XTC & 2009~2010

mikkelk

Belezen gebruiker
Wie gaat gaat oud&nieuw flink spacend doorbrengen en waar? :grin:
Ik sta zelf te knallen op Qountdown in de HMH met wat mdma :xtc:

Axxess

Bewuste gebruiker
HMH is super plek om te zijn met oud en nieuw, ben zelf 2x naar qrimetime geweest... geweldig!

Hoop dit jaar in huiselijke kringen wat mdma te gebruiken met wat vrienden.

Flameon

Badass junkie
Uhmmm kan kiezen uit mdma of 4 fluor .... denk voor het oppeppertje gezien ik gewoon 'op stap ga' :grin:

L

Lid 6909

Gast
Ik ga naar een technofeest

Ik heb nog LSD, 2CI en MDMA.
Wat is leuk?!

underworld

Wijs gebruiker
sjaak herremans zei:
Ik ga naar de westerVOLgas :wave: uiteraard spacen als astronauten :grin:
vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.

ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest :)

worden 36 mooie uren haha

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
underworld zei:
sjaak herremans zei:
vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.

ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest :)

Ben ik met je eens hoor, maarja de hele groep gaat er naar toe, dan ga ik maar mee he. Zit er ook niet echt, heb het altijd wel leuk in de gashouder.
Mischien zie ik je wel 1 jan in studio 80 :P

Neuro

Experimenterende gebruiker
Waarschijnlijk 4fmp + MDMA op een soort van huisfeest wat we al enkele jaren met vrienden organiseren! Ben erg benieuwd naar de combi!

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
sjaak herremans zei:
underworld zei:
sjaak herremans zei:

Ben ik met je eens hoor, maarja de hele groep gaat er naar toe, dan ga ik maar mee he. Zit er ook niet echt, heb het altijd wel leuk in de gashouder.
Mischien zie ik je wel 1 jan in studio 80 :P

Idem...vind line up van Switch zeker vetter, maar de Gas belooft mooi vuurwerkje te worden! :) 10 maanden geen xtc en al 6 maanden geen drugs maar met oud en nieuw ga ik er weer eens eentje ingooien. :) Wordt leuk denk ik! :)

SperSIZEboon

Badass junkie
ik vind een groot feest met oud en nieuw niet echt boeiend, wij doen gewoon thuisfeestje waar wat vrienden van me een plaatje draaien..

waarschijnlijk aan de 2cb en xtc :grin:

Klaara

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
ik vind een groot feest met oud en nieuw niet echt boeiend, wij doen gewoon thuisfeestje waar wat vrienden van me een plaatje draaien..

waarschijnlijk aan de 2cb en xtc :grin:
+1 hier ook :wink: beide

W.F.L.

Badass junkie
Mr.Vanderkart zei:
Ben op dat moment in Oosterijk, Waus de pistes af! :xtc:

Let er maar mee op, toen ik 14 was en ik had de eerste keer geblowd was dat op een skireis en die gast bij mij op de kamer had 50 pillen meegenomen.. Had er wat verkocht aan een gast die op een jumpke geskiid was, erin geslaagd was zijn skistok in de grond te planten en vervolgens keihard met zijn smoel ertegenaan geknald is. Zag helemaal paars en opgezwollen onder zijn oog, gelukkig dat het zijn oog niet was want dat had hij wel kwijt kunnen zijn volgens mij. :tearsofjoy:

Nathaniel

Wijs gebruiker
MDMA met mn chicky in thuissetting staat nog steeds geplanned maar helaas nog niks tegengekomen, tenzij ik meteen een ons afneem..

Achjah the quest continues, wel leuk eigenlijk altijd die spanning hehe :grin:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
underworld zei:
sjaak herremans zei:
ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80
:hearteyes: Studio80 :hearteyes: 22 november ontdekt en echt verliefd geworden op de plek :smoke:

Ik sta ook in de westergas :rock: Uiteraard zie ik eruit als een stroopwafel :xtc:

L

Lid 6909

Gast
underworld zei:
gNuxx zei:

Wat is leuk?!

2c-i met mdma is trouwens een hele vette combinatie :wink:

Ok, vet.
Ik heb nog 250mg 79% pure mdma & 2 keer 18~25mg 2C-I
Maar hoe zou je dit innemen dan? (dan bedoel ik, timing, en wat voor inname methode?)

Zou dit te doen zijn op een technofeestje met deze line-up?
Area1 Upstairs:
Bo, Nijs en hun denkbeeldige vriendje
Heiko Laux
Johnny D
Skywalkin' James
Area 2 Bassment:
Enthousiaste Gasten
Jeroen Rijskamp
Jos Jacobs
Maslow
Milan Meyberg
Tim und Lukaz
Bassment After (06.00 - 10.00)
Harde Baas
Stereo Sandwich

Let me know!

Peace

Dopezilla

Badass junkie
Ik sta broodnuchter in Amsterdam, de 301, kek feestje met verschillende muziekstijlen.

Wat emma zou een leuke toevoeging zijn, maar ik pass.

Olle

pascal828

Badass junkie
Ik ga met grote knikkers in de ogen het nieuwjaar in:grin:
Ik ga naar een tekno feest komt verwacht 2000 man.
Plaats nog onbekend, wordt 31e bekendgemaakt.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
underworld zei:
gNuxx zei:

Area1 Upstairs:
Heiko Laux
Johnny D
Skywalkin' James
Area 2 Bassment:
Enthousiaste Gasten
Jeroen Rijskamp
Jos Jacobs
Maslow
Milan Meyberg
Tim und Lukaz
Harde Baas
Stereo Sandwich

Let me know!

Peace

Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?

underworld

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
underworld zei:
gNuxx zei:

Wat is leuk?!

2c-i met mdma is trouwens een hele vette combinatie :wink:

Ok, vet.
Ik heb nog 250mg 79% pure mdma & 2 keer 18~25mg 2C-I
Maar hoe zou je dit innemen dan? (dan bedoel ik, timing, en wat voor inname methode?)

Area1 Upstairs:
Heiko Laux
Johnny D
Skywalkin' James
Area 2 Bassment:
Enthousiaste Gasten
Jeroen Rijskamp
Jos Jacobs
Maslow
Milan Meyberg
Tim und Lukaz
Harde Baas
Stereo Sandwich

Let me know!

Peace
ja joh, minimal feestjes zijn leuk daarvoor, wat ik zou doen als ik jou was is eerst de 2c-i droppen, iets van 16 mg, dat is wel een goede feestdosis, T+4a5 80mg mdma bijnemen en eventueel als het iets te mild valt 2 uur later nog 50 mg bijnemen. succes verzekerd! :wink:

underworld

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?

zijn genoeg technofeesten hoor.. je moet er alleen weten waar je moet kijken :)

Berbatov

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
Ik ga met grote knikkers in de ogen het nieuwjaar in:grin:
Ik ga naar een tekno feest komt verwacht 2000 man.
Plaats nog onbekend, wordt 31e bekendgemaakt.

Vet, nog niks over gehoord! Groningen vorig jaar was echt geweldig.
Maar lekker op de bank chillen met mijn vriendin is ook niet vervelend.

L

Lid 6909

Gast

minimal-TECHNO , TECH-house, techno, HOUSE
Er word wel degelijk techno gedraaid daar hoor, mr know it all!!

en UNDERWORLD, bedankt voor je degelijke reactie, love you! :grin:

underworld

Wijs gebruiker
gNuxx zei:

no problemo :)

mikkelk

Belezen gebruiker
jeeetje ik heb er nou al zo veel zin aan!
Lekker wausend losgaan op de lekkerste muziek :rock:

Alvast een happy o&n gewenst mensen! =)

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
underworld zei:
gNuxx zei:

Het is een belediging voor de techno om minimal techno te noemen, maar goed laat ik deze discussie maar niet gaan beginnen. Veel plezier op je feestje gNuxx!! Ik zal m'n mening even voor me houden.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
underworld zei:
gNuxx zei:

Het is een belediging voor de techno om minimal techno te noemen, maar goed laat ik deze discussie maar niet gaan beginnen. Veel plezier op je feestje gNuxx!! Ik zal m'n mening even voor me houden.

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Als alles goed gaat krijgen we MDMA kristallen (81%). Vier het samen met een vriend van me @ his place. Misschien later op de avond nog de stad in.

Potver, heb d'r echt heel veel zin in. De laatste 2x waren niet echt heel spectaculair (slechte pilletjes, gelukkig geen troep erin!), dus we willen wel weer even lekker een keer heerlijk hard gaan. Lachgas is ook aanwezig trouwens, misschien nog even wat GHB halen.

Moet goedkomen :rockband:

L

Lid 6909

Gast
Vrouwtje_Amsterdam zei:
gNuxx zei:

Het is een belediging voor de techno om minimal techno te noemen, maar goed laat ik deze discussie maar niet gaan beginnen. Veel plezier op je feestje gNuxx!! Ik zal m'n mening even voor me houden.[/quote]

Vind jij :grin:
minimal is toch ook gewoon techno, alleen een andere stroming in de techno scene.
Iig bedankt, veel plezier zou ik wel hebben denk ik! :grin:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Vind jij :grin:
minimal is toch ook gewoon techno, alleen een andere stroming in de techno scene.
Iig bedankt, veel plezier zou ik wel hebben denk ik! :grin:

Ja klopt vind ik, :grin: en tuurlijk het is ook techno maar ik vind het gewoon erg jammer dat er tegenwoordig zoveeeeeeel minimal feestjes zijn en weinig echte techno hoort. Vind ik zonde. :wink:

En laat weten hoe de combi was als je het gaat doen. :wink:

Wonderland

Belezen gebruiker
Ik heb zondag al MDMA gehad op een space huisfeestje, helaas dus geen mdma met Oud&Nieuw. Helemaal nuchter op Ruigoord rondlopen lijkt me niet zo'n succes (heel slecht inderdaad...) dus ik denk dat ik aan de 4fmp ga :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Misschien een blauwe yingyang nemen, anders een ander stimulerend middel als Methylone of Butylone (laatste dan 2e try-out)

en dit in combinatie met 'één van de langwerkende 2C-varianten, misschien 2C-P (dat zou de eerste keer worden) maar als we toch besluiten dat we de werking daarvan te lang vinden voor O&N (10-16u) dan wordt het 2C-T7 of 2C-E (icm I)

Bovenaan