x

Trippy langkous

Badass junkie
Bedoel je huilen omdat je verdrietig bent of omdat je onder de indruk bent? Ik heb volgensmij 1 van mijn 1e xtc ervaringen bijna zitten huilen of echt zitten huilen, maar weet dit niet zeker meer. Weet wel dat ik in zo'n geweldige euforie zat dat ik niet wist wat mij overkwam, had nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven.

Bunni020

Experimenterende gebruiker
Bedoel je huilen omdat je verdrietig bent of omdat je onder de indruk bent? Ik heb volgensmij 1 van mijn 1e xtc ervaringen bijna zitten huilen of echt zitten huilen, maar weet dit niet zeker meer. Weet wel dat ik in zo'n geweldige euforie zat dat ik niet wist wat mij overkwam, had nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven.
van verdriet. ik hoor nooit verhalen over mensen die verdrietig werden van xtc.

Hardcore_frk

Badass junkie
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.

Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!

Trippy langkous

Badass junkie
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.

Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?

Hardcore_frk

Badass junkie
Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.

Hardcore_frk

Badass junkie
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.

Trippy langkous

Badass junkie
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Oow wat leuk! Ik begin ook weer wat vrienden te zien waar ik een tijdje geleden weleens kwam maar ik een tijdje niet gezien had. Dit is niet een grote groep maar dat maakt niks uit.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Haha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..
Mijn ritme ook al weken en nog eens een kaak onsteking 3 weken. 1 week beter. Maaar corona prik reacties. En nu weer kaak ontstoken. Tand , en tandvlees. Slaap ritme is weg

Hardcore_frk

Badass junkie
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?
Qua gevoel echt wel 3-FA. Het houd je wakker, gevat en vrolijk, maar geeft geen lichamelijke stress (hartslag blijft o.a. redelijk normaal) en geen paranoia/opgefoktheid. En je kan er prima op eten en slapen.

Ik vind het eigenlijk heel erg op farmaceutische dexamfetamine lijken, maar dan toch nog minder lichamelijke stress en niet te vergeten, de rebound (ontbreekt grotendeels bij 3-FA).

Maarja, geen lange termijn onderzoek natuurlijk. En het is toch allemaal troep, waar je bewust mee bezig bent. Maar over de F-hechting aan de benzeenring maak ik mij geen zorgen. Die zit zo rentevast, daar kan geen enzym in je lichaam tegenop. Dus ik ga ervan uit/hoop dat je die gewoon in zijn geheel weer uitplast. En anders sterf ik al voorbeeld voor een nieuw RC verbod, haha!

Trippy langkous

Badass junkie
Qua gevoel echt wel 3-FA. Het houd je wakker, gevat en vrolijk, maar geeft geen lichamelijke stress (hartslag blijft o.a. redelijk normaal) en geen paranoia/opgefoktheid. En je kan er prima op eten en slapen.

Ik vind het eigenlijk heel erg op farmaceutische dexamfetamine lijken, maar dan toch nog minder lichamelijke stress en niet te vergeten, de rebound (ontbreekt grotendeels bij 3-FA).

Maarja, geen lange termijn onderzoek natuurlijk. En het is toch allemaal troep, waar je bewust mee bezig bent. Maar over de F-hechting aan de benzeenring maak ik mij geen zorgen. Die zit zo rentevast, daar kan geen enzym in je lichaam tegenop. Dus ik ga ervan uit/hoop dat je die gewoon in zijn geheel weer uitplast. En anders sterf ik al voorbeeld voor een nieuw RC verbod, haha!
Hoe zit dat met serotonine en 3fa, werkt die daar ook op?

Hardcore_frk

Badass junkie
Hoe zit dat met serotonine en 3fa, werkt die daar ook op?
Nee, echt bijna niet. En ook niet op (nor)adrenaline. In dat geval lijkt het dus meer op cocaïne. Maar cocaïne maakt me vaak paranoïde en dit spul niet. En het is werkelijk overal voor te gebruiken: werk, saaie familiebijeenkomsten, keihard feesten (het mixt echt goud met alcohol).

Echt een persoonlijke favoriet deze, hoor!

Bovenaan