Whitenigga
Newbie
Dag leden, ik gebruik namelijk xamoi dieetpillen recreatief, werkzame stof is phentermine afgeleid van amfetamine in een pakje zitten er 20 capsules, je hebt kleine middel en grote capsules soms maak ik de capsule open en snuif ik het inhoud maar ik weet niet of dat goed werkt eigenlijk? Ik heb tijde dat ik het vaak gebruik en dan soms weer niet, heb ook al tijde gehad da ik de kleine capsules een pakje (20 stuks) binnen 24 uur op deed door de tolerantie die ik had.
Op het pakje staat 'nooit meer dan 1 capsule op een dag' en op internet lees dat het zelfs dodelijk kan zijn. Maar als ik hier op de forum lees wat en hoeveel mensen allemaal gebruiken en combineren vind ik de mijne niks. En nu sinds gistere pak ik ook diazepam tege de avond maakt me terug chill.
Wat vinden julie hiervan.
En dat ik de inhoud van de capsule snuif zou dat intenser moeten werk of heb ik dan meer nodig?
Alvast bedankt mede gebruikers.
Op het pakje staat 'nooit meer dan 1 capsule op een dag' en op internet lees dat het zelfs dodelijk kan zijn. Maar als ik hier op de forum lees wat en hoeveel mensen allemaal gebruiken en combineren vind ik de mijne niks. En nu sinds gistere pak ik ook diazepam tege de avond maakt me terug chill.
Wat vinden julie hiervan.
En dat ik de inhoud van de capsule snuif zou dat intenser moeten werk of heb ik dan meer nodig?
Alvast bedankt mede gebruikers.