XTC Enquete: 2e keer

STONER030

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen, Ik ben Sam, 17 jaar
Dit is de tweede keer dat ik dit bericht op deze site plaats omdat ik graag wel wat meer mensen wil hebben die hem invullen, de mensen die hem al ingevuld hebben, helemaal top! :xtc:
Het kost 5 minuutjes en is nog leuk ook (beetje dan)!
Ik moet dit jaar een profielwerkstuk maken en het onderwerp van mijne is XTC, ik heb daarvoor een enquete gemaakt met wat basisvraagjes over XTC, als jullie deze in zouden willen vullen zou dat heel erg fijn zijn!
LET OP: Alleen voor mensen die al eens een keer XTC gebruikt hebben.

Link van de enquete:
http://www.­enquetemaken.­be/toonenquete.­php?id=­124767

Alvast bedankt!

PS: Sorry voor de spelfoutjes en dat de vragen kort door de bocht zijn, ik weet dit dus jullie hoeven mij er niet op te wijzen, thanks.

Keep up the good work! :stoned:

walnootje

Belezen gebruiker
Ik wil je best helpen met het invullen van je enquette alleen de link naar de enquette doet et niet. :confused: Ik hoop dat je et kan fixen zodat ik je alsnog kan helpen :wink:

STONER030

Experimenterende gebruiker
walnootje zei:
Ik wil je best helpen met het invullen van je enquette alleen de link naar de enquette doet et niet. :confused: Ik hoop dat je et kan fixen zodat ik je alsnog kan helpen :wink:
Je moet de link in je adresbalk plakken, maar het is niet meer nodig want ik heb de enquete informatie al uitgewerkt, toch bedankt voor de moeite! :mrgreen:
Peace :stoned:

Bovenaan