Xamoi

Dag leden, ik gebruik namelijk xamoi dieetpillen recreatief, werkzame stof is phentermine afgeleid van amfetamine in een pakje zitten er 20 capsules, je hebt kleine middel en grote capsules soms maak ik de capsule open en snuif ik het inhoud maar ik weet niet of dat goed werkt eigenlijk? Ik heb tijde dat ik het vaak gebruik en dan soms weer niet, heb ook al tijde gehad da ik de kleine capsules een pakje (20 stuks) binnen 24 uur op deed door de tolerantie die ik had.
Op het pakje staat 'nooit meer dan 1 capsule op een dag' en op internet lees dat het zelfs dodelijk kan zijn. Maar als ik hier op de forum lees wat en hoeveel mensen allemaal gebruiken en combineren vind ik de mijne niks. En nu sinds gistere pak ik ook diazepam tege de avond maakt me terug chill.
Wat vinden julie hiervan.
En dat ik de inhoud van de capsule snuif zou dat intenser moeten werk of heb ik dan meer nodig?

Alvast bedankt mede gebruikers. :tongueout:

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Het zal wel werken maar de vraag is waarom zou je dat willen doen? Je neus is daar niet voor gemaakt en je maag kan wel het een en ander hebben. Je kan de capsule ook in je oog strooien of in je anus drukken.

Waarom moet het voor jou door de neus?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Er is niks bekend over dat spul. Zelfs de volledige ingrediënten lijst is onvindbaar. Je weet dus helemaal niet wat je precies in je lijf stopt.
Ook lees ik vooral nadelige effecten en hartklachten na gebruik. Bodybuilders gebruiken t wel ipv anabolen. Het is een speed vorm dus er zit amfetamine in. Niemand weet wat precies en hoeveel.
Houd van jezelf en gooi die rommel weg...

Er is niks bekend over dat spul. Zelfs de volledige ingrediënten lijst is onvindbaar. Je weet dus helemaal niet wat je precies in je lijf stopt.
Ook lees ik vooral nadelige effecten en hartklachten na gebruik. Bodybuilders gebruiken t wel ipv anabolen. Het is een speed vorm dus er zit amfetamine in. Niemand weet wat precies en hoeveel.
Houd van jezelf en gooi die rommel weg...
Ik heb mn laatste pakje gekocht gisteren omdat ik zonder slaap extra shift moest gaan draaien heb wel de capsules leeggemaakt in een zakje snuif ze lekker weg

Het zal wel werken maar de vraag is waarom zou je dat willen doen? Je neus is daar niet voor gemaakt en je maag kan wel het een en ander hebben. Je kan de capsule ook in je oog strooien of in je anus drukken. Intenser en werkt sneller uit dan :grin:

Waarom moet het voor jou door de neus?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb mn laatste pakje gekocht gisteren omdat ik zonder slaap extra shift moest gaan draaien heb wel de capsules leeggemaakt in een zakje snuif ze lekker weg
Je gebruikt iets totaal onbekends en potentieel gevaarlijks, welke je ook nog in je neus propt ipv te slikken zoals geadviseerd. Tja, wat moet ik zeggen..

BadassPsycho

Experimenterende gebruiker
In die pillen zit 37,5 mg phentermine. Een amfetamine achtige die wordt voorgeschreven aan obesitas patienten die gewicht moeten verliezen. Ik heb wat erowid reports gelezen en het is wel iets waar je echt mee op moet passen. Ik zou het niet voor mn plezier nemen, voortaan eerst uitzoeken wat je neemt voor je het in je lichaam stopt :wink:

Bovenaan