KetaKech
Belezen gebruiker
Heey, ik wil donderdag mijn eerste keer lsd (heb wel eerder een kwart zegeltje getest, had de psychedelische mindset maar niet visuals) doen op psy fi (indien je ook gaat, hit me up
!). Ik ben alleen een beetje bang voor het middel omdat het wel 8 á 12 uur kan duren. Nu is er al wel een psy care aanwezig, maar wilde ik voor het extreemste geval toch een xanaxje achter de hand houden om de angst wat te remmen. Hier heb ik echter ook geen ervaring mee en ik weet niet zoveel af van de dosering. Ik vind het idee van een angstremmer achter de hand hebben erg fijn bij een middel dat zo lang doorwerkt.
Nu heb ik dus de volgende vragen:
- In welke dosering werkt de xanax t beste om de trip wat af te remmen?
- Is het verstandig om eerst ook de xanax te ervaren voordat ik dit doe? De trip is donderdag maar dan zou ik wellicht vanavond een halfje kunnen proberen ofzo. Vind dit wel riskant omdat het een erg verslavend middel is though.
- Is oxazepam wellicht een betere keuze?
Ik heb verder wel een mooi aantal trips ervaren over de jaren heen dus op dat gebied kan ik het wel handelen. Het is puur voor noodzaak en meer voor een veiligheidsgevoel. Zolang ik nare gedachtes nog kan handelen probeer ik dit te doen om er beter uit te komen.
Nu heb ik dus de volgende vragen:
- In welke dosering werkt de xanax t beste om de trip wat af te remmen?
- Is het verstandig om eerst ook de xanax te ervaren voordat ik dit doe? De trip is donderdag maar dan zou ik wellicht vanavond een halfje kunnen proberen ofzo. Vind dit wel riskant omdat het een erg verslavend middel is though.
- Is oxazepam wellicht een betere keuze?
Ik heb verder wel een mooi aantal trips ervaren over de jaren heen dus op dat gebied kan ik het wel handelen. Het is puur voor noodzaak en meer voor een veiligheidsgevoel. Zolang ik nare gedachtes nog kan handelen probeer ik dit te doen om er beter uit te komen.