• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - 1 pil - Live report!

Wortel

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
Het begint nu best sterk af te nemen. Mensen ik ben er vandoor was gezellig vanmiddag ga nu even naar wat vrienden toe en dan gaan we straks naar het bos (Daar is een gedoogplek waar ze alles toelaten :)) Is ook een overdekte zit plek voor ons etc. heb alles bij :) Eten, drinken, pilletjes, zaklamp, warme sokken ik kan er tegen aan. Tot ziens :grin: En jullie nog veel space plezier vannacht ut was gezellig :grin:
Hier de rest van het verhaal :grin: Beetje aan de late kant maar eerder geen zin gehad :wink: Ik ben thuis weggereden op mijn scootertje en merkte dat ik vrijwel niks meer voelde, ik reed naar een tunnel waar ik had afgesproken met een vriend. Vanuit daar reden we naar een park in de buurt. We belden wat mensen en we hoorden dat ze op een pleintje verderop stonden. We namen beide een 007-tje en gingen er naar toe. Na een uurtje kwam tie snel opzetten. Ik werd zo leip als het maar zijn kan en ging samen met die vriend van me op pad. We liepen door gangetjes en paadjes heen tot we bij een beek kwamen. We liepen langs de beek en kwamen tot de conclusie dat ut mooi was. Na een half uur waren we terug. Daar stond me scooter dan met een bekende er op die nok lag. Wat heeft hij? Vroeg ik... Flugeltje GHB op.. Aha... Hij word wakker kotst over de grond en gaat weer slapen. We staan met een man of 20 op een pleintje met de muziek redelijk hard aan en toen kwam de politie. Ze vroegen wat hij had en hij werd wakker. Beetje teveel GHB op zei tie toen. De politie verzocht ons de muziek zachter te zetten en gingen weer verder. Toen bedacht ik me dat ik een zaklamp in mijn scooterbak had. Hij moest er maar even vanaf ik MOEST mijn zaklamp :P Ikke met mijn zaklamp van alles zoeken. Na even (mijn 007`s had ik al gedeeld) kwamen er nieuwe snoepjes. Hartjes en witte ... geen idee :P) Nam een hartje en voelde me na even weer iets vager worden. Hebben de hele nacht daar nog een beetje gestaan en gepraten etc.
Niet echt heel veel boeiends meer gebeurd dus die nacht.

Bovenaan