uiteraard spacen als astronauten 
gNuxx zei:Ik ga naar een technofeest
Ik heb nog LSD, 2CI en MDMA.
Wat is leuk?!
vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.sjaak herremans zei:Ik ga naar de westerVOLgasuiteraard spacen als astronauten
![]()
gNuxx zei:Ik ga naar een technofeest
Wat is leuk?!
underworld zei:vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.sjaak herremans zei:Ik ga naar de westerVOLgasuiteraard spacen als astronauten
![]()
ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest
worden 36 mooie uren haha
sjaak herremans zei:underworld zei:vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.sjaak herremans zei:Ik ga naar de westerVOLgasuiteraard spacen als astronauten
![]()
ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest
worden 36 mooie uren haha
Ben ik met je eens hoor, maarja de hele groep gaat er naar toe, dan ga ik maar mee he. Zit er ook niet echt, heb het altijd wel leuk in de gashouder.
Mischien zie ik je wel 1 jan in studio 80 :P
+1 hier ookSperSIZEboon zei:ik vind een groot feest met oud en nieuw niet echt boeiend, wij doen gewoon thuisfeestje waar wat vrienden van me een plaatje draaien..
waarschijnlijk aan de 2cb en xtc![]()
Mr.Vanderkart zei:Ben op dat moment in Oosterijk, Waus de pistes af!![]()
underworld zei:ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80sjaak herremans zei:Ik ga naar de westerVOLgasuiteraard spacen als astronauten
![]()
Uiteraard zie ik eruit als een stroopwafel 
underworld zei:gNuxx zei:Ik ga naar een technofeest
Wat is leuk?!
2c-i met mdma is trouwens een hele vette combinatie![]()

gNuxx zei:underworld zei:gNuxx zei:Ik ga naar een technofeest
Zou dit te doen zijn op een technofeestje met deze line-up?
Area1 Upstairs:
Bo, Nijs en hun denkbeeldige vriendje
Heiko Laux
Johnny D
Skywalkin' James
Area 2 Bassment:
Enthousiaste Gasten
Jeroen Rijskamp
Jos Jacobs
Maslow
Milan Meyberg
Tim und Lukaz
Bassment After (06.00 - 10.00)
Harde Baas
Stereo Sandwich
Let me know!
Peace
ja joh, minimal feestjes zijn leuk daarvoor, wat ik zou doen als ik jou was is eerst de 2c-i droppen, iets van 16 mg, dat is wel een goede feestdosis, T+4a5 80mg mdma bijnemen en eventueel als het iets te mild valt 2 uur later nog 50 mg bijnemen. succes verzekerd!gNuxx zei:underworld zei:gNuxx zei:Ik ga naar een technofeest
Wat is leuk?!
2c-i met mdma is trouwens een hele vette combinatie![]()
Ok, vet.
Ik heb nog 250mg 79% pure mdma & 2 keer 18~25mg 2C-I
Maar hoe zou je dit innemen dan? (dan bedoel ik, timing, en wat voor inname methode?)
Zou dit te doen zijn op een technofeestje met deze line-up?
Area1 Upstairs:
Bo, Nijs en hun denkbeeldige vriendje
Heiko Laux
Johnny D
Skywalkin' James
Area 2 Bassment:
Enthousiaste Gasten
Jeroen Rijskamp
Jos Jacobs
Maslow
Milan Meyberg
Tim und Lukaz
Bassment After (06.00 - 10.00)
Harde Baas
Stereo Sandwich
Let me know!
Peace
Vrouwtje_Amsterdam zei:Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
pascal828 zei:Ik ga met grote knikkers in de ogen het nieuwjaar in
Ik ga naar een tekno feest komt verwacht 2000 man.
Plaats nog onbekend, wordt 31e bekendgemaakt.
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
no problemogNuxx zei:Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
minimal-TECHNO , TECH-house, techno, HOUSE
Er word wel degelijk techno gedraaid daar hoor, mr know it all!!
en UNDERWORLD, bedankt voor je degelijke reactie, love you!![]()
underworld zei:no problemogNuxx zei:Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
![]()
underworld zei:no problemogNuxx zei:Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
![]()

Vrouwtje_Amsterdam zei:no problemogNuxx zei:Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
![]()
gNuxx zei:Vind jij
minimal is toch ook gewoon techno, alleen een andere stroming in de techno scene.
Iig bedankt, veel plezier zou ik wel hebben denk ik!![]()