World Wide Marijuana March 2008

jcp

Bewuste gebruiker
Als je geen zin hebt om hiervoor naar Antwerpen te gaan, is er vanuit wietforum.nl een actie gestart op de dam omdat er ?juist? in nederland geen Marijuana March georganiseerd is...

Het wordt geen protest, maar meer een bijeenkomst om een statement te maken.

Wij zijn daar niet om onrust te stoken, wij zijn daar niet om te protesteren, wij zijn daar voor het volgende:

"Begrip Kweken, Vrijheid Oogsten"

jcp

Bewuste gebruiker
Thnx, paddo protest was ik ook op de dam en waren maar 100 man ofzo, maar als je wel op komt dagen bij zulke dingen kan je ieder geval legitiem zeiken als er zometeen geen coffeeshops meer zijn! :wink:

Mayan

Bewuste gebruiker
Er was weinig volk
Er was een arrestatie
En er was een tweede march op 100m van het nieuw Antwerps justitiepaleis (de torentjes).

Hoe het daar afliep weet ik nog niet.

Mayan

Bewuste gebruiker
Nee neen was een regelrecht dictactuur.

Arrestaties omdat men vragen stelde aan de ordehandhaving.
Arrestaties voor het planten van een cannabis zaadje.

Er zou zogezegd in het openbaar geblowed zijn, maar dat heeft niemand gedaan.

Dat ze iemand oppakken omdat hij in het openbaar een plantje zaait tot daar aan toe, maar geen toeschouwers arresteren die uitleg vragen he.
Dat lijkt me al meer op een dictactuur.

shokora

Wijs gebruiker
Mayan zei:
Nee neen was een regelrecht dictactuur.

Arrestaties omdat men vragen stelde aan de ordehandhaving.
Arrestaties voor het planten van een cannabis zaadje.

Er zou zogezegd in het openbaar geblowed zijn, maar dat heeft niemand gedaan.

Dat ze iemand oppakken omdat hij in het openbaar een plantje zaait tot daar aan toe, maar geen toeschouwers arresteren die uitleg vragen he.
Dat lijkt me al meer op een dictactuur.

Nederland politiestaat? Het wordt steeds erger :(

Maar goed, als je niets te verbergen hebt, dan heb je er natuurlijk helemaal geen last van! :')

shokora

Wijs gebruiker
jcp zei:
http://www.indymedia.be/nl/node/27343

Pff lekker boeltje daar!

Op de dam was het rustig en niet veel mensen, toch blij dat ik er langs ben geweest :)

Je leest steeds vaker dat allerhande demonstraties worden tegengehouden door haast dictatoriaal gedrag van de politiemacht. En vaak is dit ook nog eens op hele vage gronde. Maar zij handelen natuurlijk niet vanuit de eigen politieke agenda, maar uit belang van 'het volk' *ahum*.

Bovenaan