• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC (chillmodus)

:( :( :( hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en dit word mijn eerste tripreport als er dingen beter kunnen hoor ik het graag :)

info over de avond
Wie: Ik , M, Mm, D, R, V, C, E en G
gebruike drugs: XTC (blauwe audis 150mlg)
Waar : Voorburg herestrad in het park

We Hadden die avond schoolfeest en verzamelde op een plek waar we met zn allen samen zouden komen. Daar gingen mensen alvast indrinken maar ik hield het maar bij een joint :stoned: . Even later kwam G met de pillen in ik kreeg me 3 pillen die ik had gekocht en toen konden we gaan naar het feest. Natuurlijk reden we eerst weer verkeerd waardoor en we een uur langer moesten fietsen :angry:. Eenmaal bij snowworld aangekomen (daar was het feest) gingen we naar binnen en gingen we dansen en een paar pilsjes drinken. Om 23u45 kwam het idee om alvast 1 pil te gebruiken ik vond het best en we gingen naar de wc en popte we hem. ondertussen was het 00u en ik begon al die tintelingen over mijn lijf te voelen en ik zei tegen M en C dat ik wel buiten op hun wachte ik was snel naar buiten gegaan (ik sta altijd heel erg strak bijnaam is ook prince of chin omdat mijn kin 30cm naar voren gaat staan) want had geen zin dat leraren mij strak zouden zien staan. Gelukkig kwam iedereen meteen naar buiten en zijn we weggefiets ik voelde het al aardig en was pas 20 minuten gelden dat ik de eerste pil had gepopt. We gingen naar koepel dat is een overdekte koepel en daar kan je rustig chillen en doen wat je wilt. We kwammen daar rond 00u35 aan. Vanaf hier ga ik de tijden netjes boven vermelden :)

00:35
we kwammen daar aan en zaten al 2 mensen van 20 een jointje te draaien wij vroegen of we erbij mochten zitten en dat was goed. Op dat moment was ik echt heel hard aan het gaan en wat ik altijd heb als ik gebruik is dat ik het fijn vind om te praten en daarbij lekker te lopen. Dus ik vroeg aan D of die een rondje met mij wou lopen en dat was goed en de rest gingen een joint draaien met die twee mannen. Onder het lopen moest D heel hard lachen want me kin stond zoals gewoonlijk weer 30cm naar voren :openmouth:. D vond het allemaal geweldig want hij was nog nuchter en ging ook niet aan de x omdat hij morge vroeg moest werken. Ik had heerlijk rondje gelopen met D en dacht dat ik 5 minutjes had rond gelopen en gepraat met hem bleken we dus half uur weg te zijn.
1u
de joints waren al gedraaid en op gesmoked maar gelukkig had ik zelf ook nog skunk bij me dus had ik zelf maar een joint gedraaid maar dat wou niet erg lukken want me handen trilde te erg dus had 1 van die twee mannen die daar zatten aangeboden mij te helpen en toen lukte het wel. Lekker die joint opgesmoked en begon vanaf dat moment op mijn hoogtepunt te komen van de x en dat was heerlijk had me nog nooit zo chill gevoeld.
1u30
was heerlijk aan het spacen maar gingen opeens M MM E en C weg omwat spullen thuis te droppen en nog wat warme kleding te halen ik vond het best want ik had toch 3 joggingbroeken aan :sunglasses:. D ging naar huis, En we gingen spiltsen ik zou bij die twee mannen blijven en R G en V gingen rondje lopen. Ik had een goed gesprek met die twee mannen en nog een jointje gedraaid :stoned:
2u
M Mm E en C kwammen terug en ik ging meteen rondje lopen met M (hijs mijn beste vriend dus is altijd fijn om met hem te lopen en praten en hijs ervaren x gebruiker). We maakte een paar fotos van onszelf tijden het lopen ik schrok van 1 foto van mij want ik zag eruit als een pitbull.
toen we lopen zagen we een soort eilandje en daar zagen we allemaal scooters en fietsen staan dus wij zeggen halo? horen we opeens allemaal stemmen zeggen Ja oprotten stelletje ** leijers anders kogel door je kop. M en ik schrikken ons wild en lopen snel verder horen we opeens G heel hard lachen en zeggen boys wij zijn het. Op dat moment weten we dat we super hard gaan en hallucinaties hebben. we lopen maar snel door naar de koepel.
2U45 vanaf hier niet echt een tijdbegehouden want was tijdsbesef kwijt
de tweemannen waren weg en we G R en V waren ook weer terug waren achter ons aangelopen R ging naar huis want moest 3u thuis zijn. we gingen splittsen ik blijf bij de groep en V en G gingen ergens naartoe geen flauw idee waarnartoe. IK met de groep door het park gelopen. Even over dit park hier staan allemaal sloten meren en super veel bomen en ik begon echt te trippen op dit park. we wouden naar een speeltuintje en moesten we door een paadje met veel dichtbegroeide bomen ik durfde dat niet want ik zag daar een wolf tussen de bomen en ik schrok daar zo van dat ik op de grond viel :(. C pakte me vast en had me erdoorheen geduwd wat ik op dat moment echt niet chill vond maar eenmal erdoorheen kwammen we bij een speeltuintje en gingen we daar zitten.
het zal nu rond 3u30 zijn
ik nam nog een halfje ook al was het niet nodig want ik zat nog altijd op me hoogtepunt maar wou gewoon sinloos bij slikken dus dat deed ik. vervolgens heb ik daar op de glijbaan gelegen en gewoon lopen hallucineren. Heb heletijd bomen inelkaar zien groeien dacht soms dat ik in een moeras was en zag overal mist. Heb me laten vertellen dat ik daar 2 uur gelegen heb helemaal in me eigenwereldje.
vanaf hier kwam ong het tijdbesefterug
5u
iedereen ging naar huis op G en mij na (Ik kon wel naar huis maar G niet en hij kon niet blijven slapen) dus ik blij bij G die we weer terug gevonden hadden. En we besloten naar zijn stad te fietsen "ypenburg" daar eenmal aangekomen kwammen we 3 andere vrienden van mij tegen die ook x ophadden. Hebben we meegepraat tot een uur of 7 en zijn we ergens bij een school gaan zitten. we waren in slaap gevallen :( bij die school. EN zijn we wakker geworden om 8u
8u
ik voelde niks meer was alleen maar brak, ben toen met G sjuurderans en frinkandel broodjes gaan halen en zijn we allebij naar huis gegaan.

dit was mijn eerste report hoop dat jullie het wat vinden en hoor graag tips
en sorry voor de vele spellingfouten maar ben een dyslect :grin:

Bovenaan