xtc en verdoving tandarts..

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Tja, ik ben niet van plan wat te gaan nemen vanavond, maar er is een minikleinkansje dat ik in de verleiding kom. Alleen moet ik maandag naar de tandarts een gaatje laten boren. Met verdoving..

Zijn er risico's als ik toevallig vanavond wel een stukje pil naar binnen gooi? Want dan laat ik het zeker een keertje.

caatje

Badass junkie
Als je zo twijfelt dan laat je t toch gewoon een keertje? Dan weet je zeker dat t geen kwaad kan (wat ik overgens ook denk hoor)

Jeller

Badass junkie
mdma zorgt er voor dat je wonden wat trager genezen dus ik zou het skippe moest ik van jou zijn.. eigenlijk mag het wel maar ik zou het alleszins niet doen

Bal0n

Badass junkie
Jeller zei:
mdma zorgt er voor dat je wonden wat trager genezen dus ik zou het skippe moest ik van jou zijn.. eigenlijk mag het wel maar ik zou het alleszins niet doen

Komt dat door MDMA zelf? Of omdat het de bloeddruk verhoogt?

boy

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Jeller zei:

Ik denk eerder doordat de bloedvaten in de huid vernauwen.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Naja, ik kon het dus niet laten, dus we zien wel morgen :confused:

Het is maar een kleine ingreep dus het komt wel goed lijkt mij. En desnoods verdooft 'ie me maar niet, scheelt ook weer geld. Is toch alleen maar een oude vulling die vervangen moet worden.

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Jeller zei:

dat weet ik niet, mss ook omdat het lichaam wat reserves kwijt is enzo en kgeloof ook dat mdma en speed je creatine kapotmaken mss is dat ook zo iets.. de reden waarom enzo maakt mij niet zo veel uit, het feit dat het zo is is voor mij al genoeg..

trouwens het kan wel zijn dat de verdoving minder goed of korter werkt, ten minste als je pil nog werkt..

een vriend van een vriend van mij had eens mdma op sportdag genomen en zijn arm was uit de kom geschoten en die moest dus onder narcose in het ziekenhuis, en een half uur na de operatie was ij dus al weer wakker door de mdma die nog werkte.. normaal moest hij daar nog 6 uur gelegen hebben aah maar ij was al terug naar school vertrokke dan :)

Bal0n

Badass junkie
Jeller zei:
Bal0n zei:
Jeller zei:

dat weet ik niet, mss ook omdat het lichaam wat reserves kwijt is enzo en kgeloof ook dat mdma en speed je creatine kapotmaken mss is dat ook zo iets.. de reden waarom enzo maakt mij niet zo veel uit, het feit dat het zo is is voor mij al genoeg..

trouwens het kan wel zijn dat de verdoving minder goed of korter werkt, ten minste als je pil nog werkt..

een vriend van een vriend van mij had eens mdma op sportdag genomen en zijn arm was uit de kom geschoten en die moest dus onder narcose in het ziekenhuis, en een half uur na de operatie was ij dus al weer wakker door de mdma die nog werkte.. normaal moest hij daar nog 6 uur gelegen hebben aah maar ij was al terug naar school vertrokke dan :)

Dat maakt mij wel uit, want ik hoor het namelijk voor het eerst nu :P.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik leef nog hahahaha, nergens last van gehad, wel laten verdoven, en tja die pil van zaterdagnacht 2u moet nu toch ook wel helemaal uitgewerkt zijn.

Het enige waar ik nogal last van had was kramp in mijn kaak omdat ik mijn mond steeds moest openhouden, maar het zou goed kunnen dat ik dat zowiezo had gehad.

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Jeller zei:
Bal0n zei:
Jeller zei:

Dat maakt mij wel uit, want ik hoor het namelijk voor het eerst nu :P.
je moet is kijken op drugsinfoteam.nl daarvan heb ik het opgevangen

Bovenaan