed in the time of the pharaohs and buried in the pyramids, it would still be good today. "

Bovenaan