XTC en diaree :-s

Lethergic

Newbie
Hallo

Altijd als ik een pil pak (of MDMA capsule) krijg ik een beetje een slecht gevoel in mijn maag en moet ik 3-4 per nacht naar t wc gaan. T is nie dak er echt zwaar last van heb t is gewoon een beetje ongemakkelijk.

Ik had er dus aan gedacht om als ik uitga ook een Imodium Instant te nemen (pil tegen diaree). Maar is dat wel een goed idee om dat te mengen? Ik denk dat het geen kwaad kan want Imodium is geen antibiotica of pijnstiller ofzo.

Iemand met hetzelfde probleem of oplossing, bedankt.

Grtz

Funky Monkey

Badass junkie
Amfetamines (waar MDMA ook familie van is) zorgen voor versnelde darm werking. Hierdoor kan het dus zijn dat je een paar keer naar de wc moet op een avond.
Verder weet ik niet op welke manier Imodium Instant diaree tegen gaat dus zou ook niet weten of het schadelijk is om in te nemen... ik zal nog even kijken zoeken.

Funky Monkey

Badass junkie
Loperamide verhoogt ook de tonus van de anaalsfincter waardoor (zeer dunne) ontlasting makkelijker opgehouden kan worden. Omdat de peristaltiek vermindert stopt niet alleen de diarree, maar ook de verdere spijsvertering. Loperamide geneest de oorzaak voor de diarree niet.

Ik zou het nogsteeds niet weten... hoelang werkt het? Het lijkt me niet heel goed aangezien alle 2 de stoffen elkaar tegenwerken... en als de spijsvertering stopt hoe neem je dan het vocht op wat je nodig hebt van al dat zweten? Mij lijkt het niet zo, maar misschien heb ik het fout natuurlijk :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik krijg wel vaker het gevoel dat ik moet schijten inderdaad als het begint te werken.. maar ik onderdruk het en ga dansen. Verdwijnt dan als sneeuw voor de zon na een tijdje.

angel-devil

Experimenterende gebruiker
Goanaut zei:
maar ik onderdruk het en ga dansen. Verdwijnt dan als sneeuw voor de zon na een tijdje.

hahah mag ik hopen.. anders heb je zo je broek vol zonder dat je het merkt
omdat je zo in je euforie op gaat..
.

Serenity

Badass junkie
Ik krijg het altijd nadat ik hem net genomen heb, beetje van de zenuwen. Misschien zou een rennie helpen, denk niet dat dat invloed heeft op het effect ofzo.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Goanaut zei:
Ik krijg wel vaker het gevoel dat ik moet schijten inderdaad als het begint te werken.. maar ik onderdruk het en ga dansen. Verdwijnt dan als sneeuw voor de zon na een tijdje.

Agree :grin:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Loperamide verhoogt ook de tonus van de anaalsfincter waardoor (zeer dunne) ontlasting makkelijker opgehouden kan worden. Omdat de peristaltiek vermindert stopt niet alleen de diarree, maar ook de verdere spijsvertering. Loperamide geneest de oorzaak voor de diarree niet.

Ik zou het nogsteeds niet weten... hoelang werkt het? Het lijkt me niet heel goed aangezien alle 2 de stoffen elkaar tegenwerken... en als de spijsvertering stopt hoe neem je dan het vocht op wat je nodig hebt van al dat zweten? Mij lijkt het niet zo, maar misschien heb ik het fout natuurlijk :)

Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik ben zelf geen expert op dat gebied

buzzy

Badass junkie
Ik moet ook altijd vet bouten als ik pille heb zitte vreten, maar dat is alleen als ik vantevoren heb gegeten. Met een lege maag op wat pillen na heb ik nooit last van wc verkeer

Bovenaan