Xtc en 3mmc/speed in 1 weekend

Hee iedereen,

Mijn vraag/situatie is vrij straightforward; ik ga naar een 3-daags festival (vrij-zo) en wil op zaterdag lekker aan de xtc. Ik ben van plan vrijdag wat te gaan drinken, maar niet too much want zaterdag wil ik lekker los gaan.
Hebben jullie ervaring met 3mmc of speed de dag na xtc? Of misschien aanbevelingen wat ik zondag zou kunnen nemen?

Oh, toch nog een tweede vraag, is 3mmc of speed op de namiddag/avond van de xtc een optie, om wat extra energie te krijgen? Ik wil niet heel de nacht wakker blijven maar lijkt me wel chill om nog niet om 20:00 op bed te liggen 😉

Laatst bewerkt:

Glittercup

Newbie
Hee iedereen,

Mijn vraag/situatie is vrij straightforward; ik ga naar een 3-daags festival (vrij-zo) en wil op zaterdag lekker aan de xtc. Ik ben van plan vrijdag wat te gaan drinken, maar niet too much want zaterdag wil ik lekker los gaan.
Hebben jullie ervaring met 3mmc of speed de dag na xtc? Of misschien aanbevelingen wat ik zondag zou kunnen nemen?

Oh, toch nog een tweede vraag, is 3mmc of speed op de namiddag/avond van de xtc een optie, om wat extra energie te krijgen? Ik wil niet heel de nacht wakker blijven maar lijkt me wel chill om nog niet om 20:00 op bed te liggen 😉
Ik heb wel eens de dag na xtc, 3m gebruikt om de kater te verminderen en toen ket om die kater te verminderen. Ervaring was met 3m (speed ook trouwens) dat ik absoluut niet kon slapen. Ik gok dat je de nacht door gaat halen, bijpakt en de zondag gewoon strak staat met weinig love gevoel. Misschien kan je beter ritalin proberen mocht je gaan combineren of op zondag 2cb.

Trippi

Belezen gebruiker
Ik heb geen ervaring met 3mmc, wel met speed. XTC zit meer op serotonine en minder op dopamine en noradrenaline en speed meer op dopamine/noradrenaline en minimaal op serotonine dus die kunnen op zich wel in 1 weekend. Maar ja de kater komt later natuurlijk, zeker als je door de speed niet slaapt.
Ik heb dat wel gedaan, lijntje speed en dan xtc. Maar het is natuurlijk wel een mega aanslag op je brein (zie boven) en daar komt bij dat het een enorme belasting is van je hart en vaten als je ze tegelijk gebruikt. Daarom wordt dat niet aangeraden.

De Schurk

Belezen gebruiker
Speed of 3mmc de dag na XTC zou naar mijn idee geen verkeerde keuze zijn op een festival, mijn voorkeur zou gaan naar speed omdat dit in tegenoverstelling van M Dopamine aanmaakt.
Omdat XTC Serotonine in je hersens gebruikt, en zodra al het beschikbare serotonine in je hersens op is zal je geen effect meer voelen van xtc en zal de 3mmc(dat ook voor een klein deel Serotonine aanmaakt) waarschijnlijk ook een mindere werking hebben voor zeker 24 tot 48 uur.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Speed kan wel, als je ook nog 3m wilt gebruiken zou k dat sws 1 van de dagen voor de speed doen. (Nadat ik speed heb gebruikt voel k bijna niks meer van 3m de dagen daarna)

spedcat

Newbie
Omdat XTC Serotonine in je hersens gebruikt, en zodra al het beschikbare serotonine in je hersens op is zal je geen effect meer voelen van xtc en zal de 3mmc(dat ook voor een klein deel Serotonine aanmaakt) waarschijnlijk ook een mindere werking hebben voor zeker 24 tot 48 uur.
maar wat nou als je eerst 3mmc gebruikt en daarna xtc? krijg je dan nog steeds het love gevoel de dag daarna?

Zeehond

Badass junkie
ah oke.. want wij willen namelijk bij ADE eerst 3mmc doen en daarna xtc
Dat is dus zeer onverstandig, extra schadelijk en je krijgt ook nog eens niet de ervaring die je verwacht.
Plus een nog vervelendere en lange kater.
Die pauzes van 2-3 maanden zijn niet voor de grap bedacht…
Geloof me: neem ze in acht, dat is echt beter voor je.

Laatst bewerkt:

spedcat

Newbie
Als je verantwoordelijk en veilig drugs wil gebruiken moet je er 2-3 maand tussen laten.
Dat is dus zeer onverstandig, extra schadelijk en je krijgt ook nog eens niet de ervaring die je verwacht.
Plus een nog vervelendere en lange kater.
Die pauzes van 2-3 maanden zijn niet voor de grap bedacht…
Geloof me: neem ze in acht, dat is echt beter voor je.
ja precies, we wisten het namelijk niet zeker maar nu gaan we het dus echt niet doen. we houden ons verder ook goed aan de 2-3 maanden regel.

Bovenaan