Xtc en ritalin

MrHenry

Newbie
Iemand deze combi eens geprobeerd? Heb een paar weken geleden voor 't eerst ritalin geprobeerd en vond t opzich wel grappig, had niet verwacht dat je er toch wel wat van zou merken :grin:

Maar iemand deze combi geprobeerd al? ? Heb 1x (klein beetje) speed met xtc gedaan en vond dat echt top, alleen jammer van de plafonddienst achteraf.... Zou dit een beetje vergelijkbaar zijn? Ik bedoel dan kwa wat extra energie omdat ik meestal wat lam wordt van alleen x....

Beeeb

Bewuste gebruiker
In combinatie met Ritalin niet. Wel i.c.m. met (time-unrealeased) Concerta. Dus vergelijkbaar.

Ik vond het een uitermate relexte combinatie. Lekker vaag en loved-up gevoel, met nog meer energie om te dansen en te ouwehoeren door de Concerta.

Alleen snel slapen zat er inderdaad niet in. Wel vond ik de come-down van de MDMA veel zachter. Zorg dat je dag erna niks hoeft. Dan geeft het ook niet dat je nog niet kunt pitten. En kan je gewoon nog even van het chille gevoel genieten ipv gestresst in bed te liggen dat je niet kan slapen.

Beeeb

juuleke

Experimenterende gebruiker
Een keer heb ik dat gedaan,

Omdat ik stomgenoeg 2 pille te snel achterover had geslagen, daar werd ik een beetje dol van, en een vriend van mij had ritalinnetjes. Ik snoof een halve van zon pilleke en toen voelde ik me in een keer weer goed,

raar was dat...

Bovenaan