XTC combineren met Paddo's ?

Brasco

Experimenterende gebruiker
Een vriend van mij had het idee om een keer Paddo's en XTC te combineren.. Zijn er mensen die dit hebben gedaan ? En hoe kan je het dan het beste aanpakken qua hoeveelheid en inname (eerst Paddo's en dan X of andersom?) Ervaringen en evt. (links naar) tripreports zijn welkom :grin:

Alvast bedankt!

space scientist

Wijs gebruiker
een hippyflip, wil ik ook nog steeds een keer doen.

het schijnt al je angsten ook weg te halen, dus positief.
ik had toen met google wat ripreport gevonden (zoektrem hippyflip)

De hallucinaties schijnen erger te worden :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
volgens mij is het zonde van je paddo's xtc overheerst, maar als je misschien een lage dosis van xtc doet en een wat hogere van paddo's dat het dan wel lukt.... :mrgreen:

Brasco

need^weed zei:
volgens mij is het zonde van je paddo's xtc overheerst, maar als je misschien een lage dosis van xtc doet en een wat hogere van paddo's dat het dan wel lukt.... :mrgreen:

Eigenlijk wilde ik juist ervoor zorgen dat de MDMA overheerst zodat je energiek en happy blijft en tegelijkertijd een beetje kan meesnoepen van de hallucinaties van de shrooms.. Maar om nou paddo's te eten in een MDMA trip lijkt me erg ranzig en misselijkheid ligt dan denk ik op de loer.. Heb even gegoogled op Hippyflip en ben er nu toch wel erg benieuwd naar, omdat de MDMA de paddotrip een lekker positieve draai hoort te geven, en dat is precies wat ik wil..

Jeller

Badass junkie
volgens mij overheersen de paddo's wel hoor.. lichamelijk zal xtc natuurlijk overheersen.. maar de visuals zullen duidelijk paddo zijn en je denkwijze ook wel denk ik.. kan wle leuk zijn om uit te gaan, maar dan kan je iegenlijk evengoed lsd doen, komt zelfs goedkoper uit

nutsss

Wijs gebruiker
Mijn enige super-paddo-trip was nadat ik uit was geweest met XTC. Ik was thuis, het was een uur of 3 in de morgen en ik zat nog vol blije gevoelens. De paddo's genomen en een heerlijke trip gehad met allemaal positieve dingen. Uren buiten rondgewandeld. Prachtige kleuren en effecten.

Ik kan me zo voorstellen dat de happy-XTC feelings ook een positief effect hebben op de paddo's. Alleen doe het dan als je op het eind van je XTC beleving zit. Heb je er ook nog eens veel langer plezier van samen.

nutsss

Wijs gebruiker
need^weed zei:
ik drop er nog 2

voor de zekerheid kan je er beter gelijk 4 nemen. En wacht dan even 10 minuten. Voel je niks dan de dosering verder verhogen met 2. Dit iedere 10 minuten herhalen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Wordt een avond om nooit te vergeten! Alleen waarschijnlijk vergeet je m wel. :grin: Have Fun! :grin: :grin: :grin:

-voor diegenen hier die alles serieus nemen, dit zou weleens een niet serieus bedoelde aanvulling kunnen zijn op een -aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid- ook niet serieus bedoelde signature -

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
nutsss zei:
need^weed zei:
ik drop er nog 2

voor de zekerheid kan je er beter gelijk 4 nemen. En wacht dan even 10 minuten. Voel je niks dan de dosering verder verhogen met 2. Dit iedere 10 minuten herhalen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Wordt een avond om nooit te vergeten! Alleen waarschijnlijk vergeet je m wel. :grin: Have Fun! :grin: :grin: :grin:

-voor diegenen hier die alles serieus nemen, dit zou weleens een niet serieus bedoelde aanvulling kunnen zijn op een -aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid- ook niet serieus bedoelde signature -

:beer:

Brasco

Aankomende herfstvakantie zijn we van plan om de zogenaamde Hippieflip te proberen. Alleen 2 vrienden van mij beweren dat het beter is om eerst de Paddo's te nemen, omdat MDMA je maag zou doen krimpen en door de gore paddo's je dan zou gaan overgeven. Ik denk nog steeds dat het slimmer is om eerst de MDMA te nemen en als je je dan helemaal chill voelt de paddo's. Iemand die ervaring heeft met beide manieren van innemen ?

matthijs

Badass junkie
Nooit eerst MDMA nemen. Dat werkt minder lang dan paddo's dus het werkt uit al je paddotrip nog in volle gang is. Comedown onder paddo's lijkt me geen goed plan.

Brasco

mathijs zei:
Nooit eerst MDMA nemen. Dat werkt minder lang dan paddo's dus het werkt uit al je paddotrip nog in volle gang is. Comedown onder paddo's lijkt me geen goed plan.

Paddo's werken langer als MDMA ? Nou dat heb ik nooit meegemaakt.. mijn langste paddotrip is 5 uur geweest en dat was een hele portie Amazonian XTC (zo'n beetje de zwaarste) en mn 2 MDMA trips duurde 6 a 7 uur.. bovendien wil ik een halve portie paddo's nemen (mexicaanse) dus dat kan echt niet langer duren als de MDMA lijkt mij.

Teddie

Newbie
Ik heb dit voorjaar voor het eerst een hippieflip genomen :grin:

75 mg mdma genomen en een half uurtje later 1 portie Hawaiiaanse paddo's. Weinig hallucinaties gehad. Ik voelde me gewoon net zo lekker als met xtc op alleen alles had die bekende paddo-look. Niets bijzonders dus.. ik had me er meer van voorgesteld.

paddoski

Newbie
Had ik vorig jaar in december gedaan.
Had hiervan een pad trip gekregen.
Het was koud, vochtig weer buiten.

Ik wou naar de bus pakken naar huis en raakte verdwaalt in de straten, ze leken allemaal op elkaar. Net een doolhof, toen begon ik ff te flippen :cry:

Heb veel suikers moeten drinken om me te kunnen kalmeren.

Geen aanrader imho.

skaffaman

Newbie
Lekker hoor, wij noemen ze in de regio 'Candy-trips'. Een portie paddo's en een voor jezelf normale dosering mdma leidt tot een flitsende, snelle, actieve, blije en langer dan normaal durende trip. Wel moet je voldoende drinken en zeker genoeg ervaring met beiden apart hebben.

Bovenaan