XTC bad gaan

theWguy

Newbie
Hey iedereen,

Een tijdje terug besloot ik om XTC te combineren met GHB. Ik nam eerst 3ml ghb tot deze was ingeslagen en nam toen een halve XTC pil, wat 90mg was, iets minder dan 1,5 keer mijn gewicht (70 kg). Zodra de XTC in begon te kicken ging mijn hart heel snel, voelde ik me niet op m'n gemak en had ik het gevoel out te gaan, wat uiteindelijk (gelukkig) niet gebeurd is. Heeft iemand enig idee hoe ik zo bad kon gaan op XTC? Ik heb het vaker gebruikt, ook in hogere doseringen en toen had ik hier helemaal geen last van. Ik denk zelf dat het wellicht te maken kan hebben met angst en/of paniek om out te gaan. Ik ben btw ook een ervaren GHB gebruiker, dus die dosis was naar mijn weten ook niet te hoog.

Bas

Wijs gebruiker
Ik heb dit zelfde gehad, maar dan zonder dat de GHB überhaupt werkte. Het is simpel te verklaren uiteraard, verschillende drugs gaan meestal niet samen, helemaal een upper (XTC) en een downer (GHB). Door deze te combineren kan de XTC de werking van de GHB onderdrukken waardoor het GHB gevoel weer terug komt als de XTC uitwerkt indien er nog wat GHB in je lichaam zit.

Mijn advies is om eerst XTC te gebruiken en daarna pas GHB, voor een afterparty bijvoorbeeld. Net zoals je ketamine wilt gebruiken op een afterparty, maar ook pep, in dat geval eerst pep nemen en daarna pas ketamine.

GHB en XTC als combinatie zorgt er ook voor dat er meer angst aanvallen (verwardheid) komen door hallucinogene effecten. Je zal echter minder snel out gaan, maar wanneer de ene drug uitwerkt, kan je plots wel snel out gaan. Dat verklaard je gevoel van het bijna out gaan.

Bierflesje

Experimenterende gebruiker
Ook kan dit zonder andere drug te gebruiken optreden. Elke pil is anders en slaat anders in dan de andere.
Ik zeg niet dat dit niet door de GHB komt, maar het kan zeker gebeuren dat een XTC pil zo hard ‘in klapt’ dat je het gevoel hebt slecht te gaan. Ik spreek ook uit eigen ervaring, heb het al een paar keer meegemaakt dat ik moest kotsen en de realiteit min of meer kwijtraakte bij de ‘inkick’.

Buiten dat zou ik net wat Bas zegt, de combi andersom proberen te gebruiken.
Een upper+downer is sowieso een slechte combinatie naar mijn mening.

Bovenaan