help ik weet niet hoe ik een bericht kan verwijderen
van verdriet. ik hoor nooit verhalen over mensen die verdrietig werden van xtc.Bedoel je huilen omdat je verdrietig bent of omdat je onder de indruk bent? Ik heb volgensmij 1 van mijn 1e xtc ervaringen bijna zitten huilen of echt zitten huilen, maar weet dit niet zeker meer. Weet wel dat ik in zo'n geweldige euforie zat dat ik niet wist wat mij overkwam, had nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven.
Waarom wil je het verwijderen?help ik weet niet hoe ik een bericht kan verwijderen
Dat heb ik nog nooit gehad, en het lijkt me ook niet dat mensen verdrietig worden van xtc...van verdriet. ik hoor nooit verhalen over mensen die verdrietig werden van xtc.
Nou zeg. Val je in slaap ofsoooh
Ik ben bij de A van alcohol en D van dex. Altijd een slechte combi om te kunnen slapenWe beginnen gewoon weer met de A van amfetamine!
Dat heb ik nog nooit gehad, en het lijkt me ook niet dat mensen verdrietig worden van xtc...
Jullie 2 zijn erg
Vanwaar dat jij nog zo lekker spraakzaam bent dan?En alsof het de normaalste zaak van de wereld is gaat het hier weer echt of topic 😂
Das voor jullie een vraag en voor mij een weet 😜Vanwaar dat jij nog zo lekker spraakzaam bent dan?
Nou goed gesprek weer. Doei.Das voor jullie een vraag en voor mij een weet 😜
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Komt echt door zware ritmeverneukings dit weekend. Normaal gesproken slaap ik prima op 2 mg etizolam.Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Haha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..Nou goed gesprek weer. Doei.
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.
Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!
Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
JaOow doe je dat weleens, muziek schrijven?
Oow wat leuk! Ik begin ook weer wat vrienden te zien waar ik een tijdje geleden weleens kwam maar ik een tijdje niet gezien had. Dit is niet een grote groep maar dat maakt niks uit.Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!
Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Oow wat leuk! Vind het wel knap als mensen muziek kunnen schrijven, ik zelf ben daar niet goed in. Heb wel eens een poging gedaan een melodie verzinnen met mijn gitaar.Japroduceren ook (of een poging toe)
Dat is eerlijk zeg, en wow.. 1 slaap na 1 mg Eti... hoe kan dit nu en wat nu ?Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Mijn ritme ook al weken en nog eens een kaak onsteking 3 weken. 1 week beter. Maaar corona prik reacties. En nu weer kaak ontstoken. Tand , en tandvlees. Slaap ritme is wegHaha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..
Qua gevoel echt wel 3-FA. Het houd je wakker, gevat en vrolijk, maar geeft geen lichamelijke stress (hartslag blijft o.a. redelijk normaal) en geen paranoia/opgefoktheid. En je kan er prima op eten en slapen.Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?
Oow das niet fijn, hopen dat het snel beter gaat!Mijn ritme ook al weken en nog eens een kaak onsteking 3 weken. 1 week beter. Maaar corona prik reacties. En nu weer kaak ontstoken. Tand , en tandvlees. Slaap ritme is weg
Hoe zit dat met serotonine en 3fa, werkt die daar ook op?Qua gevoel echt wel 3-FA. Het houd je wakker, gevat en vrolijk, maar geeft geen lichamelijke stress (hartslag blijft o.a. redelijk normaal) en geen paranoia/opgefoktheid. En je kan er prima op eten en slapen.
Ik vind het eigenlijk heel erg op farmaceutische dexamfetamine lijken, maar dan toch nog minder lichamelijke stress en niet te vergeten, de rebound (ontbreekt grotendeels bij 3-FA).
Maarja, geen lange termijn onderzoek natuurlijk. En het is toch allemaal troep, waar je bewust mee bezig bent. Maar over de F-hechting aan de benzeenring maak ik mij geen zorgen. Die zit zo rentevast, daar kan geen enzym in je lichaam tegenop. Dus ik ga ervan uit/hoop dat je die gewoon in zijn geheel weer uitplast. En anders sterf ik al voorbeeld voor een nieuw RC verbod, haha!
Wachten, hahaha. Of tot ik in slaap val, of tot ik moet opstaan.Dat is eerlijk zeg, en wow.. 1 slaap na 1 mg Eti... hoe kan dit nu en wat nu ?
Doen ! Als je je creatiever voelt, doe er wat mee.Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
Nee, echt bijna niet. En ook niet op (nor)adrenaline. In dat geval lijkt het dus meer op cocaïne. Maar cocaïne maakt me vaak paranoïde en dit spul niet. En het is werkelijk overal voor te gebruiken: werk, saaie familiebijeenkomsten, keihard feesten (het mixt echt goud met alcohol).Hoe zit dat met serotonine en 3fa, werkt die daar ook op?