Xtc daarna coke

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Hoi,

Ik heb 1.5 uur geleden xtc genomen 200mg getest
Setting is in mn slaapkamer alleen

1.5 uur geleden dus xtc gepakt en begin m te voelen duurde wa langer met come up had een redelijk volle maag

00.04 Heb nu lichte effecten en wil vooral kletsen maar niemand van mn vriende is online dus mocht je zin hebben stuur prive bericht om te kletsen

Heb ook nog een gram coke liggen en 1 pil pil ga ik nie vandaag nog pakken geen zin in zozo lang geleden dat ik xtc op heb.

Laatste keer was met nieuwjaar en heb toen 7 pillen van 180 op in 15 uur en 1 gram pep
Sinds toen alleen nog miauw pep keta en lsd gebruikt.

Mischien dat ik later wel nog coke pak heb die combi nog nooit gedaan ben benieuwd

Ik hou jullie op de hoogte

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Heyy

1.33 voel nie mega veel van de xtc helaas had t beter verwacht ik ga r nu een lijntje coke bij gebruiken

ljuv

DF-koningin
Mark het is niet dat omdat je alles kan combineren dat je dat ook moet willen proberen…

En je hoeft je ook niet twee keer voor te stellen want als je zulke domme dingen blijft doen onthouden we je wel. Ben je wel boven de 18 eigenlijk?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Mark het is niet dat omdat je alles kan combineren dat je dat ook moet willen proberen…

En je hoeft je ook niet twee keer voor te stellen want als je zulke domme dingen blijft doen onthouden we je wel. Ben je wel boven de 18 eigenlijk?
Nou nou, wat een onvriendelijkheid. Tis weekend he

Vincent A

Bewuste gebruiker
Slechte combi volgens mij
ik heb wel eens eerst coke gehad en later een half pilletje waar ik heel goed op ging
maar bij een andere gelegenheid eerst xtc en later coke maar was geen succes

Bovenaan