x-20-3

coerdy

Newbie
Dit is een research-chemical, moeten ook nog vele onderzoeken worden naar gedaan.

Maar het is overal ter wereld legaal !! de stuf scheelt niet echt veel van de structuur als die van MDMA. Dus ik zou zegge .. GO for IT !

Ben benieuwd hoeveel je ervan nodig hebt, en wat de prijzen zijn.

Hoelang het effect aanhoudt...

underworld

Wijs gebruiker
kvind het maar bullshit, kijk zon cheapass site het is. alles met een tk adress is bout. en een geheim ingedrient? krijgje ook nog iets in je mik waarvan je niet weet wat ze er doorheen gooien

Matthijs85

Belezen gebruiker
De 2 genoemde ingredienten zijn MDAI en MDMAI. Dit zou een vrij selectief empathogeen effect moeten geven (ergens gelezen dat dieren die getraind zijn te reageren op MDMA hierop reageren, maar dieren die getraind zijn op dopamine-dingen (coke, speed) of hallucinogenen (LSD) niet op MDAI reageren. MDMAI weet ik weinig over maar zou ongeveer hetzelfde moeten zijn maar iets minder potent.

Over het algemeen worden MDAI en MDMAI als behoorlijk saai beschouwd voor zover ik erover lees, al zie ik zo nu en dan een enthousiaste reactie.

Het geheime ingredient zal wel een stimulerende RC zijn, om samen het effect van mephedrone te benaderen...

Klinkt als een paar klungels die op geld uit zijn aangezien hun mephedrone al veel te duur was en de vele spelfouten in hun teksten op de oude site

Het mixen van stoffen zonder dat er onderzoek naar is gedaan is nogal gevaarlijk en als ze niet willen vertellen welke stof ze aan de andere 2 hebben toegevoegd kun je wel nagaan dat er iets niet in de haak is en er alleen op uitzijn zoveel mogelijk geld in zo'n kort mogelijke tijd binnen te halen.

En wat betreft de legaliteit...elke onbekende stof die in ons land opduikt wordt automatisch een ongeregistreerd medicijn, dus alles is altijd strafbaar :wink:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Juist....

Na verder onderzoek verraadt Google simpelweg hun namen en adres. :sunglasses:

Amateurwerk.

ik wacht wél op reports

Lavalamp zei:
Juist....

Na verder onderzoek verraadt Google simpelweg hun namen en adres. :sunglasses:

Amateurwerk.

ik wacht wél op reports

Die gasten hebben denken een nieuwe stof uitgevonden te hebben terwijl ze alleen maar bestaande troep samenvoegen...zo hebben de meeste mensen op dit forum al heel wat uitgevonden hebben op die manier door simpelweg wat verschillende drugs te combineren.

Het is niet meer dan logisch dat zulke gasten aangepakt moeten worden, stel je voor dat er ergens een dodelijke combi uitkomt of dat ze napyrone hebben toegevoegd als 3e stof?

waarom zijn ze niet doorgegaan met hun energy-1(napyrone)? ze waren toch zogenaamd de eerste en het is toch zo'n geweldige stof? Heel de UK luidt de alarmbellen al tijden omdat het wel eens 1 van de schadelijkste en meest verslavende stof kan zijn dat er momenteel bestaat...het scijnt nog erger te zijn dan crystal meth...dat ga je mensen toch niet aanbieden? Ik sta er niet van te kijken als die stof waarvan ze niet willen bekend maken wat het is gewoon napyrone is en straks iedereen er zwaar aan zit met alle gevolgen van dien.

Drientje

DF-koning
Hahaha, er staat op de Duitse site: A 100% legal bath salt!!!! :tearsofjoy:

"X-20-3" ist ein Badesalz, NICHT zum menschlichen Verzehr geeignet.

2C-Em

Belezen gebruiker
Mr_Mephedrone zei:
En wat betreft de legaliteit...elke onbekende stof die in ons land opduikt wordt automatisch een ongeregistreerd medicijn, dus alles is altijd strafbaar :wink:
Mwoah, kan zijn, maar wat is je bron voor deze stelling?

Daarnaast, is het natuurlijk niet zo dat dat gedaan wordt als het de grens over hobbelt, maar pas wanneer men....de mensen die gaan over dergelijke regelingen, notie ervan krijgen dat er wat nieuws is, dan is het vaak ook niet een eenmansactie omdat op zo'n lijst te zetten..gaat eerst nog wat overleg etc overheen. Kortom, de vraag is maar of dat nu al zo is..
Wat daarnaast wel geldt is, als je inkomsten derft zonder belasting af te dragen op dergelijke artikelen, dat je sowieso strafbaar bent onder het mom van belastingontduiking. Dus wat dat betreft is het ook niet echt een goede tactiek. In ieder geval is het qua strafduur die er aankleeft altijd korter dan een illegale stof verhandelen, daar weer naast, als je hier mee gepakt wordt, ben jij de eerste (naar alle waarschijnlijkheid) en.... zal er dus ter plekke 'bedacht' moeten worden wat voor straf er mogelijk voor je grootte van praktijk houden.. passend is. Dat ligt dan nog niet echt vast in de boekjes :wink:
First case enzo..

Bovenaan