Xanax

Weednator

Bewuste gebruiker
Heb net een in de kast gesnuffelt en heb ontdekt dat er een doosje Xanax 0.25mg ligt :). Heb al wat gesearched maar heb nog wel paar vraagjes.

- Als je Xanax hebt ingenomen, hoe voel je je dan? Kan iemand dat gevoel eens omschrijven ?

De werkzame stof in Xanax® werkt op de hersenen (= centrale zenuwstelsel) en heeft zowel een angst-verminderende (= anxiolyische), een kalmerende (= sedatieve) als een spier-ontspannende werking (= spier-relaxerende) werking.

- Als je er 1 inneemt van 0.25mg voel je het effect dan al? Of moet ik er meer innemen ?

Grtz

BillyBilo

Badass junkie
Je hebt de werking zojuist beschreven, en ik zou gewoon eerst eens twee nemen, want 0.25 mg is wel erg weinig, ik zit zelf meestal op 6 mg op een middagje.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ikzelf heb alprozolam 0.5 (is eigenlijk hetzelfd als xanax)

ik zou er als ik jou was 2 of 3 nemen om te beginnen en als je toevallig nog ergens alcohol kon vinden...

ben je het trouwens gewoon om benzo's te nemen???

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Ik neem Xanax Retard 1mg (alprozolam), en ik moet zeggen idd ik voel me er vredig rustig van als ik het heb ingenomen. Maar jah ik houd mij gewoon aan doktersvoorschrift, en neem smorgens en 's avonds eentje - omdat er sinds een goed 1.5 jaar is vastgesteld dat ik hyperventilatie heb.
's Avond s een half uurtje voor t slapen neem ik dan ook nog 1 pil van Remergon Soltab 30mg en nog 1 pil Doctrazodone 100mg. Ik moet zeggen dat zijn echt wel vliegpillen die Remergon en Doctrazodone, maar jah zoals ik al eerder schreef, ik hou me gewoon aan doktersvoorschrift, ik zal nooit een echte pillenpakker worden, gewoon ja nu omdat het mij voorthelpt. Maar voor diegene die willen vliegen, loop naar je dokter, en laat deze cocktail voorschrijven :

-Xanax Retard 1mg
-Remergon Soltab 30mg
-Doctrazodone 100mg

:wave: Bubblepunk

rich28

Experimenterende gebruiker
gewoon chill met die xanax. Om ff een avondje te chillen is1.5mg genoeg. Na een uur of 4 zakt die weer weg. Daarna kun je wel 3 mg nemen, lekker suf, maar doe het niet dagelijks want het went als de nete(verslavend dus)..gewoon soms een keertje

erwin krol

Bewuste gebruiker
Heeft iemand die je kent weleens poeder besteld? Ik hoorde via via dat je het per gram/ons kunt bestellen voor de welbekende (relatieve) grijpstuiver. Nou zit ik zelf niet te wachten op een verslaving aan wat voor middel dan ook en een gram is 500-4000 pilletjes, maar eh;
weegt het prijsverschil op tegen de afweegperikelen?

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
@ ek hoe kom je daar aan? 400 a5000 pillen uit 1 gram???

http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... cs2024.jpg

De lichste dosis 0.125 word zelfs niet vekocht in belgië.

Dat zijn de doseringen hier, als je ziet dat de zwaarste 2 mg is. kan je zelf uittellen hoeveel je kan hebben, ik daarentegen heb bewezen dat ik diit NIET kan.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
ligt het aan mij of .... hoe in godsnaam wou je 1gr poeder in 5000 gelijke delen gaan maken? Als je die weegschaal kan vinden mag je me altijd de verdeler laten weten. Dat zouden picagrams zijn dan?

edit:
Die zouden tot 0.001 nauwkeurig moeten zijn.?

http://www.sartorius.be/

heb er nog mee gewerkt met dat merk. Niet die wat jij hebt in ieder geval. Die waar we mee afwogen waren tot 35kg (geen dope natuuurlijk) en 0.1 nauwkeurig.
en kosten toen al 2500 euro. Zou eens willen meten wat dat kost.

http://www.sartorius-mechatronics.com/i ... iuslab_pi1[MID]=2&cHash=632b0d036a

heb een offerte aangevraagd. ben eens benieuwd.

erwin krol

Bewuste gebruiker
skip die 5000 doses maar, ander gaan we weer een rekenbattle aan :)

1 mg nauwkeurige scale. Dan uiteraard niet per mg. afwegen maar bv 50 mg, en dat oplossen in bv 50 ml alcohol; 1 ml (pipetje of spuit om af te meten) bevat zo 1 mg xanax dus. Of 50 mg. in 100 ml, elke ml is dan 0,5 mg.

Of xanaxblotters, dat lijkt me grappig; denk je te gaan trippen val je in slaap :)

rich28

Experimenterende gebruiker
haha yuh latenwe xanax gaan versnijden.... Nee on zin...Recreatief is 1 mg geinig.. Tsja wat moe jeverde werking zeggen, in het begin chill/...Als jehet vaker neemt merk je niks meer.

pythregius

Bewuste gebruiker
xanax is erg verslavend, het wordt daarom ook niet meer gebruikt voor psychische doeleinden net als xeroxat, dus niet te vaak snoepen zal ik ff zeggen :wink:

Stout!

Newbie
Xanax... Heerlijke pillen.

Ik heb ze een tijd geleden gebruikt toen ik nog veel op stap ging, XTC, coke en drank gebruikte.

Xanax voordat je gaat slapen nemen en eventueel als je wakker bent en je hebt GEEN kater! :grin:

Bovenaan